Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » S on the loose » Messing with Soraya's car.

S on the loose

24 mei 2009 - 20:52

360

5

133



Messing with Soraya's car.

'Soraya slaapt nog ,en ze heeft geen idee dat wij hier buiten met haar auto staan te knoeien' grijnst Bam op fluistertoon in de camera.
Even draait hij zich om ,en kijkt naar een open raam op de 2de etage.
Het was het raam van Soraya's kamer.
Bam weet dat ze heel stil moeten zijn ,omdat Soraya niet zon vaste slaper is, maar toch kan hij een laag gegrinnik niet onderdrukken als Raab over een emmer struikelt.
'Auw' hoort hij hem mompelen.
'Shh' snauwt Brandon hem meteen toe.
Bam klimt de auto op en springt een paar keer op en neer.
Het geluid dat hij creeërd maakt iemand in het huis wakker ,want achter een ander raam knipt er een licht aan.
So snel als hij kan springt hij van de roze mustang af en rent achter zijn crew de straat uit. Om de hoek blijven ze staan , toekijken hoe er een raam open gaat.
Het is Isabell, Soraya's moeder weten ze ondanks het donker.'
'Is het gelukt?' wil Bam dan weten.
Raab knikt vluchtig en springt dan in 1 keer overeind.
Een luidde schreeuw vult de stilte van de nacht voor even maar snel duwt Bam zijn hand tegen Raab's mond.
Het is moeilijk om zijn hand op de juiste plaats te houden ,aangezien Raab spastisch in het rond springt , terwijl de rest van zijn crew rollend van het lachen op de grond liggen.
'Shh' gijnst Bam nu ook terwijl hij moeite moet doen niet zelf in de lach te schieten.
De jongens hebben een kikker achter Raab's shirt gestopt.
Raab slaat wilt mijn zijn armen in de lucht en trekt dan zijn shirt over zijn hoofd.
Zijn warrige haren zitten nu nog warriger dan daarstraks , en het kleine groene diertje springt gesprokken uit het lapje stof.
Nu schiet Bam ook in de lach. 'Shut up' snauwt Raab terwijl hij de straat verder uit begint te lopen.
De rest van de crew loopt achter hem aan ,maar Bam draait zich nog even om naar het huis van Soraya.
Isabell heeft het raam ondertussen weer gesloten en het ziet er niet naar uit dat ze gemerkt heeft wat ze zojuist gedaan hebben.
Een grijnst verschijnt op zijn gezicht. Dan draait hij zich om ,en rent naar zijn crew toe.


Reacties:


KolaLollie
KolaLollie zei op 15 juni 2009 - 20:14:
ik wil meer. O.o
nu.
whaha., ik ga je ontvoeren en dwingen verder te schrijven!


Whipple
Whipple zei op 14 juni 2009 - 16:14:
snel verder! <33

wil je me laten weten waarneer de volgende er is ?
xx


Yarsea
Yarsea zei op 25 mei 2009 - 18:30:
whahahaaa

cool bedacht

(l)(L)(L)


BABBELICIOUS
BABBELICIOUS zei op 24 mei 2009 - 20:58:
oemg.

LOVELOVELOVELOVE <3

I LOVE THIS STORY!

Verderverderverderverder -Addict-

je laat me wel weten toch? Ja toch? Jawel. Oke ^^


BreakMyFall
BreakMyFall zei op 24 mei 2009 - 20:57:
Neaxtos!

Geniaal