Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » You're the story of my life - Niall Horan » Hoofdstuk 9

You're the story of my life - Niall Horan

20 feb 2015 - 20:25

770

0

287



Hoofdstuk 9

Lucy kwam al schreeuwend onze kamer binnen. Ze riep: 'Ik heb eens de gastenlijst overlopen, er is een onbekende gast ! ik denk je ex-vriendje.' 'Wat ?!' riep ik. Snel keek ik naar Niall. Hij was waarschijnlijk al weg. Ik keek terug naar Lucy en zei: 'Zorg ervoor dat hij niet aankomt, ik wil niet dat hij mijn bruiloft saboteert !''. 'Oke, komt in orde' zei Lucy en ze ging naar beneden. Ik stapte uit bed en nam een warme douche. Na de douche droogde ik me af en droogde mijn haar. Mijn trouwkleed hadden we in een aparte kamer verstopt waarvan alleen ik en Lucy de sleutel hadden. Snel nam ik hem en opende de beveiligingsrits. Ik stapte in mijn kleed en deed hem aan. Lucy kwam terug naar boven en klopte op de deur. Ik liet haar binnen en ze zei: 'OMG! je ziet er geweldig uit ! Oké, nu je haar nog'. Mijn haar was net klaar toen mijn mama binnenkwam. 'WOW, je ziet er geweldig uit !' zei ze. Ze moest een kleine traan wegpinken. Ik glimlachte en bedankte haar. 'Zal ik je helpen met de schmink ?' vroeg mama 'Ja graag' zei ik. Ik was helemaal klaar, en klaar om te trouwen. 'Kom, de gasten zijn er.' zei Lucy. Ze hielpen me allebei naar beneden op de trappen. Mijn papa stond aan de trap en hij zou me begeleiden naar het altaar.
We kwamen eindelijk aan aan het gemeentehuis. Niall stond helemaal vooraan en ik was super-zenuwachtig. Mijn papa gaat me eindelijk weggeven. Hier heb ik heel mijn leven op gewacht. Mijn papa kruiste zijn arm in de mijne en we liepen naar voor. Daar stond hij dan: Niall Horan, mijn toekomstige man. Hij had een prachtig pak van Guess aan. Mijn lievelingsmerk. Mijn trouwjurk was trouwens ook van het merk Guess. We hadden de stof daarvan uitgekozen. Ik kwam dichter bij hem en mijn hart klopte in mijn keel. Ik ben nog nooit van mijn leven zo zenuwachtig geweest. Ik kwam bij hem aan en voordat papa me weggaf knikte hij nog even bemoedigend naar me. Ik glimlachte en draaide me naar Niall. Hij fluisterde in mijn oor: 'Je ziet er geweldig uit!' Ik keek hem vol liefde en bewondering aan. De burgemeester deed zijn toespraak en vroeg: 'Heeft iemand bezwaar tegen dit huwelijk ?' Er stond 1 persoon op: Kynan, mijn ex-vriendje. Hij zei: 'Ik heb bezwaar tegen dit huwelijk.' Iedereen keek hem boos aan, maar hij ging verder: 'Vergeet je niet iets ? 2 jaar geleden zei je me dat ik de enige was voor jou, en nu trouw je met hem.' Mijn ogen werden rood en ik keek naar Lucy die meteen de beveiliging riep. Kynan zei: 'Hier krijg je spijt van !' Ik veegde mijn tranen weg en Niall nam m langs de zijkant in zijn armen. 'shht rustig maar, het is niets. Hij is nu weg. Vergeet het .' Ik knikte en keek hem aan. Ik wou hem zo graag kussen, maar ik wachtte tot ik mocht van de burgemeester. De burgemeester was in de war, maar ging uiteindelijk gewoon verder. Hij vroeg aan mij: 'Neem jij, Kelly Valentine, Niall Horan tot je wettige echtgenoot ?' Ik zei 'ja, tot de dood ons scheidt.' en ik keek naar Niall. De burgemeester ging verder en vroeg aan Niall: 'Niall James Horan, neem jij ,Kelly Valentine, tot je wettige echtgenote ?' Hij zei vol bewondering: 'Ja, tot de dood ons scheidt.' en keek me diep in mijn ogen aan. Ze brachten de ringen en Niall deed mijn ring bij mij aan en ik de zijne bij hem. Hij pakte mijn hand en verstrengelde onze vingers. De burgemeester zei: 'Dan mag de bruidegom en bruid nu kussen.' Niall kneep in mijn hand en kuste me liefdevol op de mond. Iedereen juichte en we lachten. Iedereen was opweg naar het landhuis voor het feest, ook Niall en ik zaten in de auto. We kwamen aan en het feest was net begonnen. De gasten kwamen na ons aan en feliciteerden ons. We bedankten iedereen die aankwamen en Niall vroeg me voor de openingsdans. We dansten en alle ogen waren op ons gericht. De andere leden van One Direction waren op het podium en zongen '18'. Het was een fantastische avond. We aten en na het dessert nam Niall me mee naar buiten. Er was een vuurwerkshow. 'Dit is de mooiste dag van mijn leven.' zei ik. Niall pakte mijn hand vast en verstrengelde onze vingers. Hij stond achter mij en ik legde mijn hoofd op zijn borstkas en sloot mijn ogen. Ik genoot van dit moment. Ik draaide me om en kuste hem lang op de mond.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.