Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Alex Evans » A fallen star needs a mediatric » Hoofdstuk 2

A fallen star needs a mediatric

27 sep 2008 - 22:52

314

2

370



Hoofdstuk 2

Het hoofdgebouw van de platenmaatschappij is enorm. Zo groot dat je het vanop grote afstand ziet staan. Het is een mooi verzorgt gebouw. Aan de inkom vijlt een vrouw haar nagels. 'uhum' kucht Audrey 'oh jij' zegt het meissje bitchy en gaat verder met haar nagels. 'ze verwachten mij' zegt Audrey geirriteerd. Het meissje zucht en kijkt Audrey dom aan. 'ze zitten in de vergaderzaal van het 3de verdiep' zegt ze uiteindelijk 'was dat nu zo moeilijk?' vraagt Audrey. Het meisje reageerd niet meer. Audrey negeert het meisjje en loopt naar de lift. 'lift trap lift trap? Dillema' zucht audrey uiteindelijk neemt ze toch maar de trap. Beter voor de lijn. Niemand wilt een dik persoon op het podium. De moeite die Audrey moet doen om haar figuur te behouden is niet normaal. Ze mag niet eens naar de burgerking 'allemaal te vet' ze hoord het haar manager zo zeggen. Ze opend de deur van het 3de verdiep en gaat op zoek naar de vergaderzaal. 'euhm mevrouw de vergaderzaal?' vraagt ze na een tijdje aan een kuisvrouw. 'blijven rechtdoor lopen op het einde van de gang je kan niet missen' zegt de vrouw vriendelijk. Tot Audrey haar omdraaid. Dan krijgt ze een bitchy blik. Zo gaat het altijd. Als ze na een tijdje dan toch de vergaderzaal gevonden heeft loopt ze gewoon binnen. Ze gaat comfortabel zitten doet haar zonnebril af en schud haar haar goed. Ze kijkt alle mannen aan. Allemaal net gekleed in een pak. terwijl zei daar zit in een kort shortje en een topje. 'miss Audrey. Wij moeten dringend eens praten' zegt de man serieus. Audrey knikt. 'is jamie hier niet?' vraagt Audrey 'Jamie komt nog' zegt een man die waarschijnlijk de grote baas is. Jamie is Audrey's manager en keurd niets goed wat Audrey doet, Volgens hem doet ze alles fout. Echt ongelijk kan je hem natuurlijk niet geven..


Reacties:


WhippedCream
WhippedCream zei op 12 okt 2008 - 19:57:
Mooi!!
Oeehh, It's hard work being a star..


Libra
Libra zei op 6 okt 2008 - 20:25:
ja da diene der ni is vinne kik percies toch ni zo erg, ken het kind wel ni ma ge weet, da maakt allemaal niks uit
wa uitmaakt is da gij verder schrijft cause I'm loving it already
Kuss.