Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Avatar » De Nieuwe Generatie » Boek 1: Water Hoofdstuk 1: De ontdekking

De Nieuwe Generatie

25 mei 2009 - 13:07

247

0

398



Boek 1: Water Hoofdstuk 1: De ontdekking

Boek 1: Water Hoofdstuk 1: De ontdekking

Stil loopt Hoesyey naar de penguin. Dit is zijn eerste kans om penguin te rijden. Dan zal de rest van de stam Hoesyey niet meer uitlachen. Dat zou fantastisch zijn! Plotseling merkt de pinguin dat Hoesyey achter hem staat. Snel waggelt de pinguin weg. ''Shit! Alweer mislukt!'' roept Hoesyey kwaad. Plotseling hoort hij achter zich een paar jongens lachen. ''Alweer niet gelukt, Hoesyey? Wat een loser ben je toch!'' Lachend loopt Rongai weer weg. Rongai is de grootste vijand van Hoesyey. Pinguin rijden is al generaties lang traditie deze stam. Verslagen loopt Hoesyey weg. Hij merkt dat de jongens alles hebben verteld. Maar plots komt Hoesyey's moeder uit de tent. ''Jullie zouden jullie moeten schamen!'' roept ze, en gaat boos de tent weer in. Hoesyey loopt naar de tent. Maar hij ziet een rol op de grond liggen. Hij pakt het op, en leest wat er op staat.

Beste waterstamleden,

Jullie stamlid zal de nieuwste Avatar worden, namelijk Hoesyey. Hij zal alle andere elementen moeten leren.

Hoogachtend,
De vorige Avatar, Aang.0

Hoesyey kijkt voor zich uit. Is hij de nieuwe Avatar?

Hoesyey beseft zich tijdens het eten dat hij zelfs het element Water nog niet onder de knie heeft! Hoe kan hij dan ooit dan alle elementen snel leren? Hoesyey ziet alles alleen maar negatief. Na het eten loopt hij weer naar buiten. De oorlog was nou 10 jaar voorbij. Nu alles weer goed gaat met de wereld, moet Hoesyey het net zo doen! Plots ziet hij Rongai in de verte.

Einde hoofdstuk 1


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.