Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Miss Secret[Zayn Malik] COMPLETED » Everyone has a secret. They just don't tell it.

Miss Secret[Zayn Malik] COMPLETED

1 okt 2014 - 18:48

430

3

284



Everyone has a secret. They just don't tell it.

To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else, is the greatest accomplishment.
-Anonymous


…een enorme explosie volgde. Ze racete weg op haar motorfiets, de jongen achterop zich angstvallig aan haar vastklampend, de verwoestte loods achterlatend.
‘Dankjewel,’ zei de jongen, toen hij was afgestapt. Ze stonden voor een ouderwetse woning. Ook had ze de kans om hem wat beter te bestuderen. Hij kon niet ouder zijn dan zeventien. ‘Zou ik je wat mogen vragen?’
Ze antwoordde niet, staarde hem alleen aan van onder haar masker.
De jongen twijfelde. ‘Ehm, mag ik je naam weten?’
Ze glimlachte alleen maar en en liep weg.
De jongen keek een beetje vreemd om zich heen, aangezien de motor er niet meer stond, en haalde een hand door zijn haar. Toen draaide hij zich om en liep een beetje onvast naar de voordeur van het huis. Hij belde aan.
Ergens op de hoge gebouwen rondom het huis stond een silhouet van een vrouw. De lichten in de woning sprongen aan. Een paar minuten later werd de deur geopend en ze hoorde een gil.
Ze keek niet meer verder toe, wetende dat het goed was.

De geluiden van de stad waren zacht door de hoogte van het gebouw. De wind woei door haar lange haren en ze maakte het masker even wat strakker vast. Ergens in de verte loeide een sirene, waarschijnlijk de brandweer die naar de brandende loods snelde. Ze glimlachte.
En wie ze was?
Everyone has a secret. They just don’t tell it.


‘En? EN?’ gilde William, die op en neer stuiterde. Zijn tweelingzus sloeg hem op zijn achterhoofd.
‘Kalmeer!’
William stak zijn tong naar Leigh en beide keken hun moeder aan met die grote goud-bruine ogen die ze van hun vader hadden geërfd.
‘Nou? NOU!?’
‘Willen jullie dat echt weten?’ glimlachte Eihlynn.
Leigh’s ever-so serieuze gezicht verzwakte wat en ze keek beschaamd. William keek haar grijnzend aan, en ze knikte toen.
Eihlynn leunde naar voren, vervaarlijk grijnzend. Haar felblauwe ogen glinsterden in het licht. William en Leigh leunden allebei naar voren.
Zayn grijnsde vanuit de deurpost. Hij keek toe hoe zijn(eindelijke) vrouw hun kinderen helemaal gespannen maakte.
‘Toe nou mam!’ riep William. ‘Vertel.’
Eihlynn glimlachte. Zayn zette zich schrap hoe zit dit figuur nou weer had genoemd.
Miss Secret.’














Nou... Dit is 't. Het einde.


Na, voor mij dan. Voor jullie niet. Keep them alive in your thoughts
Eihlynn is toch wel een beetje een vriendin van me geworden. Een goede vriendin. Net zoals Hannah, Gwen, Quinty, Grace, Angel... Ik zal ze missen.

Lees nog meer van me door mee te lezen met m'n nieuwe verhaal, Carved. Het is met Luke Hemmings De link staat in het vorige hoofdstuk(geloof ik)
xx


Reacties:


1Dtjetanya zei op 2 okt 2014 - 23:32:
Jhet was echt heel leuk!


x1Dx
x1Dx zei op 1 okt 2014 - 22:18:
Mooi einde!!
Dit verhaal is zo leuk!!
Je schrijft echt super! X


1dforeverxmx
1dforeverxmx zei op 1 okt 2014 - 21:02:
This was an awesome story!! Je schrijfstijl is zó goed! X