Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » I'm gonna get you back. [Bam Margera] » Episode 2

I'm gonna get you back. [Bam Margera]

24 mei 2009 - 20:10

335

0

275



Episode 2

Lezen en Reactie (A)

'Ik snap waar u heen wilt. Ik snap ook waarom u het wilt doen en ik kan me er helemaal in vinden. Toch is er nog één ding waarover we moeten praten.' Ik fronste.
'Vertel het maar.' Ze stond op van haar stoel en liep richting het raam, waarvan de gordijnen nog open waren.
Ze was een prachtig meisje om te zien. Ze had blauwe ogen en mooi chocoladebruin haar. Het was me ook opgevallen dat haar nagels prachtig waren gedaan. Ik vroeg me af of ze dat zelf had gedaan. Misschien wel, misschien ook niet.
'Ik wil heel graag dit klusje voor u doen meneer Margera, begrijp me niet verkeerd, maar ik denk dat u wel kan begrijpen dat ik dat zeker niet voor niets doe.'
'Dat snap ik en...' Ze was weer begonnen met praten voordat ik uitgesproken was.
'Ik heb 5 verschillende niveaus met ieder een andere prijsklasse. Ik denk dat u wel kunt begrijpen dat ik voor iedere stunt een bepaald bedrag vraag.'
'Ja dat begrijp ik en...' Weer liet ze me niet uitspreken.
'De bedragen kunnen heel hoog oplopen. Ik hoop dat u het geen probleem vind?'
'Nee maar...'
'Bent u bereid ervoor te betalen, ja of nee?' Iets in haar stem maakte me bang.
'Ja dat ben ik.' Ze draaide zich om en kwam weer op me afgelopen. Ze ging op de stoel voor me zitten.
'Mooi. Ik ben namelijk niet van plan lang te wachten op mijn geld. Dat kan nogal nare gevolgen hebben voor u.' Ik had door dat het niet verstandig was iets te zeggen, dus besloot ik te knikken. Ze glimlachte.
'Dan denk ik dat we zijn uitgepraat. Morgenavond zal ik mijn eerste streek uithalen, de dag erna kom ik de rekening persoonlijk bij u brengen.' Weer knikte ik.
'U kunt gaan. Ik hoop dat u de weg naar de deur nog weet?' Weer knikte ik. Ik stond op en liep naar de deur. Nog even liep ze achter me aan. Voor ik de deur achter me dichtsloeg hoorde ik haar nog 'tot overmorgen' zeggen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.