Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » You Must Make A Choice. » Ashton..

You Must Make A Choice.

14 sep 2014 - 16:13

741

7

420



Ashton..

Image and video hosting by TinyPic Well had eigenlijk gister moeten posten sorry daarvoor maar schijnbaar lukt dat niet via mijn telefoon! SorrySorry Ps dit schrijf ik tegenwoordig samen met Rachel ! xxx

Ashton pov eerste keer:

Iedereen is koffie halen maar ik wilde niet. vanaf het moment dat ik binnenstapte en haar zag liggen voelde ik me raar, het leek haast alsof ik haar ergens van kende maar ik zou niet meer weten waarvan maar ze is zo mooi! Ik kreeg een gevoel van puur geluk als ik naar haar keek het viel me op dat ze het zelfde kettinkje droeg als mij. Een prachtige engel. Ik kreeg het van mijn ouders ze zeiden nooit waarom. Ik schrik op van een dokter die langs me gaat zitten. ,,Kent u haar?" Vraagt hij vriendelijk. ,,Niet zo goed" Mijn stem klinkt schor. De dokter knikt vriendelijk en verlaat de ruimte weer. Okay? Dat was raar. Ik blijf naar Rachel kijken ik leg mijn hoofd op haar schoot en zo val ik in een droomloze slaap.

Luke Pov:

Boos loop ik naar het appartement waar Liam en Rachel blijkbaar wonen. Ivana heeft mij alles vertelt. Hoe durft hij zijn beste vriendin zo hard te laten vallen ik druk de bel in met een enorme kracht. ,,Met Liam als je voor Rachel komt kun je naar het ziekenhuis." Zegt hij. ,,Ik ben het Luke ik kom met je praten." Zeg ik en probeer de woede in mijn stem te verbergen. Lian doet de deur open en ik loop naar binnen. ,,Ha die Luke alles goed met je gozer." Zegt Liam en wil mij een mannen knuffel geven, maar ik ontwijk hem. ,,Hoe kun je jou beste vriendin laten vallen voor een meisje?" Vraag ik boos en kijk hem kwaad aan. ,,Niet jij ook al." Zucht Liam en gaat zitten en drinkt een biertje. ,,Je laat een prachtige meid achter, je weet niet wat je haar aan doet." Zeg ik en sla mijn armen over elkaar. ,,Dan neem jij toch fijn met haar!" Schreeuwt hij boos en gooit een kussen naar mij toe. ,,Wat denk jij wel niet, je bent een egoïstische zak." Zeg ik en loop naar hem toe, Ik sla met mijn vlakke hand op zijn achterhoofd. Hij verdient Rachel niet. Robin verschijnt in de deur opening en kijkt mij boos aan. ,,Wat doe jij hier, je verpest mijn ochtend met Liam." Zegt ze en zet haar handen op haar heupen. ,,Jij verpest mijn leven met je rotkop, niet alleen die van mij, maar ook die van Rachel ze gaat waarschijnlijk dood Liam." Zeg ik en Liam kijkt mij boos aan. ,,Hoe durf je zo iets over mij vriendin te zeggen? Er uit!" Liam grijpt mijn arm vast en gooit mij uit het appartement. Daar stond ik dan voor het huis van een egoïstische zak.

Liam Pov.


Ik staar boos voor me uit had Luke nou gelijk? Robin slaapt inmiddels alweer ze ligt vredig te slapen op mijn borst. Robin had een uur lang lopen klagen dat ik te weinig aandacht aan haar gaf en het irriteerde me, ze probeerde me nog het bed in te krijgen maar ik had geen zin. Ze vind dat Rachel nog te veel tussen ons zit en dat deed me best pijn, ik mocht geen contact meer en dat deed ik en nu verwacht ze nog meer. Een flits van schuldgevoel borrelt door me heen, altijd stond Rachel voor me klaar ze was er voor me toen ik gepest werd ze was er voor me toen mijn vader overleed.. Ze week nooit van mijn zijde en nu? Nu ze me het hardst nodig heeft laat ik haar vallen en dat alleen voor mijn vriendin. Snel schuif ik de gedachten weg en sluit mijn ogen, langzaam val ik in een onrustige slaap.

Ashton Pov:

Ik schrik op uit mijn slaap als ik de dokter hoor zeggen dat Rachel hier ligt. Een lange man en vrouw die totaal niet op Rachel lijken lopen naar haar bed. ,,Rachel, schatje toch." Zegt de vrouw geschrokken en pakt haar hand vast, de man staat naast haar en legt zijn hand op de schouder van zijn vrouw. De man heeft mij als eerste door. ,,Rebeca, er is hier een jongen." Zegt hij en wijst naar mij. ,,Bent u mijn dochters vriend?" Vraagt ze man aan mij en kijkt mij aan. ,,Nee ik ben Ashton Irwin, een vriend van u dochter." Zeg ik, de vrouw en de man schrikken duidelijk wanneer ik mijn naam uit spreek. ,,Ashton.. Ashton Irwin, oh nu God. Tyler dit is niet goed." Zegt de vrouw en slaat huilend haar armen om de man heen.


Reacties:

1 2

Anne
Anne zei op 14 sep 2014 - 19:20:
Wat is er aan de hand?
Snel verder


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 14 sep 2014 - 18:29:
Is Ashton de broer van Rachel...?
Dit gaat nog spannend worden!
Liam ik mag je nog steeds niet!
Xx


1Dtjetanya zei op 14 sep 2014 - 18:03:
Leuk!

Ik denk dat ashton een broer van haar is ofzo?


katniss
katniss zei op 14 sep 2014 - 16:45:
snel verder!


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 14 sep 2014 - 16:36:
omg..

What's going on...?

Sorry dat ik vorig hoofdstuk niet reageerde..

XXX