Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Verloren liefde » Hoe het allemaal begon

Verloren liefde

7 okt 2014 - 12:59

206

0

190



Hoe het allemaal begon

Brr. Koud. Als ze thuis is maar snel een warme chocomelk drinken. Dat had ze wel verdiend. Gino, een jongen van school vroeg aan haar en Elise of ze zin hadden in een sneeuwballengevecht. Elise keek Vanessa aan. Maar Vanessa zei niets. Toen zei Elise: ‘Vooruit dan maar. We zullen wel eens zien wie er beter zijn, de jongens of de meisjes.’ Vanaf dat moment vloog de sneeuw om je oren. Een mooie zet, al zeiden ze het zelf. Na een half uur vond Gino het genoeg en keek naar zijn horloge die 17:39 aangaf. ‘Ik ga’ zei Gino en ging naar huis. Ook de rest ging naar huis. Vanessa zei Elise gedag en liep naar huis. De hele weg had Vanessa maar aan één ding gedacht. Gino. Elke keer wanneer ze opstond, wanneer ze ging slapen of wat ze ook ging doen, Gino, die moest mee. Ze werd al rood als ze zijn naam hoorde. Haar vriendin Elise had het rare gedrag van haar vriendin opgemerkt. Ze was een stuk gezelliger, vond ze.


De ouders van beide kinderen vinden het leuke meiden. Ze doen waar ze zin in hebben, maar helpen als ze het vragen. Tot op een dag waar alles anders gaat zoals verwacht...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.