Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Luke Hemmings » Luke Hemmings deel 2

Luke Hemmings

17 sep 2014 - 21:19

291

0

190



Luke Hemmings deel 2

Zo deel 2 is er ook

Ik richt mijn hand met het mes erin naar mijn pools.
Ik zet het mes tegen m'n pools denk er nog goed over na of ik het doe of niet.
Maar de stemmen in mijn hoofd zeggen ''DOE HET DOOR JOU IS JE MOEDER WEG JE MOET BOETEN!!"
Na een minut denken zet ik op nieuw het mes tegen mijn pools doe mijn ogen dicht en snij! Als ik me ogen weer open doe zie ik het bloed uit mijn pools loopen!
Maar daarna zie ik mijn moeder staan! Die kijkt heel bezorgt naar me en zegt.
"Waarom? waarom doe je dat?"
"Door mij ben je nu weg" zeg ik.
"Het komt niet door jou schat pak snel iets en bedek het wond snel dan stopt het met bloeden" antwoord ze en verdwijnt
Nu denk ik pas aan de pijn die ik nu voel de pijn zorgt voor traanen die rollen 1 voor 1 over mijn wangen.
Ik pak mijn dekbed en doe het tegen mijn wond aan.
Na een paar minuten stopt het maar de pijn in mijn hard blijft er voor altijd!.


Als ik de volgende dag weer naar school ga vraagt Ashton (1 van de beste vrienden van mij) waar van ik dat litteken heb.
Ouw gewoon prongeluk gesneeden zeg ik.
Ok antwoord hij terug
Als we de les van steur in lopen komt er een meisje naast me zitten die ik al heel lang leuk vind (Emelly heed ze) midden in de les geeft ze een briefje aan mij waarinstaat : "kan je zaterdag iets leuks doen?"
Ja antwoord ik op het briefje.


Als school uit is fiets ik naar huis.
Ik zie de foto van mijn moeder hangen en BAM! Daar is de pijn in mijn hard weer!
Ik pak weer een mes en ren naar boven


en wat ik bove gaa doen zien jullie morgen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.