Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » ~ Teacher Payne ~ » ~ Meneer Payne/Payno ~

~ Teacher Payne ~

11 okt 2014 - 16:02

1027

9

470



~ Meneer Payne/Payno ~

Image and video hosting by TinyPic Ilove that Picture *

Gabriella Pov

Ongeduldig keken Rachel en ik naar de klok die 9:58 aangaf nog 2 minuten en we zouden muziekles hebben. Nu denk je waarom heb je daar overdreven veel zin in nou dat komt er schijnt een nieuwe leraar te zijn en ik wil hem graag ontmoeten. ,,PSST nog 1 minuut!'' schreeuwt Rachel in mijn oor ,,GABRIELLA EN RACHEL DER UI-'' TRINGGG ,,Gered door de bel zeggen we dan maar'' Zegt meneer Fudge. Al snel rennen we de klas uit opweg naar cluster 4 waar lokaal 425 op de bovenste verdieping bevind. Al snel komen we daar aan en zien we dat we de eerste zijn YES! Rachel duwt te deur met volle snelheid open zodat hij tegen de muur knalt. Voor ons draait een Jongen - Man zich om en op dat moment lijkt het of alles om ons heen wegvalt zijn ogen doorboren de mijne. Geen van ons lijkt weg te kijken totdat Rachel me een por geeft en ik een spastische beweging maak waardoor de leraar moet grinniken mijn wangen gloeien en snel loop ik door naar mijn plek. Als iedereen er is keert de leraar die zijn naam nog niet heeft gezegd zich om naar het bord om er vervolgens met sierlijke letters ' Liam Payne ' op te schrijven. ,,Hallo klas zoals jullie zien is mijn naam Liam Payne maar voor jullie is het uiteraard Meneer Payne maar als jullie het leuk vinden mag je natuurlijk ook Meneer Payno zeggen.'' Zijn ogen vinden al snel weer die van mij als hij door de klas heenkijkt. ,,VOORSTEL RONDJEEE!'' gilt Rachel. Iedereen kijkt haar kwaad aan maar ik moet er wel om giechelen. ,,Is het zo grappig Gabriella begin jij dan maar!'' Zegt Damian de pestkop van de klas spottend. ,,U-uh n-nou ik weet niet of ik dat wel zo leuk vind..'' Piep ik zachtjes. ,,Wees niet bang voor hem wees jezelf.'' Fluistert Rachel in mijn oor. Ik krijg weer een klein beetje Zelfvertrouwen maar als ik merk dat iedereen mij aankijkt zelfs meneer Payne zakt mijn moed me weer in de schoenen. ,,komt er nog wat van?'' zegt Damian die duidelijk geirriteerd is. ,,J-ja.'' ,,Ik ben Gabriella Wilde ik ben 17 jaar en ik hou van zingen en dansen.'' Dit komt er weer zelfverzekerd uit ik voel me gewoon verlegen bij die nieuwe leraar. ,,Wil je voor me zingen..'' hoor ik meneer Payne vragen. ,,Niet nu!!'' Roep ik snel. ,,Kom na de les eventjes bij mij oke?'' Vraagt hij. Ik knik vriendelijk naar hem terwijl je Damian duidelijk geirriteerd hoort zuchten. ,,Dan gaan we nu verder met Rachel zegt meneer Payne.'' ,,Hallootjessss ik ben Rachel Walker !!'' Schreeuwt ze door de klas waardoor ik een lachbui hoor opkomen. ,,Ik ben ook 17 jaar mijn beste vriendin is Gabriella en meer heb ik eigenlijk niet te zeggen.'' ,,Ook niet dat je mega lekker bent!'' Schreeuwt Luke door de klas. Ik giechel en kijk naar Rachel die zo rood is als een tomaat en terug op haar plaats gaat zitten omdat ze een soort van op haar stoel ging staan. Als iedereen is geweest speelt meneer Payne nog een stukje op zijn Piano en dan gaat de bel. ,,Moet ik vast naar huis gaan?'' Vraagt Rachel me. Ik knik ,,Ik bel je straks okay?'' Ze knikt naar me en ik geef haar nog snel een knuffel en een kus op de wang. Voor ik me omdraai naar meneer Payne die me aan loopt te staren. ,,Juist.. Waarom moest ik komen meneer?'' Terwijl mijn wangen al goed warm waren.

Liam Pov.

De hele les keek ik al naar Gabriella iets aan haar maakt haar zo speciaal zou er dan toch zoiets bestaan als liefde op het eerste gezicht? Shit nee Liam niet zo denken ze is minderjarig. Als ze dan ook haar hobby's vertelt vraag ik haar of ze voor me wilt zingen maar dat doet ze liever niet in de les ik begrijp het wel die Damian is echt een klier. Als dan eindelijk de bel gaat zegt ze nog gedag tegen Rachel terwijl ik haar aan staar. Dan keert ze zich tot mij ,,Juist.. Waarom moest ik komen meneer?'' Haar engelenstem laat me opschrikken. ,,Wil je voor me zingen?'' Ze begint te blozen ze is zo schattig. ,,Welk liedje?'' ,,Zou je een klein stukje van A Thousand miles kunnen zingen?'' Fluister ik naar haar. Ze knikt en ik ga achter de piano zitten en begin te spelen.

Making my way downtown
Walking fast, faces pass and I'm homebound
Staring blankly ahead
Just making my way
Making a way through the crowd

And I need you
And I miss you
And now I wonder

If I could fall into the sky
Do you think time would pass me by
Cause you know I'd walk a thousand miles
If I could just see you tonight

It's always times like these
When I think of you
And wonder if you ever think of me
Cause everything's so wrong and I don't belong
Living in your precious memory

Cause I need you
And I miss you
And now I wonder

If I could fall into the sky
Do you think time would pass me by, oh
Cause you know I'd walk a thousand miles
If I could just see you tonight

And I, I don't wanna let you know
I, I drown in your memory
I, I don't wanna let this go
I, I don't

Making my way downtown
Walking fast, faces pass and I'm homebound
Staring blankly ahead
Just making my way
Making a way through the crowd

And I still need you
And I still miss you
And now I wonder

If I could fall into the sky
Do you think time would pass us by
Cause you know I'd walk a thousand miles
If I could just see you, oh, oh

If I could fall into the sky
Do you think time would pass me by
Cause you know I'd walk a thousand miles
If I could just see you
If I could just hold you tonight


De laatste klanken van de Piano spelen en mijn ogen worden groot. Ik bedenk me geen moment ren naar haar toe en trek haar in een stevige knuffel als ik dan besef wat ik doe heb ik geen tijd om los te laten omdat ze haar armen stevig om mijn middel gewikkeld heeft. Dit meisje doet zoveel met mij.

*Ik Hoop dat Jullie dit eerste hoofdstuk leuk vinden! *


Reacties:

1 2

xcarrotx
xcarrotx zei op 27 okt 2014 - 17:44:
Dit nummer moesten we vorig jaar bij muziek zingen, zo'n mooi nummer!


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 13 okt 2014 - 17:50:
Leuk!!


XxcherxX
XxcherxX zei op 11 okt 2014 - 21:57:
GEWELDIG
LOVE IT XX


xCalPal
xCalPal zei op 11 okt 2014 - 17:48:
Super!

x


Madeliefjuhh
Madeliefjuhh zei op 11 okt 2014 - 16:54:
Nicee! x