Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » I'm gonna get you back. [Bam Margera] » Episode 3

I'm gonna get you back. [Bam Margera]

24 mei 2009 - 20:35

218

10

423



Episode 3

Lezen & Reactie. Je weet ondertussen wel.

Heel zachtjes opende ik de deur die me naar zijn slaapkamer zou leiden. Alle benodigde spullen had ik in mijn tas zitten, op de emmers na, die had ik in mijn handen.
Oké, het was dan wel een streek van het eerste niveau, maar ik moest ergens beginnen. Daarbij vertrouwde ik die Vincent niet zo. Ik wilde eerst zeker weten dat hij zou betalen. Ik moest er natuurlijk wel iets aan hebben. Hij zijn streken en ik mijn geld, zo zou het zijn.
Ik sloop naar zijn bed toe en keek eventjes naar hem.
Eigenlijk was hij best schattig nu hij sliep. Jammer dat ik zo'n lief uitziende jongen dit moest aandoen.
Oké, het was altijd mijn droom geweest hem beet te mogen nemen. Dé Brandon Cole Margera. De man die zichzelf de allerbeste stunter vond. In gedachten had ik zovaak met hem geconcureerd. Iedere stunt die ik uithaalde moest en zou een betere dan die van hem zijn. Het was een soort van wedstrijd waar geen einde aan had lijken te komen.
Nu was dat einde in zicht. Deze nacht zou ik, Evi, een begin maken aan het einde van zijn stuntcarrière.
Ik wierp nog een laatste blik op hem voor ik de emmers begon te vullen.
Nadat ik de deur had gesloten liet ik nog een briefje vallen.


Reacties:

1 2

shania13
shania13 zei op 31 aug 2012 - 17:11:
please MELDING
en trouwens GEWELDIG


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 19 sep 2010 - 22:26:
ga je snel verder??


eefke
eefke zei op 7 juli 2009 - 12:59:
verder
x


matj0o zei op 15 juni 2009 - 11:46:
verderrr


ChantouSEX
ChantouSEX zei op 28 mei 2009 - 20:31:
Dat waren er 5