Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » You're the story of my life - Niall Horan » Hoofdstuk 3

You're the story of my life - Niall Horan

18 okt 2014 - 15:36

795

0

270



Hoofdstuk 3

Reageren=meldingen

Kelly!' schreeuwde Lucy. ik opende mijn ogen. Lucy stond met haar iphone voor me en zei: 'kijk eens op twitter !' ik logde me in en zag een foto, ik al kussend met Niall. ik schrok me rot ! ik keek verder of er nog andere foto's waren, en toen zag ik een foto van Lucy en Harry al dansend. Ik vroeg aan Lucy :' hoe was het eigenlijk met Harry ?' Lucy zei :'ik heb een date morgen rond 17.00 uur, en jij ? heb je al nieuws van Niall ? ik zei : 'nee, misschien is hij het vergeten.' Toen klopte iemand aan onze deur. ik vroeg aan Lucy of ze wou opendoen. Terwijl ze dat deed ging ik naar de badkamer en kleede me om. Lucy riep: 'Kelly, het is Niall !' ik kwam zo snel mogelijk naar buiten, knuffelde hem en gaf hem een kus op de wang. Niall vroeg wanneer onze date zou zijn. ik stelde voor: 'misschien vandaag rond 20.00 uur ?' Niall zei: 'oke, ik zal je wel komen halen.' Toen liep hij naar buiten. ik was zo blij dat ik een date met Niall had. OMG! 'gefeliciteerd meid !' Riep Lucy. 'ik ga je een totale make-over geven'. Lucy nam m'n mooiste kleedje. een wit kleed met witte sandalen. Ze gaf me roze lipgloss lichtblauwe oogschaduw en stak m'n haar op. Mijn gsm ging af. Het was een bericht van Niall:' Kom naar het strand xx' stond er. Lucy zei: 'je hebt geen tijd te verliezen, go !' ik nam de taxi en vroeg om naar het strand te rijden. Toen we aankwamen betaalde ik en ging opzoek naar Niall. Lang moest ik niet zoeken, want ik zag hem op een handdoek met een picknick. We aten en keken naar de zonsondergang. We praatten nog wat en vroeg Niall: 'Weet je dat je echt superlief bent ?' ik bloosde en keek snel weg naar beneden. Niall legde zijn hand op de mijne. ik keek op en glimlachte. Niall zei: 'Ik hou van je en ben verliefd op je. Mijn hart maakte een sprong van geluk! ik keek hem glimlachend aan en zei. 'ik hou ook van jou, en eigenlijk ben ik al verliefd op je sinds je me op de after-party gekust hebt. Niall kreeg een brede glimlach en vroeg: 'Wil je mijn vriendin zijn ?' Ik kon het niet geloven! ik zei meteen ja. Hij stond recht en trok me mee. Hij nam mijn beide handen vast en verstrengelde onze vingers. Hij trok me dichterbij en ik merkte dat zijn lippen dichterbij kwamen. ik sloot mijn ogen en hij kuste me. Ik kuste hem terug en liet hem daarna los. Na de kus glimlachte hij en ik moest spontaan ook glimlachen. We maakten een strandwandeling en keken naar de sterrenhemel. Hij vroeg of ik bij hem wou slapen. Ik twijfelde, maar zei dan toch maar ja. ;-). Toen we onderweg naar huis waren belde Lucy en vroeg: 'hoe was het ?' voor ik iets kon zeggen, vroeg ze: ' hebben jullie gekust ?' ik antwoordde meteen ' ja, we zijn een koppel en we hebben daarna een strandwandeling gemaakt, maar ik ga wel bij Niall blijven slapen vanavond.' 'WAT ?!' riep Lucy 'En je laat mij hier mooi alleen! mooie vriendin ben jij !' zei ze al lachend. 'Wacht' zei ik, 'ik kan ook vragen of je mee mag ? ik zal je terug bellen.' Nadat ik had afgelegd vroeg ik meteen aan Niall of mijn Lucy mee mocht, want Harry heeft een boontje voor haar. 'Waarom niet' zei Niall. ik belde Lucy meteen terug en vertelde haar dat ze mee mocht. Ze nam meteen haar koffer en de mijne en ging naar het hotel van One Direction. Het was een groot penthouse. Niall vertelde aan de andere bandleden over Kelly. Zayn vroeg: 'En wie heeft de eerste stap gezet ?' Ik wou antwoorden tot Lucy tussen ons kwam en vroeg: 'hoe was het ?' ik vertelde haar hoe onze date was en ging daarna naar boven om mijn pyjama aan te doen. Ik ging naar de badkamer en kleede me aan. Toen ik naar buiten ging stond Niall voor de deur. Hij kuste me hij vroeg of ik al wou slapen. ik zei ' ja, maar ik ga eerst Lucy welterusten zeggen.' Toen ik bij haar kwam zei Lucy met een bange stem: 'Harry wil dat ik bij hem slaap ! wat moet ik doen ?' Ik zei: 'doe het, hij zal je niets doen.' Lucy antwoordde 'oke, maar als hij iets verkeerd doet dan ga ik meteen op de sofa slapen!' Ik ging naar boven naar Niall's kamer en legde me bij hem. Hij gaf me nog een kus en zei 'Ik hou van je'. Hij legde zijn arm over mij. en ik zei: 'ik hou ook van jou.' Met een brede glimlach op mijn gezicht viel ik in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.