Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » You're the story of my life - Niall Horan » Hoofdstuk 5

You're the story of my life - Niall Horan

16 feb 2015 - 19:52

1192

0

354



Hoofdstuk 5

I hope you like it

Ik werd wakker en zag Niall naast me liggen. hij zag er zo schattig uit dat ik hem niet wilde wakker maken. Ik stond op en nam mijn lievelingskleedje. Ik liep naar de badkamer en douchte me. Onder de douche dacht ik aan het concert van gisteren. Het concert was echt geweldig ! ik stond vooraan in de rij met Lucy en ik had de hele tijd oogcontact met Niall en Lucy met Harry. Mijn mama had gisteren gebeld om te vragen hoe het ging en ik zei dat alles super was. Ik vertelde haar dat ik een relatie heb met Niall en vroeg ondertussen ook of ik langer mocht blijven en op tour mocht mee gaan. Jammer genoeg zei ze nee. Soms kan ik echt zo boos zijn op haar he. Begrijpt ze dan niet dat Niall de liefde van mijn leven is ?
Vandaag moeten we dus met de trein naar Miami om daarna het vliegtuig te nemen naar België. ik wil niet weg, ik wil hier bij Niall blijven. Het is al 11 uur. om 20 uur moeten we al onze trein pakken. Ik droogde me af en trok m'n kleedje aan. Toen ik naar beneden ging, zag ik Lucy en Harry in de zetel. Ze zaten een film te kijken. ik zei: 'goeiemorgen' en Lucy antwoordde: 'Niall weet het toch dat we vanavond al weg gaan hè ?'. 'Neen, ik durf het hem niet te vertellen' zei ik. Toen ik dat zei stond Niall achter me. Hij liep meteen naar boven en ik riep: 'Niall ! Wacht laat het me uitleggen !' Zijn deur was dicht. Ik klopte op de deur, maar Niall reageerde niet. ik ging naar binnen, hij lag op zijn bed. 'Niall, ik durfde je het niet te vertellen omdat ik hier niet weg wil.' Niall draaide zich om en keek me met tranen in zijn ogen aan. ik moet vanavond al weg en ik wil de tijd die we nog hebben met jou doorbrengen.' zei ik (nu ook met tranen in mijn ogen). Niall stond op en kwam naar me toe. Hij zei: 'ik wil ook niet dat je weggaat'. hij knuffelde me en ik verstopte mijn gezicht in zijn nek. we keken elkaar aan en ik kuste hem.ik vroeg: 'wil je me helpen mijn koffer te maken ?' 'ja' zei hij. We gingen naar mijn kamer om mijn koffer te maken. Lucy had de hare al gemaakt en al naar beneden gedragen. Toen we klaar waren gingen we naar beneden. De jongens en Lucy zaten naar een thriller te kijken. Ik ging naar de keuken en Niall sloeg zijn armen om me heen. 'wat zullen we vandaag nog doen ?' vroeg hij. 'hmmm... wat als we allemaal samen naar de kermis gaan en ons eens goed gaan amuseren ?' vroeg ik. 'oke' zei hij. we vertelden het aan de jongens en Louis zei: 'we zullen de meiden bellen en vragen of ze meekomen.' Louis belde Eleanor, Zayn belde Perrie en Liam belde Sophia. Toen we aankwamen gingen we meteen naar de botsauto's en daarna naar de snelste achtbaan van Amerika. Na 2 keer in de attractie hebben we nog allemaal een suikerspin gegeten. De dag was voorbij en we gingen naar huis. Lucy en ik namen onze koffers want wij moesten vertrekken naar het station. Ik liep hand in hand met Niall de deur uit naar het busje. Na een halfuur rijden kwamen we aan. Onze trein vertrok rond 20 uur ik had nog maar 10 minuten om afscheid te nemen. Lucy gaf Harry een kus en fluisterde ik ga je missen en gaf daarna Louis,Liam,Niall en Zayn een dikke knuffel. Ik knuffelde Niall en kuste hem. 'Niall... Ik hou van je en dat zal ik altijd blijven doen. Ik ga je missen !' zei ik met tranen in mijn ogen. Niall keek me aan en tranen rolde over zijn wangen. 'Ik hou ook van jou Kelly. Ik zal je nooit vergeten.' zei hij. Hij zuchtte diep en zei: 'Ik wou dat het anders kon.' Lucy kwam naar me toe en zei: 'we moeten vertrekken'. ik gaf nog een dikke knuffel aan de andere jongens en we vertrokken. Eenmaal in de trein had ik een gevoel dat ik de jongens ooit nog eens zou zien, maar dat ik niet zou weten wanneer. We waren nog maar net 10 min. vertrokken of we hoorden allemaal een knal en iedereen viel vooruit. We zijn tegen een andere trein gebost. ik keek meteen naar Lucy. Ze was bewusteloos gevallen omdat ze haar hoofd stootte tegen de zetel voor haar. Ik werd ook misselijk en het werd zwart voor mijn ogen. Ik voelde nog net hoe ik bewusteloos op de gronde viel.
BIJ DE JONGENS THUIS
Het nieuws stond aan Louis zette het luider voor hun hoogtepunten en hoorde over het treinongeval met minstens 10 doden en 20 gewonden. Toen Niall het hoorde stortte hij in en huilde. Hij dacht meteen aan Kelly en Lucy. Harry kwam net naar benden en vroeg: 'wat is er gebeurd ?' Louis zei: 'er is een treinongeval gebeurd met Lucy en Kelly, kijk hun trein op tv !' Niall zei tussen het snikken door: 'ik wil meteen naar haar toe.' De jongens zagen het ziekenhuis op tv en gingen er allemaal meteen naartoe.Toen ze aankwamen zagen ze mensen liggen op brandcards. Harry zag Lucy op de brandcard, ze werd net binnengebracht. Niall ging Kelly zoeken. Ze lag in een aparte kamer en was bewusteloos. Hij ging naar Kelly toe en kuste haar. 2 dokters met de andere jongens kwamen binnen en zetten het ziekenhuisbed met Lucy op naast Kelly. ze zeiden: 'Lucy heeft een hersenschudding, ze zal de komende dagen goed moeten rusten. Probeer haar herinneringen niet terug te halen. Dat zal wel na een paar weken komen.' 'oke bedankt, en Kelly ?' vroeg Niall. 'Met Kelly gaat het beter, Lucy heeft de zwaarste klap gekregen.' zeiden de dokters. Niall vroeg: 'Maar waarom is ze dan bewusteloos ?' de dokters antwoordden: 'waarschijnlijk omdat ze in shock was en te veel bloed zag.' 'oke bedankt dokters.' zei Niall. De dokters gingen de kamer uit. Een halfuur later werd Kelly wakker.
"Kelly's P.O.V."
'W-W-Wat is er gebeurd ?' vroeg ik. Niall wou het net zeggen toen hij Lucy hoorde schreeuwen. Niall en ik keken allebei achterom en keken naar Lucy.
Lucy was wakker, ze sliep gewoon. Ze zei verbaasd: 'waarom kust Harry me ?'
iedereen behalve Lucy en Harry schoten in de lach. 'Lucy, je bent zijn vriendin; maar door je hersenschudding weet je dat niet meer.' 'Wat ?!' riep Lucy. De dokters kwamen binnen en vroegen: 'wat is er gebeurd.' 'niks, Lucy schrok gewoon even toen Harry haar kuste.' 'oke, gelukkig is het dat maar.' zeiden de dokters en vertrokken terug. Lucy keek me aan en haar blik zei genoeg, ze wou naar huis om te kunnen rusten. Harry vroeg aan mij om nog langer te blijven. Hij wou dat Lucy hem herinnerde. 'ik weet dat het moeilijk voor je zal zijn, maar we moeten overmorgen al terug weg, ze hebben een nieuwe trein geregeld voor ons.' 'ik zal aan mijn ouders en Lucy's ouders vragen of we langer mogen blijven. Ze zullen tegen vanavond hier in het ziekenhuis zijn.'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.