Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Marry me or die (Draco Malfoy) » Hoofdstuk 12

Marry me or die (Draco Malfoy)

21 sep 2014 - 21:42

440

1

223



Hoofdstuk 12

Ja narccisa, Draco is geweldig :p

(Hermione pov)

Als ik zie dat Artemis meegesleurd wordt, ben ik te laat om te kijken wie het is. Hopelijk Draco, anders zou mijn plan nu al mislukt zijn. "En ze zei dan dat we niet in een sprookjes avontuur zitten maar ze is wel de eerste om meegesleurd te worden met een mysterieuze jongen." Lacht Mireille luid. Ik hoopte eerder dat ze door een bekende persoon meegesleurd werd. En daar bedoelde ik Draco mee, niet hij. Plots verschijnt er een skelet achter Mireille. Ze gilt het uit van het verschieten wanneer hij haar schouders aanraakt. "Niet zo verschieten, gekkerd." Hoor ik een stem zeggen. "Makkelijk gezegd!" Antwoord Mireille een beetje pissig. "Wil je dansen met me?" Vraagt het skelet lief. "Nee, ik wacht op iemand." Antwoord ze met een glimlach. "Ja op mij. Ik ben Blaise." Antwoord hij. "Huh, en wie denk je dan dat ik ben?" Vraagt Mireille met een frons. "Ik kreeg een anoniem briefje en daar stond op dat jij dit kostuum aan zou hebben." Blaise heeft een grijns van hier tot ginder op zijn gezicht. "Voor ik de tortelduifjes laat doen, ik wil eerst weten waar die Malfoy zit." Ik probeer de irritatie uit mijn stem te houden want zij konden er niets aan doen dat Meneertje Malfoy zo nodig geen seintje had gelaten voor Artemis mee te sleuren, als het Draco al was daarjuist. "Die heeft het pak aan met de onthoofde kop. Hij is net samen met me binnen gekomen. Gefrustreerd deed ik mijn ogen dicht. Snel heb ik een nieuw plan nodig.

(Artemis pov)

Na de zoveelste keer op mijn tenen getrapt te worden, ben ik het beu van met deze gast te dansen. Ik stop bruusk. "Leer eerst dansen voordat je een vrouw vraagt." Zeg ik misschien een beetje groffer dan nodig is. "Sssoorrryyy, ik dacht... nou ja, bloody hell." Hoor ik hem mompelen. "Wtf, Ron! Probeer jij me te versieren?" Roep ik verbaasd uit. "Hoe weet je plots dat ik Ron ben? Ik heb toch een ander kostuum dan jij dacht?" Vraagt hij ook al verbaasd. Daarom haatte ik mysterie, na een tijdje is iedereen in de war. "Kijk Ron, niemand hier zegt bloody hell behalve jij." Beantwoord ik zijn vraag. Dan verschijnt er ineens een man zonder een hoofd voor mijn neus. "Wil je alstublieft met me dansen?" Vraagt hij galant. Ron laat een geïrriteerd geluidje horen. "Sorry, maar ik heb al blauwe tenen door hem hier." Antwoord ik gefrustreerd. Het loopt hier serieus uit de hand. Vanwaar komt inneens al die belangstelling. "Je zal er geen spijt van hebben, vertrouw me." De stem klinkt vastberaden en zijn hand word uitnodigend uitgestoken.


Reacties:


narcissa
narcissa zei op 30 sep 2014 - 22:03:
What! Ron Bloody Hell, dat was onverwachts. Nou maar hopen dat Draco beter kan dansen.