Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Listen to your heart » Hoofdstuk 6

Listen to your heart

6 okt 2008 - 18:06

310

4

266



Hoofdstuk 6

Ik open een oog maar sluit het meteen weer door het felle zonlicht. Als ik uiteindelijk gewent ben aan het licht stap ik met veel moeite uit bed. Ik slenter naar de badkamer. Tot ik besef dat Bill ieder moment kan aanbellen. Ik zoek mijn kleren en spring vlug onder de douche. Als ik na het douche mijn topje over mijn hoofd trek gaat de bel. Ik loop half vallend en schoenen aantrekkend naar beneden. Net als ik aan de deur kom trek ik mijn 2de schoen over mijn voet. Ik schud mijn haar nog vlug goed en open de deur. 'heyy' zegt Bill enthousiast. 'hey' antwoord ik. Bill kijkt me doordringend aan. Shit kon hij nu niet wat later komen ik zie er echt slecht uit denk ik. 'je ziet er goed uit' glimlachd bill. Het lijkt wel of hij net mijn gedachten gelezen heb. Blozend glimlachd ik kleintjes naar hem 'euhmm kom binnen ga zitten wil je wat drinken?' vraag ik Bill gaat zitten 'wat heb je allemaal in huis?' vraag ik. 'Cola, sprite, water, redbull,' 'redbull is goed' glimlachd Bill. 'in een glas of blik?' 'blik is goed' ik knik en loop naar de keuken. Ik neem 2 blikjes en ga weer naast Bill zitten. Ik geef hem zijn blikje en zijn vinger raakt kort mijn vinger aan. Ik voel een hele hoop vlinders door mijn buik fladeren. En ik voel mezelf een beetje rood worden. Vlug sta ik op en geef ik Bill's gsm en ipod terug. 'dankje, sorry dat ik het hier vergat en je weer moet lastigvallen' verontschuldigd bill zich 'je moet geen sorry zeggen ik ben echt blij dat je hier bent' zeg ik glimlachend. Blijkbaar was dit het antwoord dat hij wou horen want zijn ogen beginnen te schitteren. Kleine lichtjes sieren zijn ogen. Zijn prachtige ogen veraden echt alles over hem..


Reacties:


WhippedCream
WhippedCream zei op 23 okt 2008 - 19:18:
mmm,, je hoeft toch niet perce schoenen aan om bill binnen te laten?? of heeft ze hele enge voeten?? ,, sorry..
MOOIIII,


Libra
Libra zei op 8 okt 2008 - 16:39:
oo Bill met glinster oogjes
*denkt er aan*
*verdrinkt*
Kuss.


Laine
Laine zei op 6 okt 2008 - 19:46:
Shit kon hij nu niet wat later komen ik zie er echt slecht uit denk ik. 'je ziet er goed uit' glimlachd bill.


Whaa die vind ik goed *plat*


ananas
ananas zei op 6 okt 2008 - 19:17:
Suppah!
srr dak zo laat een reactie schrijf ma kmoest gaan eten ><
hij is echt mooi geschreven!!
snel verder!

xAnanas