Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » You're the story of my life - Niall Horan » Hoofdstuk 6

You're the story of my life - Niall Horan

16 feb 2015 - 20:12

1806

0

391



Hoofdstuk 6

I hope you like it

Die avond kwamen onze ouders aan. Ze bleven de hele tijd bij ons en verbleven 's nachts in het dichtstbijzijnde hotel. We hadden samen besloten dat we nog langer in Amerika zouden blijven. Onze ouders verbleven in een hotel dicht bij de jongens thuis.
Na 2 volle weken mochten we eindelijk het ziekenhuis verlaten.
Zayn en Liam namen onze koffers en we reden terug naar huis bij de jongens.
DE VOLGENDE OCHTEND
ik werd net wakker en had een beetje hoofdpijn, ik trok me er niets van aan en wou naar beneden gaan. Toen ik de kamer uitkwam zag ik Lucy.
Ze ging naar beneden om iets te gaan eten. Harry zag haar ook en wou haar een kus geven, maar ik ging snel naar hem en zei: 'Laat haar even met rust, ze moet je nog herinneren'. Harry zei 'oke, hopelijk krijgt ze snel haar geheugen terug.' ik glimlachte en gaf hem een knuffel. We gingen naar beneden en gingen op de bank zitten. Na 3 kwartier kwamen de andere jongens naar beneden. Niall kwam bij me en trok me mee naar de keuken. 'Wat is er ?' vroeg ik toen we in de keuken aankwamen. Niall keek me aan en kuste me. Hij liet me los en zei: 'Ik was je bijna kwijt !' ik keek hem aan en gaf hem een knuffel. 'Ik weet het Niall, Ik hou van je.' zei ik. Ik liet hem los en keek hem terug aan. Hij glimlachte flauw en streek met zijn hand over mijn wang. 'Ik hou ook van jou' zei hij. We gingen terug de woonkamer in en ik ging op Niall's schoot zitten. Lucy kwam naar me toen en zei: 'kom je ? we gaan shoppen ?' ik zei: 'oke, ik kom.' Niall zei: 'Ben je wel voorzichtig ? ik wil je niet nog eens bijna kwijtraken, bel me onmiddellijk als er iets is, goed ?' ik glimlachte en gaf hem een kus. 'goed' zei ik. We vertrokken en gingen bijna alle winkels binnen. ik voelde me opeens niet zo lekker. Ik was misselijk en viel bijna op de grond. Lucy kon me nog net vasthouden. Alles leek zwart voor mijn ogen. Ik viel flauw en Lucy kon me niet meer bijhouden. Later werd ik wakker. Ik keek om me heen en zag Niall,Lucy, Harry ,Zayn, Louis en Liam. 'Hey, gaat alles goed ?' vroeg Lucy. 'je bent flauwgevallen, ik heb meteen de hulpdiensten en de jongens gebeld ,je zit nu in het ziekenhuis.' Niall vroeg :'wat er is gebeurd ?' 'Ik weet het niet' zei ik 'ik voelde me niet goed en toen viel ik flauw, zomaar'. Lucy vroeg : 'Je hebt nog geluk gehad.' ik zei: 'Kunnen jullie Lucy en mij even alleen laten ?' 'oke' zeiden de jongens en gingen naar buiten. Lucy vroeg : 'wat scheelt er ? ik zuchtte en zei: 'Lucy... ik voel me wel goed bij Niall, maar waarom heeft hij mij gekozen ? Uit alle meisjes van de wereld, waarom ik ? Hij had evengoed iemand anders kunnen kiezen. Lucy kon er geen antwoord op geven, maar zei: 'Kelly, Niall heeft je niet zomaar gekozen, hij voelde dat jij bij hem zou passen. Hij koos je niet, jullie waren voorbestemd. Kelly je bent een fantastisch meisje, vergeet dat niet !' ik glimlachte en zei: 'Bedankt Lucy, je bent mijn beste vriendin'.
Wat ik niet wist, is dat Niall mee stond te luisteren aan de deur. Lucy zei 'Kom girl, pak je spullen want we gaan terug naar huis.' ik nam mijn spullen en Niall zei: 'ik heb een geweldig idee. Morgen om 20 uur bij het meer, daar moet je wachten.' Ik was een beetje verbaasd maar zei: 'oke ik zal er zijn.' Terug in het hotel ging ik naar mijn kamer om wat te slapen. Na een paar uur slapen ging ik naar beneden. Ik zag Harry en Lucy op het balkon, ik keek naar hen en zuchtte. Hun liefde is zo mooi. ik dacht aan Niall en mij, aan al onze momenten samen. Ik voel me eigenlijk niet meer zo goed bij hem, ik hou nog wel van hem, maar ik twijfel of onze liefde wel voorbestemd is. Wie weet mis ik de ware als ik bij Niall blijf. Wat moet ik doen ? Lucy zei in het ziekenhuis dat hij me niet zomaar gekozen heeft, maar toch... ik twijfel nog steeds. s'Avonds ik ging naar mijn kamer. ik wil hier weg, ik voel me hier niet meer goed. Er werd op mijn deur geklopt en Lucy kwam binnen. 'Hey, wat is er?' vroeg ze. 'ik wil hier weg, maar ik wil Niall's hart niet breken.' zei ik. 'Wacht' riep Lucy. 'we gaan pas volgende week weg, ga morgen gewoon naar je date en dan zul je wel zien.' ging ze verder. 'Ik weet het niet Lucy.' zei ik. Ik kreeg tranen in mijn ogen en Lucy nam me in haar armen en knuffelde me. 'Het komt wel goed.' zei ze. 'Kom, we gaan je klaarmaken voor je date met Niall.' riep ze en liet me los. ik zuchtte en zei 'oke'. Ik was helemaal klaar en op-gepimt voor de date. Harry bracht me naar het meer en zette me daar af. 'succes' ze hij. 'Dankje :-)' antwoorde ik. Ik liep naar het meer, maar zag niemand. Toen hoorde ik muziek achter me en ik draaide me om. Niall stond voor mij met zijn gitaar in zijn handen en zong YOU AND I. ik glimlachte en zong mee. Het was best wel schattig wat hij deed. Maar hoe lief en schattig het ook was, mijn slecht gevoel veranderde niet. We brachten de avond samen nog door en gingen daarna naar huis. Voordat we naar binnen gingen kuste hij me nog snel op de mond. We gingen naar binnen en ik ging meteen naar bed. s 'Ochtends werd ik wakker en zag dat Niall naast mij lag. Ik ging naar beneden om iets te eten en ging in de zetel zitten. Ik zette de tv aan en toevallig zonden ze One Direction's laatste concert uit. Liam kwam naast mij zitten, hij vroeg: 'Wat scheelt er ? je kijkt zo sip, was je date niet leuk ?'. ik zuchtte en zei: 'ik denk dat ik het ga uitmaken met Niall, maar ik weet niet of ik het wel wil doen. Misschien zal ik wachten. Liam zei: 'Kelly, waarom denk je dat je het wil uitmaken ? Niall is smoorverliefd op je !' . 'ik weet het niet Liam, ik voel me niet meer zo goed in onze relatie.' Liam nam me mee in een knuffel. Nadat het concert was afgelopen ging ik me klaarmaken. Ik was net klaar en spoot nog parfum op. Lucy kwam naar binnen en zei: 'ik ben net gaan wandelen met Harry'. 'En waar is hij nu ?' vroeg ik.'ooh.. Er waren zo'n groep van 20 gillende meisjes, die wilde natuurlijk een handtekening, ik ben dan maar weggegaan.'
Niall kwam binnen en zei: 'hey, heb je tijd om vanavond nog eens op date te gaan ?' vroeg hij. 'euh...' zei ik. Ik keek naar Lucy en ze knikte hevig wat wou zeggen dat ik ja moest zeggen. ik twijfelde even maar zei toen: 'ja oke'. Hij glimlachte en ging toen naar benden. Lucy en ik gingen ook naar beneden. De jongens waren allemaal beneden en zeiden: 'hey, wij moeten nu vertrekken voor een talkshow en daarna een concert, dus we gaan pas rond 17 uur thuis zijn.' Lucy en ik knikten en we maakten balletjes in tomatensaus klaar. s' Middags aten we die op en gingen daarna naar de bioscoop. We keken naar The Hungergames Part 1. Daarna gingen we nog gaan shoppen en ik kocht een mooi bloesje en een nieuwe broek die ik vanavond aan zou doen voor de date. We kwamen thuis en de jongens waren al thuis voor ons. Ze zaten in de zetel. ik zocht Niall maar vond hem niet. Ik vroeg: 'Waar is Niall ?' Zayn en Louis antwoordden tegelijkertijd: 'Hij maakt zich klaar voor jullie date.' en barsten daarna in lachen uit. Ik ging naar boven en maakte me ook klaar. Toen ik terug naar beneden ging zat Niall al op me te wachten. 'Kom je mee ?' vroeg hij glimlachtend. 'jha, zei ik een beetje al lachend.' Ik deed mijn hakken aan en we vertrokken. We kwamen aan in een restaurant en Niall vroeg aan de ober: 'De speciale tafel graag.' De ober knikte lachend en leidde ons naar de speciale tafel. We bestelden allebei ons eten en drinken. na 30 min. kwamen ze aan met onze gerechten. Ik at alles op, het was echt lekker ! De obers namen onze borden weg en Niall keek me lachend aan. 'wat is er ?' vroeg ik. Hij glimlachte nog meer en nam een klein doosje tevoorschijn. 'Kelly, wil je met me trouwen ?' vroeg hij. 'Ik geloofde mijn oren niet ! Wilde hij echt met me trouwen ?! 'Ga je nog iets zeggen ?' vroeg hij met tranen in zijn ogen. Ik voelde me weer supergelukkig en riep 'ja natuurlijk !'. Niall lachte en kuste me. Hij veegde zijn tranen weg en zijn mooie blauw-groene ogen keken mij aan. hij zei: Ik hou van je.' Ik antwoorde: 'Ik hou ook van jou !'. Niall stond recht en kwam naar me toe. Hij knielde voor me neer en deed het doosje open. Er zat een prachtige gouden ring in. Hij deed de ring rond mijn vinger en heel het restaurant applaudisseerde en juichte. Ik glimlachte en knuffelde hem. We reden terug naar huis. Dit was de mooiste date dat een jongen mij ooit heeft gegeven. In de auto kuste ik Niall nog vlug en zei: 'je bent de liefste jongen die ik ooit heb gekend.' Hij glimlachte en antwoorde: 'en jij het mooiste, fantastische, liefste meisje die ik ooit heb gekend. We gingen naar binnen en gingen beiden slapen. We besloten om het morgen tegen de jongens en onze ouders te vertellen.
s' Middags:
Ik belde mijn ouder:s "mama, papa, ik moet jullie iets heel belangrijks zeggen: ik ben verloofd". Eerst bleef het stil tot mijn mama zei: 'Echt ? wanneer is de trouw ? Nadat ik ze het heb gezegd dachten ze dat ik een grapje maakte, maar ik zei dat het echt was. We hadden afgesproken dat ze bij ons zouden komen om mee te helpe de bruiloft te regelen. Na het telefoontje gingen we het aan de jongens vertellen. We liepen hand in hand naar de jongens toe en zeiden het. Lucy vroeg: 'Mag ik jullie bruidsmeisje zijn ?' en Louis riep 'En ik jullie bruidsjongen ?' Niall en ik lachten en keken naar elkaar. We zeiden: 'goed.' 'Super ! Straks moeten we je mevrouw Horan noemen ;-).' zeiden de jongens. We planden alles al en beslisten waar het zou gehouden worden en wanneer. Na lang gepraat ben ik naar bed gegaan. Niall kwam naast mij liggen. 'En ben je tevreden ?' vroeg hij. Ik antwoordde 'ik ben gewoon superblij'. Ik kroop tegen Niall aan en viel in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.