Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Marry me or die (Draco Malfoy) » Hoofdstuk 16

Marry me or die (Draco Malfoy)

30 sep 2014 - 7:37

516

2

222



Hoofdstuk 16

(Artemis pov)
Mijn nieuwsgierigheid groeit met elke stap die ik zet. Waar zou hij me heen brengen? Vanuit mijn ooghoeken bekijk ik hem. Een grote grijns siert zijn lippen. Zijn hand voelt lekker warm in de mijne. De weg die we deden verraadde niks over zijn verrassing. "Draco, waar breng je mij heen?" Probeer ik nog eens te vragen met mijn allerliefste stemmetje. Een lachje rolt zijn mond uit. Meer is er niet nodig. Hij ging niks loslaten. Aks we nog 5 minuten gewandeld hebben staat hij plots stil. "Doe je ogen dicht." Beveelt hij. "Dit kan je niet menen." Zeg ik verontwaardigt. "Doe het nu gewoon. Je komt er toch niet onderuit." Lacht hij, maar in zijn ogen zie ik ook een beginnende irritatie. "Oke, jij je zin." zucht ik terwijl ik mijn ogen sluit. "Niet spieken hoor, want dan moet ik je straffen." Waarschuwt hij. "Ik beloof dat ik niet spiek. leid me nu eindelijk naar daar want ik barst bijna van de zenuwen." Antwoord ik ongeduldig. Ik voel dat hij aan mijn hand trekt en ik begin te wandelen. "Volg nu goed mijn instructies. We gaan nu naar rechts, goed zo. Pas op hier ligt een grote tak op de grond, jaa. Nu heb je nog een opstapje." Legt hij uit. Hij zet me ergens neer. "Oké, open je ogen maar." Fluistert hij stilletjes in mijn oor nadat hij zijn armen om mijn middel geslagen heeft. "Wauw." Is het enige wat ik uitbrengen kan. we staan in het midden van een zwart ijzeren prieeltje. Het prieeltje staat verstopt tussen allemaal bomen met kleurrijk blaadjes die schitteren in de zon. "Mooi, hé? Hier kom ik altijd naar toe als ik alleen wil zijn. Volgens mij kent niemand anders deze plek." Zegt hij trots. "Het is hier inderdaad heel erg mooi. Hoe ben je hier ooit verzeilt geraakt?" Vraag ik met een gelukzalige glimlach. "In het eerste jaar al. Ik was misschien een ettertje maar eerst werd ik afgewezen door Harry Potter." Het laatste zei hij alsof hij net kak geroken had. "En toen kwam jij. Je keek me aan alsof ik een nietige kakkerlak was, alsof je me het liefst onder je schoenzool wilde verpletteren. Nou, ik moet toegeven dat mijn ego een enorme deuk had gekregen die avond. 's Nachts ben ik dan een wandeling gaan maken om alles op een rijtje te zetten. Plots stond ik hier. Toen ben ik in het prieeltje gaan zitten en ik ben er zelfs in slaap gevallen. Gelukkig werd ik op tijd wakker om niet betrapt te worden." Vertelt hij met een lieve glimlach op zijn gezicht. "Arme kleine Draco." Zeg ik een beetje medelevend. Met veel passie druk ik mijn lippen op de zijne. Zijn handen woelen wild in mijn haren, mijn armen wikkelen zich om zijn nek. Hierdoor worden onze lichamen tegen elkaar aangedrukt en sensatie spreid zich door mijn lichaam. Draco slaakt een kreun van verlangen. "Ik hou van je, Malfoy." Fluister ik zacht tegen zijn lippen. "Ik hou nog veel meer van jou, Artemis." Antwoord hij zacht voordat hij me opnieuw hongerig kust.


Reacties:


PinkyPunk
PinkyPunk zei op 3 okt 2014 - 18:01:
OMG!!!!!
snel verder


narcissa
narcissa zei op 1 okt 2014 - 21:05:
Dit wordt nu wel erg spannend want in het begin schreef je dat Artemis geen liefde mocht kennen omdat ze vervloekt is. Ben hierdoor wel erg benieuwd wat dit voor een consequenties heeft voor haar relatie met Draco.