Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Alex Evans » A fallen star needs a mediatric » Hoofdstuk 5

A fallen star needs a mediatric

6 okt 2008 - 19:34

233

4

330



Hoofdstuk 5

Audrey smijt de deur kwaad dicht en neemt om douche. In de hoop dat ze al haar problemen kan wegwassen. Tevergeefs want als ze uit de douche stapt zijn de problemen er nog steeds. Ze stapt in haar schoenen zet haar zonnebril op haar neus en loopt naar buiten. Met haar ogen op haar schoenen gericht loopt ze door de stad. Voor ze het weet botst ze tegen iemand op. 'oww sorry ik zag je niet' verontschuldigd de jongen zich meteen 'ja dat is duidelijk' antwoord Audrey nors. Ze kijkt op en kijkt de jongen kwaad aan. Dan weet ze het. Het perfecte idee. 'sorry het was mijn schuld kan ik het goedmaken met een drankje?' zegt ze ineens lief. De jongen stemd in en samen lopen ze naar een cafe'tje in de buurt 'ik ben Alexandre trouwens maar je mag Alex zeggen' zegt de jongen. 'ik ben Audrey en noem me ook Audrey' antwoord Audrey. Alex glimlachd. 'wat mag het zijn?' vraagt een ober die net aan hun tafeltje is komen staan. 'cola voor mij' Audrey's blik gaat naar Alex 'euhm voor mij ook maar cola' zegt Audrey uiteindelijk. Dit is de eerste keer in tijden dat ze cola drinkt. Normaal drinkt ze altijd alcohol. Alex kijkt haar glimlachend aan. Audrey is ondertussen bezig in har hoofd haar hele plan uit te werken. Dit is perfect. Dit lukt dat weet Audrey zeker.


Reacties:


WhippedCream
WhippedCream zei op 12 okt 2008 - 20:09:
whooe,, een goed plan als ze gaat doen wat ik denk dat ze gaat doen ,,


Mango
Mango zei op 7 okt 2008 - 19:45:
Leuk! Snel verder!


Luzifer
Luzifer zei op 6 okt 2008 - 23:44:
Oehhh veder!!!


Libra
Libra zei op 6 okt 2008 - 20:33:
oow yeah.. Alex brengt haar weer helemaal op het rechte pad..
hij wordt wrs wel haar boytoy maar hey, ge moet er toch iets voor over hebbe e
zet zoals gij: dus begint ma me verder te schrijve
Kuss.