Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » I'm gonna get you back. [Bam Margera] » Episode 1

I'm gonna get you back. [Bam Margera]

24 mei 2009 - 19:41

316

1

263



Episode 1

Gewoon Lezen&Reactie plaatsen svp. ^^

Ik was die hele vent en zijn geintjes spuug zat. Ik kon het niet meer aan. Nog een zo'n grap en ik zou uitbarsten. Het enige wat ik nog wilde was wraak. Het kon me niet meer schelen dat hij mijn neefje was. Al was hij de koningin van weet-ik-welk-land, dan nog! Hij had het recht niet mij deze dingen aan te doen. Die laatste actie was de druppel geweest.
Nooit meer zou hij ongestoord een van zijn geintjes uithalen met mij.
Ik belde aan en trok de rits van mijn jas nog iets omhoog. Het was donker. In de omgeving waar ik me bevond was geen lichtje te bekennen.
Van een kennis had ik dit adres gekregen. Achter deze deur zou iemand moeten zitten die mij zou kunnen helpen.
Ze scheen de beste in haar vak te zijn. Mijn kennis had me gewaarschuwd. Ik zou me niet door haar uiterlijk moeten laten verleiden. Het zou mijn breekpunt zijn.
De deur ging open. Een meisje gehuld in een zwarte badjas opende. Ze keek niet al te vrolijk. Niet dat ik daar verbaasd over was, het was 3 uur in de nacht.
'Wie ben je en wat kom je in hemelsnaam zo laat nog doen?' Ze was niet op haar mondje gevallen, dat merkte ik wel. Ik werd er een beetje nerveus van.
'Ik ehm... Mijn naam is Vincent Margera. Ik heb je hulp nodig.' Ik zag hoe ze met haar ogen rolde.
'Luister, ik doe niet aan liefdadigheid of bejaardenondersteuning. Ik spaar mijn krachten voor andere zaken.' Ze wilden de deur dichtgooien, ik zette mijn voet ertussen.
'Je begrijpt het niet. Het is tegen Bam Margera.' Haar gezichtsuitdrukking veranderde van een boos gezicht in een gezicht met een glimlach.
'Kom verder meneer Margera. Ik wil grí¡í¡g over uw plannen horen.' Ze deed een stapje opzij. Ik stapte het huis binnen.

Dit zou het einde zijn van de streken van Bam Margera.


Reacties:


ChantouSEX
ChantouSEX zei op 24 mei 2009 - 19:53:
OMG OMG OMG

JIJ NU VERDER GAAN ANDERS IK DOOD GAAN <33
If vindt je verhaal gewoon weg GENIAAL.
BRILJANT
AWESOME
FANTASTISCH