Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » You're the story of my life - Niall Horan » Hoofdstuk 4

You're the story of my life - Niall Horan

15 feb 2015 - 18:20

791

0

273



Hoofdstuk 4

Hope you like it

'Wake up, wake up sweetheart.' toen ik dat hoorde opende ik mijn ogen en zag dat Niall naast me lag. Ik gaf hem een kus en stond op. Ik liep naar beneden en daar zag ik Lucy. Ik vroeg= 'hey, hoe was het ?' Lucy antwoorde 'het viel wel mee'. ik antwoorde: 'zie je nu wel? ' 'jaja' zei Lucy. ik ging naar de keuken en vraag: 'wil je iets eten ?' Ze zei 'nee, ik ga eerst een grap uithalen met Harry.' Ze nam een emmer met water en ging naar boven. Ik voelde 2 handen rond mij en draaide me om. Niall stond achter me en zei 'hey schoonheid'. ik bloosde en knuffelde hem. ik liet hem los en vroeg 'wat wil je eten?' Niall zei 'Oh, ik pak het zelf wel'. Opeens hoorde ik Harry schreeuwen. Lucy kwam al lopend de trap af en zei: 'zeg dat ik naar de winkel ben' en ze verstopte zich in de tuin. Harry kwam al schreeuwend naar beneden en vroeg: 'Waar is Lucy ?' ik zei: 'ze is naar de winkel'. Niall zei 'da's niet waar! Lucy is in de tuin.' Harry ging meteen naar de tuin en zocht Lucy. 'Niall, waarom heb je haar verraden ?' vroeg ik. 'Gewoon voor de fun ;-)' antwoordde hij. Ik zag dat Harry Lucy had gevonden. 'Help!' riep Lucy, en Harry gooide haar in het zwembad. Al lachend kwam ze uit het zwembad en liep ze terug naar binnen. 'Ik ga me eerst omkleden' zei Lucy. 'ik ook' zei ik. toen we boven waren zei Lucy: 'ik ga Harry een kans geven.' 'Oooh zo schattig!' zei ik. toen we omgekleed waren gingen we naar beneden, daar zaten de jongens op de bank. Ik gaf ze allemaal een kus en ging naar de keuken. 'hier is niets om te eten, ik ga naar de winkel!' riep ik naar de jongens. 'Lucy ga je mee ?' Ze zei 'oke'. toen we onderweg naar de winkel waren zei Lucy: 'Euh.... Kelly ?' 'ja?' ze ik. 'vergeet niet dat we niet lang meer blijven. Je zal afscheid moeten nemen van Niall.' Die woorden deden pijn, maar ik wist dat ze gelijk had. ik wil nog geen afscheid nemen van Niall. Nadat we waren gaan winkelen, gingen we naar het penthouse. Toen we binnenkwamen zaten de jongens te oefenen voor hun concert. Niall vroeg:' ga je mee naar ons concert ?' 'ja da's goed' zei ik. Lucy gaf me een duw 'je moet het hem vertellen.' Met een bang hartje zei ik: 'Niall, ik en Lucy blijven niet lang meer, we moeten volgende week al weg en terug naar België. Toen ik het verltelde zag ik tranen in zijn ogen. Niall vroeg: 'waarom kan je hier niet blijven ?' ik zei: 'We moeten gewoon weg, we hadden een prijs gewonnen: een reis door Amerika, vanavond na het concert moeten we doorvliegen naar New York en daarna nog naar L.A. en jullie blijven hier in Miami. Ik zal je missen!' Nadat ik dat had gezegd kuste en knuffelde ik Niall. Hij ging met tranen in zijn ogen naar boven en ging naar zijn kamer. ik wou hem achterna gaan, maar Lucy hield me tegen en zei: 'wacht ! laat hem nu even alleen. hij moet het verwerken. Ik zuchtte en liep naar buiten op het balkon en zei tegen mezelf: 'Waarom moet mij dit overkomen ? Ik hou echt van Niall en wil hem niet kwijt !' Toen ik terug naar binnen wou gaan zag ik Lucy en Harry kussen. Ik glimlachte. Lucy kwam naar me toe en vroeg: 'gaat het ? Ga naar hem en ga met hem praten.' ik knikte van ja en ging met een bang hartje naar boven. Ik liep naar binnen in zijn kamer. De gordijnen waren dicht en ik zag hem daar liggen. 'Niall ? Mag ik binnenkomen ? vroeg ik. ik zuchtte en ging binnen. 'Niall we moeten praten.' zei ik. Niall keek op en trok me in zijn armen. 'ik weet hoeveel verdriet je hebt, maar je gaat andere meisjes leren kennen Niall' zei ik met tranen in mijn ogen. Niall keek me aan en zei: 'Kelly, ik wil geen ander meisje. ik wil jou en ik wil dat je bij me blijft.' 'ja, dat wil ik ook. Maar je tour is nog niet gedaan en je moet nog vele andere plekken bezoeken. 'Wacht' zei Niall. ik ga naar Paul bellen om te vragen of jullie niet meekunnen op tour.' en voor ik nog iets kon zeggen belde Niall naar Paul. ik luisterde naar het gesprek en ik kreeg een grote glimlach toen Niall uiteindelijk zei dat het goed was. Hij ging op zijn bed zitten en trok me op zijn schoot. Ik kuste hem en bleef een tijdje in zijn armen zitten tot we in slaap vielen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.