Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » You're the story of my life - Niall Horan » Hoofdstuk 11

You're the story of my life - Niall Horan

21 dec 2014 - 21:59

402

1

239



Hoofdstuk 11

Ik maakte eten klaar en we aten het op. Het was ondertussen 13:30 en we maakten onze koffers klaar. Binnen een halfuur moeten we vertrekken. Om 14u waren we het huis uit en namen de taxi naar de luchthaven. Daar namen we terug ons privévliegtuig. Er stond nu op: Just Married We kwamen terug aan en Londen en namen de taxi naar huis. Toen we thuiskwamen stonden de jongens ons op te wachten. Ze deden de deur open en zeiden: 'Welkom thuis Mr and Mrs Horan.' We lachten en gingen naar binnen. Lucy vloog me rond de hals en knuffelde me. Ik zei: 'Lucy..... lucht....kan niet...ademen.' 'Oeps sorry' zei ze en ze lachte. 'Ouhh!! Je hebt een puppy' zei Zayn. Ik draaide me om en lacht. 'Haha, jha. Van Niall gekregen.' zei ik. Iedereen zei: 'Ouhhhhhh' We lachten en gingen naar boven om onze koffers uit te pakten. Ik kreeg een bericht en keek op mijn gsm. Er stond op: Ik weet waar je huwelijksreis doorgaat. Ik zal je vinden en je zal er spijt van hebben om getrouwd te zijn. Mijn gezicht veranderde in angst. 'Wat is er ?' vroeg Niall. Ik toonde hem het bericht en hij zei: 'Maak je maar geen zorgen, het is vast iemand die je bang wilt maken.' Hij probeerde me gerust te stellen, maar ik zag dat hij zelf ongerust was. Hij knuffelde me en ik wiste het bericht. Na 10 minuten nadenken over wie mij het bericht zou kunnen gestuurd hebben, wist ik het: Kynan mijn ex-vriendje. Maar waarom zou hij zo iets doen ? Ik zei tegen Niall dat ik zeker was dat Kynan degene was die mij het bericht stuurde. Hij vroeg:' Zou hij echt zoiets kunnen doen ?' Ik antwoordde: 'Ik weet het niet.' Niall vroeg dan: 'Wie kent Kynan nog meer ?' Ik zei: 'Lucy. Lucy kent Kynan, we hebben samen op de hoge school gezeten. Ik zal haar bellen.' Maar Niall hield me tegen en zei: 'Nee, Lucy en Harry zijn op date. Dat heeft Liam daarstraks gezegd.' 'Oh, oke' zei ik. Niall zei: 'We bellen de politie '. Mijn gsm trilde weer. Een bericht. Er stond: Als je de politie belt, zal je nooit van me af geraken. Ik begon te trillen. 'En wat nu ?' vroeg ik. Niall zei: 'We zeggen het tegen de anderen en we zullen horen wat zij er van vinden wat we moeten doen.' ik zei: 'Oké'.


Reacties:


tymiaxxxlove
tymiaxxxlove zei op 13 okt 2014 - 20:07:
ik heb vandaag alles gelezen echt een super goed verhaal mag ik aub een melding als er een nieuw hoofdstuk is xx