Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » You're the story of my life - Niall Horan » Hoofdstuk 2

You're the story of my life - Niall Horan

13 okt 2014 - 17:09

645

0

305



Hoofdstuk 2

I hope your like it.

OMG !! We zitten in het vliegtuig. na de check-in hebben we afscheid genomen van onze familie. Ik mis ze nu al. 10 uur vliegen dat is lang, ik ga wat proberen te slapen want morgen zijn we er. Na een paar uur werd ik wakker geschud door Lucy. Ze zei dat we geland waren. We stapten uit het vliegtuig, namen onze koffers en namen de taxi. We waren opweg naar ons hotel. we zitten nu in Maimi, zonnig weer en het is hier heet ! Toen we aankwamen in ons hotel vroegen we de sleutel en gingen we naar onze kamer. Ik pakte mijn bikini, deed hem aan en wou naar het zwembad gaan maar Lucy hield me tegen. Ze zei: 'kijk daar door het raam !' En daar stonden ze dan, One Direction ! Blijkbaar zaten ze ook in dit hotel. toeval of niet, Lucy wou absoluut een handtekening. Ze ging naar beneden terwijl ik naar het zwembad ging. Lucy kwam al hijgend naar mij terug gelopen."heb handeteking kunnen krijgen, na een kleine vechtpartij met hun security" ! Harry vond het zo grappig dat hij het geflimd heeft, Kelly luister je wel ?!" Ik schudde men hoofd en zei wat. Lucy lachte 'je bent aan het blozen, ik zei: kijk acher je en daar stonden ze dan One Direction'. met een smile op mijn face ik dacht dat ik droomde. One Direction vroeg of wij met hen naar de after party willen gaan. ik zei op mijn beste engels dat het goed was en dat ze ons mochten komen halen rond 20 uur. 'Lucy' zei Kelly 'waarom zo vroeg ? dat betekent dat we maar 8 uur hebben om te shoppen'. Lucy trok me mee naar de kamer. We moeten gaan. ik kleedde me zo snel mogelijk aan en we ging shoppen tot we onze kleren vonden. Toen we eindelijk terug in onze kamer waren trok ik meteen mijn lichtblauwe kleedje met zwarte hakken aan. Lucy trok een violetkleedje aan met paarse hakken aan. Ze trok een selfie van ons bijden en zette die op twitter. We wachtte tot het 20 uur was we hoorde geklop op de kamerdeur. Lucy ging opendoen en daar stonden ze. We gingen allemaal in een limo. Lucy zat tussen Harry en Louis en ik tussen Niall en Liam. ik keek naar Niall, hij had zo'n mooie blauwe ogen en hij glimlachte naar mij. Toen we aankwamen zei Lucy: 'OMG ! ik zie 5SOS, en Demi Lovato, en nog andere sterren'. ik kwam goed overheen met Demi. Toen Lucy en Harry samen dansten, Vroeg Niall of dat ik met hem wou dansen. ik zei ja en hij trok me mee naar de dansvloer. we dansten en ik had het gevoel dat de dansvloer voor ons alleen was. Na de dans trok hij me mee naar het balkon en ik voelde me opeens wat zenuwachtig. We stonden midden op het balkon en hij nam mijn handen vast en trok me dichterbij. Ik keek in zijn ogen en glimlachte. Toen ik merkte dat Niall dichterbij kwam, sloot ik mijn ogen en voelde ik hoe hij zijn lippen op de mijne drukte. Niall liet me los en keek me aan. ik had opeens een raar gevoel in mijn buik. Hij glimlachte en hij vroeg me uit voor een date. ik knikte en zei 'ja'. Toen Niall weg ging kwam Lucy naar me toe en vroeg ze ' heeft Niall je uitgevraagd ?' en ik zei ja. 'tof' zei Lucy. ik zag dat er iets was met haar en vroeg of er iets scheelde. 'Harry probeerde me te kussen maar ik heb geweigerd' zei ze. 'Maar waarom' vroeg ik. Lucy antwoorde 'ik zie hem wel graag, maar niet als vriendje.' 'Op wie ben je dan verliefd ?' vroeg ik. Lucy antwoorde: 'ik ben verliefd op Louis, maar hij heeft Eleanor.' 'waarom geef je Harry geen kans?' Lucy zei 'Oké ik zal het proberen.'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.