Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Little Hemmings {Pauze} » Hoofdstuk 2

Little Hemmings {Pauze}

13 okt 2014 - 1:59

651

8

394



Hoofdstuk 2

ik zet hem nou vast online want ik heb straks te druk voor school dus heb geen tijd om het tijdens school te schrijven hope you like it <3 xx


Melina

Ik werd wakker op de grond. met mijn hoofd op een kussen en een deken. Ik dacht aan gisteren, toen ik Luke weer zag en Hope eindelijk haar vader ontmoet had. En nu zitten we vast in dit kantoorgebouw door een sneeuwstorm. Ik opende mijn ogen en zag dat ik helemaal alleen was. Shit. Ik schoot omhoog en hoorde iemand lachen. Ik draaide me om en zag Luke en Hope inde deuropening.

''Mammie!'' Zei Hope vrolijk. Luke zette haar op de grond en ze rende naar me toe met haar armen open. Ik knuffelde met haar en keek naar Luke. ''Vind je het nog steeds erg om alleen te zijn?'' Vraagt hij. ''Soms.''Antwoordde ik. Hope zat op mijn schoot terwijl Luke en ik aan het praten waren. ''Ik heb je gemist.'' zegt hij ineens. ''Ik jou ook'' zeg ik.

''Wil je het weer opnieuw proberen? voor Hope?'' Vraagt hij zachtjes. ''Euhm... nu nog niet Misschien later.'' antwoord ik. Wat als hij me weer achterlaat? Dan laat hij niet 1 gebroken hart achter, maar 2.

''Mammie. Pappie. Hope'' Mompelt Hope zachtjes als ze tekent. Ik loop naar de tafel waar ze is gaan zitten met Ashton en Michael en kijk naar de tekening met een paar krassen erop.

''Ashton. Mickey.'' zegt ze als ze er nog een paar strepen tekent

''Dat is een mooie tekening Hope!'' Zegt Luke. Calum komt de kamer inlopen. ''Calum.'' Zegt Hope en tekent weer 1 streepje.

'Mammie! kijk nu hebben wij ook een familie.'' zegt Hope waardoor ik tranen in mijn ogen krijg. ''Ja.'' antwoordde ik. Luke kijkt me aan en loopt naar me toe. Hij slaat zijn armen om me heen en knuffelt me. ''En heb ik ook een pappie net zoals andere kleine meisjes.'' zegt ze waardoor er een traan over mijn wang rolt.

''Hope ga je mee kijken voor leuke speeltjes?'' vraagt Ashtom.''JA!!'' roept Hope blij en de jongens nemen haar mee naar buiten. ''Wacht. Waar is Tamara?'' vraag ik.

'Ze is naar beneden. Bij de receptioniste vragen wanneer we weg kunnen. Ze wachten tot de sneeuwstorm minder is en dan halen ze de sneeuw weg voor de deur zodat iedereen naar buiten kan. Alle werknemers zijn er namelijk ook.'' antwoordt hij. ''Oh oke.''

''Mel, waarom heb je me eigenlijk nooit over Hope verteldt? of me gebeld? '' Vraagt Luke als we op de bank gaan zitten. ''Ik wilde niet dat je wist van haar bestaan. Niet terwijl jullie met andere meisjes moest daten En ik dacht dat het beter was voor Hope om niet te weten wie haar vader was, als ze het zou weten en jullie zouden weer op tour moeten, zou ze super verdrietig zijn en dat wilde ik haar niet aandoen. Ik wilde haar niet laten voelen wat ik voelde.'' zeg ik zachtjes.

''Maar je had het mij kunnen vertellen. Ik zou haar hart nooit breken En ik zal jou hart niet nog eens breken!'' zegt hij.

Ik kijk in zijn ogen en sluit de mijne terwijl onze lippen elkaar aanraken. Na een tijdje haal ik mijn lippen van zijn lippen af en draai me om.

Ik zie Tamara met haar telefoon staan en hoor de mijne pingen. Ik pak mijn iPhone 5s op en kijk naar het scherm.

* 1 nieuw bericht. *

Ik open het bericht en zie dat ze een foto (dit zijn ze natuurlijk niet echt, maar zo staan ze terwijl ze zoenen)heeftgestuurd van mij en Luke terwijl we kussen.

Ik glimlach. ''Dus wanneer kunnen we gaan?'' Vraagt Luke. ''Dat weet ze nog niet, ze blijft maar zeggen 'als de storm voorbij is.' Nou pas maar op dat ik haar dalijk niet in een storm...-''Tamara wordt onderbroken door Calum. '''Hey Babe.'' Zegt hij terwijl hij haar een kus op haar wang geeft, waardoor ze begint te blozen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Reactie = Melding


Reacties:

1 2

xcarrotx
xcarrotx zei op 21 okt 2014 - 17:52:
Mhiii Calum


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 14 okt 2014 - 14:32:
Verder!!!
Xx


1Dtjetanya zei op 14 okt 2014 - 0:30:
Superleuk!


tymiaxxxlove
tymiaxxxlove zei op 13 okt 2014 - 20:32:
mooi xxx
mag ik aub een melding
xxx


Nynlufx
Nynlufx zei op 13 okt 2014 - 18:33:
Sweet :3
xx