Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » You Must Make A Choice. » Love Love & Love.

You Must Make A Choice.

22 sep 2014 - 18:12

1077

6

498



Love Love & Love.

Image and video hosting by TinyPic Sorry dat ik niet op de posting dag postte maar rachel weet mijn wachtwoord niet en ik had een feestweekend xxx

Luke Pov:

Rachel kijkt naar de deur, nog steeds terwijl Liam wel een uur gelden is mee getrokken door Robin. ,,Ben je echt Naar hem toe gegaan toen ik in coma lag?" Vraagt ze en kijkt mij aan, haar bruine ogen kijken mij aan. ,,Ja, asjeblieft wees niet boos op mij." Zeg ik en kijk weg, Rachel pakt mijn hand vast. ,,Het is echt heel lief van je dat je dat deed. Je bent geweldig." Zegt ze en kust mijn kaak, haar lippen voelen zacht tegen mijn wang aan. ,,Je hebt stoppels." Giechelt Rachel ze legt haar hand op mijn wang en gaat tegen de richting van mijn haar groei in. ,,Doet dit pijn?" Vraagt ze en kijkt me aan. Ik pak haar hand vast en kus haar hand. ,,Nee want jij raakt mij aan." Zeg ik en kus haar in haar hals. Rachel giechelt. ,,Maar je moet mij een ding beloven." Zeg ik als ik haar weer aan kijk. ,,Zeg het maar." Zegt ze en kijkt mij aan. ,,Beloof me dat je niet in Liam trapt." Zeg ik en pak haar hand vast. ,,Niet in Liam trap?" Vraagt ze verward. ,,Met zijn lieve gedoe. Ik wil niet dat hij je pijn doet. Net zo als de vorige keer." Zeg ik. Ze knikt en trekt me tegen haar aan. ,,Ik hou van je Luke." Mompelt ze tegen mijn shirt aan. ,,Ik hou ook van jou Rachel." Zeg ik en kus haar kruin.

Zayn pov.

Nola staat kwaad voor me, Jane is even weg om ons tijd te gunnen zo lief! ,,Waarom Zayn?" Haar stem gaat van woest naar gebroken. ,,Ze heeft aantrekkingskracht Nola, dit is liefde op het eerste gezicht" verzucht ik. ,,En waar is onze liefde dan!!" Schreeuwt ze hard alle dokters die op dat moment op de gang lopen keren zich tot ons. ,,Niet zo hard!" sis ik tussen mijn tanden door. Ze slaat haar handen voor haar ogen en zakt tegen de muur. Ik weet dat ik eigenlijk medelijden zou moeten hebben maar ik houd echt van Jane. Ze zal me nu zien als harteloos en zelfs dat maakt me niet uit. ,,Nola sta op" Beveel ik haar. Langzaam staat ze op en kijkt ze me smekend aan met die nu roodomrande ogen. ,,Het spijt me ik kan het niet meer" Zeg ik stilletjes. Op dat moment komt Jane aanlopen. ,,DIT IS JOU SCHULD!!" gilt Nola, en dan rent ze weg. Waarna ik een verwarde Jane in mijn armen trek en haar heen en weer wieg.

Robin Pov:

,,Hoe durf je naar die hoer te gaan. Ik had het je verboden." Zeg ik kwaad en sla mijn armen kwaad over elkaar. ,,Moet ik dan aan zien hoe mijn beste vriendin sterft?" Vraagt hij. ,,Ze leeft toch nog en heeft jou boven dien ook niet meer nodig ze heeft Luke." Zeg ik en kijk hem kwaad aan. Die trut had Liam gewoon in zijn macht. ,,Ik zou wel niet meer gaan. Het is bijna kerst, dus wil je kerstcadeaus halen samen?" Vraagt hij en kijkt mij aan. ,,Gaan we dan samen naar je moeder?" Vraag ik lachend. ,,Mijn moeder heeft Rachel ook uitgenodigd." Zegt hij en krabt aan zijn achterhoofd. ,,Dus je moeder nodigt een slet uit en mij niet?" Vraag ik kwaad. ,,Wil je asjeblieft niet zo over haar praten." Zegt hij en slaat zijn handen voor zijn ogen.

Michael Pov.

Rustig liep ik richting starbucks ik had even rust nodig, Begrijp me niet verkeerd ik hou van mijn vrienden maar ik heb soms mijn rust wel even nodig. Al snel komt de starbucks inzicht en stap ik naar binnen. Met mijn hoofd omlaag loop ik richting de kassa. Maar net als ik denk dat ik er ben bots ik tegen iemand op waardoor de koffie over haar heen vliegt ze slaakt een gilletje. ,, Omygod.. Het spijt me zo erg!" Het meisje kijkt me aan maar glimlacht dan. ,,Het is niet erg." ,,Laat het me goedmaken met een nieuwe!" Ze giechelt naar me en knikt dan. Ze loopt vast naar een tafeltje. ,,Twee Vanille Laté's graag" de kassamedewerkster knikt. ,,Moet ik er nog wat opzetten?" vraagt ze vriendelijk. ,,Graag op 1 Beauty en op de andere Michael." Ze knikt naar me. Niet veel later geeft ze me de bekers en betaal ik haar. Als ik bij het tafeltje ben zeg ik ,,Een Vanille Laté voor een natural Beauty!" Ze giechelt en bloost. ,,Hoe wist je dat het mijn lievelings was?" ze kijkt me vragend aan. ,,Niet het is ook de mijne." Ze lacht naar me ze is zo mooi, ik voel hoe mijn wangen langzaam rood worden. Ik Michael Clifford bloost voor het eerst.

Ashton Pov:

Nadja helpt mij om naar Rachel te komen. Ja Nadja het meisje dat perongeluk mijn kamer in liep. ,,Hier ligt mijn zus." Zeg ik en open de deur. Ik tref een slapende Rachel en Luke aan, in elkaars armen. ,,Is dat de vriend van je zus." Giechelt ze en kijkt mij aan. ,,Ja dat is de vriend van mijn zus denk ik." Zeg ik en begin te lachen. ,,Waarom maken jullie ons wakker." De stem van Luke galmt door de kamer. Aan zijn kleine baardje te zien is hij hier niet weggegaan. ,,Wie is dat meisje naast je Ash?" Vraagt Rachel en bekijkt Nadja van top tot teen. ,,Nadja, een super lieve meid." Zeg ik lachend, Rachel begint te glimlachen en kijkt haar aan. ,,Welkom bij de gestoorde familie." Zegt Rachel Nadja lacht en gaat naast mij staan

Calum Pov.

Ik ben gewoon even uit het ziekenhuis ik had even genoeg van de sfeer daar en t feit dat iedereen een vriendin heeft behalve ik. Ik loop rustig over straat als ik een gil hoor. Ach dat zal wel niets zijn. Maar ik bedenk me als ik vlak daarna nog een gil hoor. Ik ren naar het steegje waar het geluid vandaan komt, daar ligt ze dan een bloedmooi meisje ze zit in een gezakt tegen de muur te huilen. Snel zak ik naast haar neer en trek haar tegen me aan. " Doe me niets!" ,,Rustig maar ehh.." ,,Serena." ,,Rustig maar Serena ik doe je niets." ze ontspant een klein beetje. ,,Het spijt me je kent me niet en je verspilt je tijd." ,,Ik zou me tijd niet anders willen verspillen" fluister ik in haar oor. Ze veegt haar tranen weg en kijkt me aan. Zonder er bij na te denken trek ik haar weer tegen me aan.


Hope you like it.

Laat je mening weten! -x-


Reacties:

1 2

LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 22 sep 2014 - 20:41:
Leuk!!
X


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 22 sep 2014 - 20:01:
Wow liefde verdriet alles in een haha.
Tysm voor de rol babe xxx


Anne
Anne zei op 22 sep 2014 - 19:48:
Ahw Nola en Zayn uit elkaar. Zayn gelukkig maar Nola is kapot van verdriet en heeft helemaal niemand....zielig!!


1Dzayn
1Dzayn zei op 22 sep 2014 - 18:30:
Dum dum duuuuuuuummmnnn


katniss
katniss zei op 22 sep 2014 - 18:28:
snel verder!