Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond* » 10

GoodGirls Or BadGirls//1D&5SOS *Afgerond*

20 sep 2014 - 14:35

1051

11

712



10

Image and video hosting by TinyPic Dit hoofdstuk is geschreven met hulp van LindjeX1DX en MelintjeX1DX Hope you like it!! <3

Chantal pov

Even bevries ik en probeer hem van me af te duwen. In plaats daarvan duwt hij me meer tegen de muur aan. Zijn lippen bewegen ruw over de mijne. Ik knijp hem met mijn nagels in zijn arm maar hij negeert het. Dan maar anders. Zo ver als ik kan bewegen, haal ik mijn voet omhoog en trap hem in de ballen. Hij grijpt ernaar en loopt een stukje van me af. Ik neem er gebruik van en ren weg. Ik kijk om en hij ligt op de grond van de pijn. Ik ren door en ren naar de andere hal voor mijn kluisje. Ik open hem en ik verwissel snel mijn boeken. Ik sluit hem en Melina staat voor me. Ik schrik en ze glimlacht. 'Waarom duurde het zo lang?' Ik slik.
'Oh, de leraar wilde wat tegen me zeggen.' Ze knikt en trekt me mee de aula in. Daar gaan we bij de rest zitten en ik pak mijn broodtrommel uit mijn tas. Ik open hem en merk dat er alleen drinken inzit. 'Ik moet even wat eten halen, wie loopt er mee?' Ze negeren mijn vraag en ik loop naar het winkeltje in de aula. Ik bestel een ham kaas tosti en betaal hem. Ik loop ermee naar de tafel en zie dat Ashton en Luke bij ons aan de tafel zitten. Lindy en Melina zitten ernaast en zijn diep gesprek. Verbaasd kijk ik naar Jaylinn maar zij haalt haar schouders op. Oké, vaag. Wat doen die hier? Ik ga zitten en begin met eten. Als ik net mijn tosti op heb zie ik dat de rest van de jongens aan komen lopen. Inclusief Niall en Michael. Ik verfrommel mijn servet en sta op. Ik gooi mijn tas over mijn schouder en loop van de rest weg.

Melina pov

Chantal staat op en loopt weg. Waarom gaat ze nou weg? Ik kijk achter me en zie dat de rest van de jongens er aan komen lopen. Ze komen bij ons zitten, maar Niall houdt zijn blik gefocust op Chantal. Ik weet dat ze broer en zus zijn, maar wat is er mis tussen die twee? Ik sta op en pak mijn tas. Luke kijkt me verbaasd aan. 'Ik ga even Chantal zoeken.' Hij knikt en ik gooi mijn tas over mijn schouder. Ik schuif mijn stoel aan en loop naar het hoofdgebouw. De deur gooi ik open en ik kijk de hal rond. Chantal is nergens. Bij de kluisjes staat ze niet, in de wc is ze ook niet en zelfs bij ons hangplekje staat ze niet. Ik pak mijn mobiel en ontgrendel hem. Ik zoek bij mijn contactenboek naar Chantal en bel haar. Na twee keer overgaan hoor ik de voicemail. Ik hang op en stop mijn mobiel weer in mijn zak. Ik voel twee armen om me heen en ik kijk op. Mijn ogen kruisen met twee fantastische blauwe ogen en een glimlach siert mijn gezicht. 'Chantal gevonden?' Ik schud mijn hoofd en Luke knikt. Ik ga goed tegenover hem staan en kijk hem aan. Hij pakt mijn hand en trekt me mee naar buiten.
Hij loopt samen met mij naar de achterkant van de school en drukt me tegen de muur aan. Hij glimlacht en komt dichterbij. Ik ben sneller en sluit het gat tussen onze lippen. Ik sla mijn armen om zijn nek en hij legt een hand op mijn onderrug en de andere op mijn wang. Zijn tong strijkt over mijn lip voor toestemming die ik niet geef. Langzaam voel ik hand die op mijn onderrug lag naar beneden zakken en uiteindelijk ligt ie op mijn kont. Hij geeft er een klein kneepje in. Ik slaak een klein gilletje en hij neemt deze kans om zijn tong de mijne te laten ontmoeten. Onze tongen spelen een vurig liefdesspelletje. Ik voel hem iets glimlachen tegen mijn lippen aan en ik ga door zijn haar. Ik voel dat Luke me loslaat en ik open mijn ogen. Ik kijk naar links en zie dat Lindy helemaal gestrest en in paniek rondjes loopt. Dat is typisch Lindy. Als ze gestrest is of in paniek gaat ze rondjes lopen. Ik laat Luke los en loop naar haar toe. Ik pak haar bij de schouders en hou haar stevig vast. 'Rustig Lindy. Alles komt goed.'
'Maar Chantal is verdwenen. Ze neemt niet op, ze reageert niet, ze is nergens te bekennen en ik ben bang.'
'Rustig aan. Denk aan eenhoorns in de lucht die over regenbogen zweven met de lucht vol sterren die de eenhoorns verlichten.' Ze lacht en word al rustiger. 'Alles komt goed. Ze komt wel terecht.' Op dat moment gaat de bel en ik kijk achter me. Luke is al verdwenen. Samen met Lindy loop ik naar de les.

Lindy pov
Zodra de tweede bel is gegaan kijk ik om me heen. Waarom is Chantal er nog niet? Ik kijk Melina aan met een bange blik en ze haalt haar schouders op. Ik kijk naar Niall en hij staart voor zich uit. Zelfs Liam, die naast hem zit, krijgt hem niet ui zijn trance. Ik tik Ashton op zijn schouder en hij draait zich om. Een glimlach komt op zijn gezicht en zijn kuiltjes zijn duidelijk zichtbaar. 'Whatsup?' fluistert hij.
'Weet jij waar Chantal is? Ik ben bang dat er iets is gebeurd.' Hij haal zijn schouders op en ik zucht. Waarom weet niemand waar ze is? Mijn blik wijkt uit naar Michael en hij staart uit het raam. Ik zie in zijn ooghoek een traan en hij veegt hem weg. Oké, nog iets vaags.

Na de laatste les is afgelopen pak ik mijn spullen en prop ze in mijn tas. Ik loop de klas uit en richting mijn kluisje. Ik open hem en pak de spullen die ik nodig heb. Het kluisje sluit ik weer en ik loop naar de rest. Samen lopen we naar ons appartement.
Eenmaal binnen loop ik meteen naar mijn kamer en dump mijn spullen daar. Daarna loop ik naar Chantals kamer en klop op de deur. Ik hoor gesnik maar geen toestemming. Ik open langzaam de deur en Chantal zit huilend op het bed.

-------
Ik weet dat ik veel mensen een rol heb gegeven. Maar ik moet misschien hard zijn maar als je niet meer reageert, ga ik in de loop van het verhaal je schrappen.
Sorry XXX


Reageren=Melding!


Reacties:

1 2 3

Ashley1D zei op 23 sep 2014 - 22:42:
Verder!!
Awesome!


XxcherxX
XxcherxX zei op 22 sep 2014 - 20:35:
Zo leuk hoplijk komt er snel een nieuw hoofdstuk xxx


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 21 sep 2014 - 23:20:
Awesome
Ik lees mee
Xx


Ashley1D zei op 21 sep 2014 - 22:39:
Leuk verder!!


Anne
Anne zei op 20 sep 2014 - 22:19:
Snel verder