Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Can i be saved (AF) » =Chapter XXXV=

Can i be saved (AF)

12 okt 2014 - 17:02

1999

6

536



=Chapter XXXV=

Image and video hosting by TinyPic

=Nola=

Ik hoor het geluid van de waterscooters en moet lachen. Ik weet zeker dat Jake straks op een scooter het water op gaat. Als hij zich maar wel vast gemaakt heeft. Als hij nu valt, is dat minder goed voor zijn wond, maar dat vertel ik Lindy maar niet. Anders maakt ze zich zorgen en ze heeft het net naar haar zin.
,,Kijk nou!" Roept Briana en rent naar de zee, gevolgd door de andere meiden. Ik trek Lindy mee en we kijken naar het water waar Jake, Ryan, Kyle en Kay over het water gaan op de waterscooter. Ik pak mijn mobiel snel bij Jesse vandaan en maak een foto van Jake.
,,Misschien iets voor op je achtergrond Lindy?" Vraag ik lachend en met een knipoog. Ze knikt en heeft alleen maar oog voor Jake. Ik voel twee armen om me heen komen en zie Jesse.
,,Waar is je vriend?"
,,Zayn? Thuis, hij kon niet komen. Maar ik zie hem morgen hoor en wat we dan gaan doen hoef jij niet te weten." Ik steek mijn tong uit en ik hoor de meiden lachen. Ik kijk weer even naar Lindy maar die volgt Jake alleen maar. Ze is echt smoorverliefd op Jake, dat ziet iedereen. Emma zei het nog tegen me: 'Jake en Lindy zijn echt verliefd!' En dat is ook zo. Ik ben blij dat mijn zusje iemand gevonden heeft. Niet dat ze niemand kan krijgen, zij kan iedereen krijgen. Ze lijkt op mij namelijk.
,,Dus welk nummer?" Jesse kijkt de groep aan en gaat weer aan de draaitafel staan. Ja, welk nummer?
,,Heb je geen remix van the black eyed peas of zo?" Sarah, Dena en Katharina kijken Jesse aan.
,,Die heb ik." Hij zet hem aan en ik begin met de groep mee te dansen, totdat ik Daniel verdacht zie doen bij de bar. Ik houd hem even in de gaten en zie dan dat hij iets in een drankje doet. Er zit cola in het drankje. Ik heb een vermoeden wat hij er in gedaan heeft en als dat zo is, gooi ik hem eruit! Ik stoot Emma aan en wijs even naar Daniel.
,,Volgens mij gooide hij net GHB in dat drankje wat hij vast heeft.”
,,Weet je dat zeker?”
,,Hij deed het heel stiekem en ik heb een vermoeden. We kunnen het toch onmogelijk negeren? Straks geeft hij het aan iemand en valt ze bewusteloos op de grond.” Emma knikt en stoot Shailene aan.
,,Wat is er?”
,,Daniel heeft GHB in dat drankje gedaan.” zegt ze en wijst naar de cola.
,,Hoe weet je dat?”
,,Nola vermoedt het en we willen het nu gelijk aanpakken. Straks is het wel zo en dan ligt een van ons bewusteloos.” Shailene knikt en met z'n drieën volgen we Daniel met onze blikken. Ik zie dat hij naar Lindy loopt en haar aanspreekt. Oh nee! Niet Lindy, dat dacht ik niet.
,,Hij is ook erg hé?!” roept Emma. Nina kijkt op.
,,Wat is er?” vraagt ze en Shailene wijst naar Daniel die heel erg flirt met Lindy en haar dan het drankje aangeeft. Nina begrijpt het niet, maar blijft bij ons staan. Ik ren naar Lindy en Daniel toe.
,,Lindy, niet opdrinken!” roep ik en ik gooi het glas in het zand. De cola valt eruit en word meegenomen door de zee.
,,Nola, wat doe je?” vraagt ze verbaasd. ,,Ik had best wel dorst.”
,,Ik haal wel even een nieuw drankje voor je.” Zegt Daniel en wilt naar de bar lopen.
,,Jij blijft hier! Ik moet even met je praten.” zeg ik tegen hem en wenk Nina, Shailene en Emma dat ze Lindy even mee moeten nemen. Ze knikken en nemen haar mee.
,,Wil je me zeggen dat ik onweerstaanbaar ben? Dat hoeft helemaal niet Nola, want dat weet ik al.” Ik begin nep te lachen.
,,Haha, wat grappig!” Ik geef hem een duw.
,,What the...?!” hij kijkt me vragend aan.
,,Hoe haal je het in je hoofd, Daniel?!” Verbaasd kijkt hij me aan, maar ook licht geschrokken. ,,Ja, dacht je dat ik je niet zag staan? Dacht je nou echt dat niemand het zou zien?”
,,Ach, het is gewoon een lolletje. Trouwens Lindy mag wel wat losser en daar wilde ik gewoon voor zorgen.”
,,Losser? Dan geef je haar alcohol, daar word iedereen losser door!”
,,Nola, wat is er aan de hand?” Rudy en Lucy komen samen met Emma en Shailene naar me toe.
,,We hoorden van Emma en Shailene dat hij iets heeft geprobeerd bij Lindy.”
,,Dat heeft hij zeker.” zeg ik tegen ze en ik haal even opgelucht adem. ,,Gelukkig heeft ze het niet opgedronken.”
,,GHB? Heeft hij GHB in haar drankje gedaan?” Lucy kijkt me geschrokken aan.
,,Ja.” Ik weet het nu wel zeker, anders zou hij het toch ontkennen, maar dat doet hij niet.
,,Hoe kon jij trouwens zien wat ik deed? Je stond te dansen.”
,,Uhm, ik hou mijn zusje altijd in de gaten, maakt niet uit wat ze doet. En aangezien jij bekend bent als de verleider van New York, moest ik jou ook in de gaten houden toen je met die cola naar mijn zusje ging.”
,,Hoe weet je zo zeker dat er GHB in zat?”
,,Ach kom op! Dat is jou manier om wat met ze te doen. Je hebt het toch ook zo gedaan bij Esmee en Zoey.”
,,Nola!” hoor ik dan.
,,Jij blijft hier!” als ik Matthew zie. Hij omhelst me en kijkt me dan aan.
,,Wat is er? Wat kijk je bezorgd.”
,,Ik ben ook bezorgd om mijn zusje Lindy.” zeg ik en wijs naar haar. Lindy heeft echt geen idee wat er aan de hand is, maar vragen doet ze niet. Ze zit gezellig te kletsen met Sarah en Jensen. De rest ligt allemaal weer in de zee. Samuel en Dena, Beau en Eva, Justin en Tara, Tony en Britt, Noah en Katharina. Even van de stellen verwijderd liggen de rest. Elle, Jade, Bjorn, Nena en Phoebe die net aan zijn gekomen vanuit Washington. Josh, Rick, Briana, Liv en Mischa liggen bij elkaar in het water. Mischa kijkt de hele tijd naar Lucy en andersom. Jesse staat weer achter zijn draaitafel en zwaait even naar Elle.
,,Wat is er dan met Lindy?” Matthew kijkt me aan.
,,Daniel heeft GHB in haar drankje gedaan!”
,,Wat...?! Dat meen je niet?” Ik knik.
,,Wil jij bij haar blijven? Dan regel ik Daniel wel met Rudy, Lucy Emma en Shailene. Hij knikt en loopt ook naar Lindy. Hij gaat bij haar zitten en ik loop terug naar Daniel, die niet weg kan, omdat Emma, Shailene, Lucy en Rudy hem tegen houden.
,,Laat me gaan.” roept Daniel en wilt wegrennen. Rudy grijpt hem hard vast aan zijn armen en ik kijk hem dreigend aan.
,,Ik denk dat dit feest wel over is voor jou!” roep ik boos. ,,Wegwezen!” Daniel blijft staan. ,,Oké, wat jij wilt.” Ik kijk over de zee. ,,Jake!” roep ik hard. Jake kijkt om en ik gebaar dat hij moet komen. Gelijk komt hij aan met zijn waterscooter en springt van zijn scooter het water in en loopt naar ons toe. Kyle, Ryan en Kay komen nu achter Jake aan.
,,Wat is er Nola?” vraagt hij en haalt even een hand door zijn haar, omdat zijn haar nat is geworden van het zeewater. Volgens mij moet Daniel zich nu erg bedreigd voelen, want Jake, Rudy, Emma, Lucy, Shailene, Nina, Kyle, Kay, Ryan en ik staan om hem heen.
,,Daniel heeft GHB in het drankje van Lindy gedaan.”
,,Wat...?!” roept hij boos uit en hij kijkt naar Daniel.
,,Ontken het maar niet Daniel.” zegt Emma en ook zij is woedend. Lindy kon het ook erg goed met haar vinden, ze zijn vast vriendinnen geworden.
,,Ik ontken ook niks.”
,,Dus je geeft het toe?” Kay kijkt hem aan.
,,Heeft Lindy het opgedronken?” Jake kijkt mij geschrokken aan en daarna bezorgd naar Lindy.
,,Nee, ik heb net op tijd haar drankje uit haar handen geslagen.”
,,Heel goed van je Nola.” zegt Ryan.
,,Wat dacht je? Makkelijke prooi?” vraagt Kyle.
,,Nee, ik wilde haar gewoon wat meer laten ontspannen.” Daniel kijkt Jake aan. ,,Weet je hoe gespannen ze was toen ze naar jou keek toen je op het water was met je waterscooter? Ze keek heel erg bezorgd alsof je dood neer kon vallen. Het was gewoon als kalmerend middel bedoeld, meer niet.” Nu kijkt hij mij en Kay aan. ,,Jullie mogen ook wel eens GHB gebruiken, jullie zijn allebei zo opgefokt!”
,,Kalmerend?! GHB is een verdovend middel! Mensen die dat binnen krijgen, gaan knock-out en dan kan je alles met ze doen, maar ja daar weet jij alles van hé?!” roepen Nina en Lucy.
,,Ik had het ook bij jullie kunnen proberen.” zegt hij. Meteen stappen Mischa en Rick de zee uit en komen ook naar ons toe.
,,Wat kan je ook bij hun proberen?” Mischa stapt kwaad naar voren en ook Jake is woedend.
,,Jij moet het bij niemand proberen!” roept Jake en geeft hem een duw. Volgens mij heeft hij nu een zwarte vlek voor zijn ogen, want hij is echt heel erg boos.

=Lindy=

Ik zie Nola, Jake, Rudy, Emma, Lucy, Shailene, Nina, Kyle, Kay, Ryan, Mischa en Rick met z'n allen om Daniel heen staan.
,,Wat is er aan de hand?” vraag ik al voor de zoveelste keer. Niemand reageert en ik zucht. Ik zie dat Jake Daniel duwt en ik schrik even. Shailene en Matthew wrijven over mijn rug om me rustig te houden. Ik zie vanaf hier dat Jake woedend is. Dan verkoopt Jake Daniel een klap en ik verberg mijn gezicht bij Shailene. Dit wil ik niet meer zien. Even zit ik met mijn handen voor mijn ogen en mijn hoofd op Shailene's schouder. ,,Is het voorbij?”
,,Nee.” zegt Sarah. Wanneer is dit voorbij? Ik hoor Nola iets schreeuwen, maar ik hoor het niet goed.
,,Het is voorbij.” Hoor ik Shailene zeggen en ik haal voorzichtig mijn handen weg. Ik zie Jake naar me toe komen rennen en omhelst me.
,,Gaat het?” Ik knik maar houdt hem toch nog even vast. Als ik me los maak kijk ik Nola en Jake aan.
,,Wat was er nou aan de hand? Hij bood me toch gewoon wat te drinken aan?” Nola schudt haar hoofd.
,,Lindy, hij had er GHB in gedaan.” Niet begrijpend kijk ik haar aan. Natuurlijk, ik heb er nog nooit van gehoord. ,,Dat is een verdovend middel, als je dat binnen krijgt, ga je knock-out en kan iedereen alles met je doen wat ie wil.” Ik schrik even en krijg tranen in mijn ogen. Wilde Daniel mij dat geven? Nu snap ik waarom Jake hem niet vertrouwde.
,,Kom hier.” Jake trekt me in een knuffel en houdt me stevig vast. ,,Alles is goed, je hebt het niet opgedronken en Daniel is weg. Niks aan de hand.” Ik knik en veeg de traan van mijn wang.
,,Nou, laten we er nog een leuke avond van maken dan!” Roept Nola en iedereen stemt in. Jesse zet de muziek weer aan en iedereen begint te dansen. Na een paar minuten hoor ik 'All of me' van 'John legend' door de boxen en ik loop regelrecht naar Jake toe. Als ik bij hem ben, sla ik mijn armen om hem heen en hij slaat de zijne om mijn middel en zo staan we te schuifelen. Zachtjes zingt Jake mee en ik glimlach.
,,Cause all of me loves all of you.” Hij zingt best goed. Ik glimlach en leg mijn lippen op de mijne. Zijn tong strijkt over mijn lippen voor toestemming die ik hem geef en onze tongen spelen een vurig spelletje. Als het nummer is afgelopen komt er 'More than a woman' en iedereen blijft schuifelen. Ik zoen nog steeds met Jake en het voelt goed. Ik ben blij dat Jake Daniel heeft weggestuurd. Niet te geloven dat Daniel dat wilde doen. Hij was best lief, dus dit had ik niet verwacht. Gelukkig dat Nola dat glas uit mijn handen sloeg. Maar Jake en Nola zijn heel beschermend voor me, waar ik blij mee ben. Met hun twee in mijn buurt komt alles goed.


Reacties:

1 2

LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 16 okt 2014 - 15:15:
Alsjeblieft volgend hoofdstuk!!!

X =)


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 13 okt 2014 - 19:54:
Ik mag Daniel zo niet :o
xx


williewortel
williewortel zei op 13 okt 2014 - 19:34:
Ik mag Daniel nu echt niet haha.
Maar lief van Nola en Jake om Lindy te beschermen


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 12 okt 2014 - 20:41:
Aahhw ik mag Daniel niet o.O

xx


Nynlufx
Nynlufx zei op 12 okt 2014 - 19:25:
Ik lees dit in frankrijk :3
Snel verder!!!!
Xx