Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » De legende van avatar Myro » Avatar de legende van Myro Hoofdstuk 9

De legende van avatar Myro

12 okt 2014 - 20:45

326

0

366



Avatar de legende van Myro Hoofdstuk 9

Myro en Oemnia gingen naar Gye om lucht te leren sturen

"Zijn we er bijna "vroeg Oemnia." Nog niet zei Myro het duurt nog wel even we zijn pas op de helft"." zullen we hier maar gaan uitrusten zei "Myro. "Ja goed "zei Oemnia. Ze gingen zitten Myro ging Zaza wassen dat vond Zaza niet leuk vooral omdat Zaza bind is en aarde ze element is en niet van water houdt. Myro zei "ik eet dat je het niet leuk vindt jochie maar het moet even". Zaza rende weg achter een grote steen hij deed ze poten voor ze gezicht en zat de beven. "Kom "zei Myro heel even maar het moet kom maar". Zaza gaf zich uit eindelijk over en ging stil zitten. Voor hij het wist was Myro al klaar. "Zo erg was het toch niet "zei Myro. Oemnia liep naar Myro en zegt "Dat duurde lang zeg". Myro zeg "Ja maar Zaza is aard beest heh hij houd er niet van "Oja" zei Oemnia "dat was ik even vergeten". "Nou zullen we maar gaan eten" zei Myro. "Is goed" zeg Oemnia ."heb je zin in lucht sturen ? vraag Oemnia. " Nou " zei Myro "Ik kijk er wel tegen op want ik kan dan moeilijk zien en het is zo bewegelijk en springerig dan zie ik dan niks". "Dat gaat je heus wel lukken "Zei Oemnia " Jij bent zo getalenteerd als iemand het kan dan ben jij het wel"."Dankje "zei Myro ja je hebt gelijk ik moet in mezelf geloven". " Wie is eigenlijk die vriend van je ? Vraag Oemnia. " Nou "zei Myro Ken je Jinora? "Ja"zei Oemnia. "Gye is de zoon van Jinora. "En mijn vader is de zoon van Mako. "Dus "zei Oemnia je oom is Bolin? Ja maar ik ben wel niet mijn echte oom. En vraag Oemnia wat is er met korra gebuurt? Die is getrouwt met Mako. Dus je soort van oma is je vorige leven? ja zei Myro. Ingewikkeld zeg zei Oemnia. 'Ja "zei Myro maar laten we maar gaan slapen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.