Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Marry me or die (Draco Malfoy) » Hoofdstuk 19

Marry me or die (Draco Malfoy)

4 okt 2014 - 10:45

281

1

224



Hoofdstuk 19

(Artemis pov)

"Accid pops!" Roep ik luid tegen de waterspuwer. De trap komt tevoorschijn en ik spring er woest op. Als ik bij de deur kom duw ik ze ruw open en hard bonst ze tegen de muur. "Hoe kon je?" Roep ik door heel het kantoor. Mijn stem weergalmt door de kamer. "Laat me raden, je bent achter je verleden gekomen." Raad mijn grootvader. Hij zegt het op zo'n kalme manier dat ik nog bozer word. "En jij vindt het normaal om mij zo voor te liegen?" Vraag ik hem venijnig. Albus staat recht en wenkt me om te komen. Ik doe maar wat hij vraagt. Misschien zou ik dan antwoord krijgen. "Ik laat je alles zien via the pensieve. Als je dan nog boos bent dan mag je iets naar mijn hoofd gooien." Zegt hij met zo'n typische Albus Dumbledore glimlach. Mijn mond blijft koppig gesloten en samen vallen we in the pensieve.

25 juli 1980

(Penelope pov)

De wind vliegt woest in het rond als ik voor de duur van Albus sta. Mijn hand blijft twijfelend voor de deur hangen wanneer hij plots open gaat. "Kom snel binnen, ik hoorde je aankomst." Zegt Albus. Zijn glimlach staat vriendelijk, ook al heb ik dit niet verdient. De tranen beginnen vrijwillig over mijn wangen te lopen wanneer ik de drempel over stap. Albus omhelst me waardoor ik nog harder moet huilen. "ssshht, het komt wel goed meid." Zegt hij om me gerust te stellen. "Nee, het komt nooit meer goed, mijn baby, mijn arme baby." Snik ik. "Kom binnen en kalmeer, dan kan je me alles rustig uit leggen en zoeken we samen een oplossing." Zegt Albus en hij leidt me naar de zetel.


Reacties:


narcissa
narcissa zei op 4 okt 2014 - 16:16:
Als dit maar goed komt!