Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Adopted By Hazza (Finished) » ~Hoofdstuk 14~

Adopted By Hazza (Finished)

28 sep 2014 - 17:54

1964

7

372



~Hoofdstuk 14~

We lopen naar binnen. Ik kijk verwonderd naar al het speelgoed. Van papa mag ik iets leuks uitzoeken. Ik ren vrolijk door de winkel. Bij de knuffels blijf ik staan. Ik probeer een knuffel van een pinguïn te pakken, maar kom er niet bij.
'Daddy?' Roep ik maar krijg geen antwoord.

"Your daddy is gonna die!"

Ik kijk in paniek om me heen. Hij is terug! Waar is papa? Of Paul?

"Tonight." Ik schud hevig mijn hoofd.

'Ruth, what's wrong?'
'Where's daddy?' Vraag ik zacht.
'Over there.' Hij wijst een kant op en zie papa geconcentreerd op knopjes van baby speelgoed drukken.
'Oh my god it's Paul Higgens!' Hoor ik meisjes roepen.
'Go to Harry.' Commandeert Paul me en ik ren naar papa. Ik hoor mn echte papa naar me schreeuwen en dreigen, maar probeer het te negeren.
'Ruth, what's the matter?' Vraagt papa als ik aan kom rennen.
'He's back!' Blijkbaar weet hij wat ik bedoel en knielt voor me neer.
'It's gonna be alright. Could you try to ignore it?'
'I'm trying al the time, daddy.' Fluister ik.
'Shh, where's Paul?'
'He's by the fans.' Papa knikt.
‘Did you find something nice?’ Ik knik.
‘I found a stuffed penguin!’ Papa glimlacht. Ik vergeet wat er net gebeurde.
‘Come on, we’ll buy it.’
‘No! I want to walk around the store! I haven’t seen everything!’ Ik trek aan papa zijn hand. Hij begint te lachen en loopt met me mee door de winkel.
‘Ruth, calm down! Aren’t you tired?’
‘No! There’s no time to be tired.’ Papa lacht.

“TONIGHT!”

‘What are searching for?’
‘Nothing, I just want to look around.’
‘Oh god… This is gonna be a long hour…’ Mompelt papa en ik lach.
‘Don’t you like it?’
‘Not really… Let’s just buy the penguin and go… It’s already 3pm.’
‘Really? I thought it was just 12 o’clock!’
‘Yea.. Let’s search Paul.’ Ik knik en we lopen richtig Paul die fans afleid.
‘Daddy, there’s is the stuffed penguin!’ Ik wijs naar de plank waar ik hem had gevonden maar niet aankon.
‘This one? Or do you want a purple one?’
‘I can’t chose daddy!’ Zeg ik verlegen als ik een tijdje naar de knuffels heb gekeken.
‘Than you’ll have both!’ Zegt papa en loopt naar de kassa.
‘Yeaahh!’ Zeg ik en maak een klein sprongetje van blijdschap en loop achter papa aan. Hij betaalt de knuffels en geeft er eentje aan mij die ik stevig tegen me aan duw.
‘Oh my gosh! That’s so cute! Ruth!’ Ik kijk om en zie weer allemaal meisjes staan.
‘Go ahead bea, go talk with them.. We have all the time today!’ Ik glimlach naar papa en loop naar de meisjes.
‘Hello, Ruth!’ Ik glimlach verlegen.
‘Hi.’
‘How are you babe?’ Ik knik.
‘I like your hair.’ Ik pa keen plukje haar van een meisje met rood, bruin haar.
‘Really? I dyed it! Your is so lovely too!’ Ik bloos.
‘Thank you.’ Zeg ik zacht.
‘Aawee!’ Ik haal een wenkbrauw op.
‘What’s that in your arms?’ Ik kijk naar mijn nieuwe knuffel.
‘Daddy bought me two of these stuffed penguins.’ Ik houd het naar voren.
‘That’s so sweet from your daddy!’ Ik knik.
‘Ruth, come on, we’re going..’ Ik kijk naar papa en knik.
‘Bye!’ Ik zwaai naar de meisjes en ren snel naar Paul en papa.
‘Bye Ruth!’ Roepen de meisjes. We lopen over de straten.
‘What do you want to go now?’ Vraagt Paul.
‘I don’t know. What about a trip on water or so?’
‘Would you like that, Ruth?’ Ik knik.
‘But where can we find that?’ Vraagt papa.
‘Just ask somewhere?’ Antwoordt Paul. We lopen een winkel binnen en Paul vraat waar me een rondvaart op het water kunnen krijgen. Het blijkt dat het 3 kilometer lopen is.
‘Ruth, do you think, you can walk so far from now?... And remember you have to walk back.’
‘I don’t know. I don’t think so.’
‘I’ll carry her, Paul, don’t worry.’
‘Let’s go then.’ We lopen naar de plek wat de vrouw ons had verteld. Na 5 minuten lopen beginnen mijn benen pijn te doen.
‘Daddy, my legs hurt.’ Ik trek aan de mouw van zijn jas.
‘Come here.’ Hij tilt me op. Ik sla mijn armen op zijn nek en mijn benen rond zijn heupen. Ik begin best moe te worden, maar ik wil graag de rondvaart zien.
‘Close your eyes if you’re so tired, Ruth, I’ll wake you up if we’re there.’ Zegt papa zachtjes. Ik doe wat hij zegt en val langzaam in slaap.

Harry pov

Samen met Paul loop ik verder. Ruth haar hoofd rust op mijn schouder en voel haar adem in mijn nek holte. Mijn rechterhand ligt op haar hoofd.
'You really do love her, don't you?' Ik knik.
'I just want to protect her. I want her to have a good life... But I wonder if I can do it.'
'Everyone can. You just should believe on it.' Ik glimlach.
'When are we exactly going on tour?' Vraag ik om het onderwerp te veranderen.
'In three weeks. Does Ruth know she can't go with you?'
'WHAT?' Ik stop met lopen.
'What do you mean, she can't go with me?' Tranen ontstaan in mijn ogen.
'No, I'm sorry, I was wrong... don't worry..' I haal opgelucht adem.

Als we er zijn, betalen we de entree en stappen in een bootje.
'Ruth... Ruth wake up..' Ze haalt diep adem en kijkt me dan aan. Dan wrijft ze met haar vuistjes in haar ogen. Ze kijkt achter me langs en fronst.
'What is it?' 'I thought I saw my real daddy.'
'Don't worry, he's not here.' Fluister ik.
'Just enjoy the trip.' Ze knikt en doet wat ik zeg.

Je merkt dat ze enorm moe is omdat ze zo stil is. Ik ga op het stoeltje achter me zitten en zet Ruth met haar rug naar me toe op mijn schoot. Ze leunt naar me toe en kijkt in het rond.
'I love it so much here.' Zegt ze.
'When we're on tour, we'll be back here.' Ze knikt. Ik glimlach.

'Do you want to go to the hotel?' Vraag ik aan Ruth als de rondvaart is afgelopen. Ze knikt voorzichtig. Ik til haar op en lopen terug.
'Shall we call a taxi?' Vraagt Paul.
'Yea.. Good idea.' Antwoord ik. Paul belt een taxi en ik loop naar een bankje.
'Just go back to sleep babe. I'll wake you up when we have dinner.' Nog voor ik ben uitgepraat laat ze haar hoofd op mijn schouder vallen. Ik aai zachtjes op haar rug en wacht in stilte met Paul op de taxi die er elk moment kan zijn.
'Paul Higgins?' Een taxi stopt voor onze neus.
'Yes.' We staan op en stappen in de auto. Ik bescherm Ruth haar hoofd zodat ze het niet stoot als ik instap. Ik doe de gordel om en kijk naar buiten.

'We're here.' Zegt de taxi chauffeur na een tijdje. Ik betaal en we stappen uit, naar Paul zijn auto.
'Should we search a resraurant in Den Haag?' Ik knik.
'But not too far away from the hotel. I think we're all tired as shit.' Zeg ik en Paul stemt in. Ik zoek op internet naar een restaurant, dicht bij ons hotel.
'Here's one. It's at the hotel.'
'That's great!' Ik glimlach. Ondertussen knijpt Ruth in het stof van mijn jas. Heeft ze weer een nachtmerrie? Haar ogen vliegen open en ze kijkt me bang aan.
'Daddy.' Fluistert ze.
'What's the matter baby?'
'I'm getting sick.' Fluistert ze.
'Do you have to vomit?' Ze knikt.
'Paul, stop the car, Ruth has to vomit.' Zeg ik zo rustig mogelijk. Paul rijdt richting het tankstation, die toevallig net langs de weg lag. Al de kleur is ondertussen weggetrokken van Ruth haar gezicht.
'Hold on for a little moment, babe.' Fluister ik zachtjes. Ruth knikt, maar het lijkt of elk moment alles eruit komt. Paul rijdt steeds langzamer en stopt uiteindelijk voor de toiletten. Ik doe snel de gordel los en stap uit met Ruth. Ik ren bijna de toiletten binnen en laat Ruth boven de wc pot zitten. Ik pak haar haren vast en ga achter haar op mijn hurken zitten. Met mijn andere hand wrijf ik voorzichtig over haar buikje. Ze begint te kokhalzen en uiteindelijk komt alles eruit. Ze trilt en barst in tranen uit.
'Don't cry, love. It's okay. Shh.' Ik probeer haar te troosten.

'Are you done?' Vraag ik als er al een tijdje niks meer is gekomen. Ze zucht en knikt. Ik til haar op en veeg de tranen weg. Ik spoel door en loop naar de wasbakken om Ruth wat te laten drinken. Ze neemt een paar slokjes en kijkt me dan aan.
'Are you alright?' Ze knikt.
'I don't want to have dinner.' Zegt ze met een snik ertussendoor.
'You have to eat something.' Ze schudt stevig haar hoofd.
'We'll talk about it later.' Ik geef haar een zoen op de wang. We lopen naar buiten waar Paul nog geduldig staat te wachten.
'Everything alright?' Vraagt hij als we de auto instappen. Ik knik. Ruth klemt zich weer aan me vast, als Paul de auto start.

Haar oogjes vallen dicht en ik veeg de overgebleven tranen die op haar rode bolle wangetjes zitten weg. Ik sla mijn armen om haar heen en staar naar buiten. Ik voel mijn telefoon trillen, maar negeer het. Ik ben niet in de stemming om ook maar tegen 1 iemand te praten.

'Harry, someone's calling you.' Zegt Paul nadat diegene 3 keer heeft gebeld. Ik zucht en neem de telefoon op.
'Harry Styles.' Zeg ik droog.
'Finally, I want to meet you when you come back from Holland.' Modest. Ugh...
'Tomorrow, in the afternoon?'
'3 pm.' De man hangt op. Ik zucht en stop mijn telefoon weg.
'What was it?' Vraagt Paul. Ugh... Hij hoeft niet alles te weten.
'None of your business.' Mompel ik.
'I am sorry.' Ik schud mijn hoofd.
'I think we're just going to our room and calling roomservice when we're back in the hotel.' Paul stemt in.
'Our plane is at 10 tomorrow morning.'
'Okay.' Ik stap uit de auto en maak mijn weg naar binnen. Ik leg Ruth zometeen in bed en ik ga ook maar. Paul komt er heus niet achter. Hij hoeft ook niet te weten dat we geen eten hebben gehad.

Ik stap in de lift en wacht geduldig tot we op de goede verdieping zijn. Ik maak mijn kamerdeur open en leg Ruth midden op het bed.
'Ruth wake up.' Fluister ik in haar oor, maar ze geeft geen reactie.
'Ruth, wake up, you have to change.' Zeg ik wat harder. Ze opent voorzichtig haar oogjes.
'Daddy... I don't want to wake up...' Zegt ze zacht.
'Just for a moment baby.' Ze schud haar hoofd.
'Ruth, come on, I want to go to sleep too. Take a little moment to change.' Smeek ik. Ze kijkt me droog aan.
'I just feel horrible.'
'What?'
'Ill.... I feel ill..' Ze gaat rechtop zitten en probeert haar schoenen uit te trekken.
'Daddy, I'm scared.' Zegt ze als ik terug kom van de badkamer om haar pyjama te pakken.
'For what?'
'My real daddy. He's yelling at me. And says you're gonna die this night.' Een traan rolt over haar wang.
'That's not gonna happen. He can't touch me. He's a ghost.' Ik ga tegenover haar in kleermakerszit op het bed zitten. Ik trek haar pyjama over haar hoofd.
'Never?'
'Never. I swear I'll stay with you, till you don't want me in front of you anymore.' Ik geef haar een kus op de wang.




Ik hoop dat ik echt heel snel mijn laptop krijg because I'm gonna dieeee!!!!! Ik probeer iets van mijn nieuw verhaal te maken en zet het snel online aangezien jullie dat allemaal wel graag wilde....

Xxx Nanette


Reacties:

1 2

PinkyPunk
PinkyPunk zei op 3 okt 2014 - 18:07:
I like it


x1Dx
x1Dx zei op 1 okt 2014 - 22:51:
Leuk hoofdStuk!!
Snel verder!! X


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 30 sep 2014 - 18:12:
Awhh, Ruth is zó lief!


1Dtjetanya zei op 29 sep 2014 - 23:53:
Superleuk!


Liekekusje1D zei op 28 sep 2014 - 20:26:
Leukkk,
Maar blijf je in het engels schrijven en dat geest gedoe is best eng.
X