Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Wedding. » Prologue.

The Wedding.

17 okt 2014 - 16:43

510

7

308



Prologue.

Vandaag was het zo ver, Zayn Malik gaat trouwen met zijn prachtige vriendin Perrie Edwards.
Het koppel heeft heel wat voor de kiezen gehad. Zoals haat, haat was het grootste probleem voor het stel.
Maar ook de tijd die ze elkaar moesten geven, om alles te kunnen verwerken.
Natuurlijk was Zayn er van overtuigt dat Perrie dé ware was in zijn ogen. Toch?
Op dit moment was de jongen met zijn zwarte perfecte kuif, en zijn zwarte pak het niet meer zeker.
'Je ziet er geweldig uit.' Één van De bruidmeisjes kwam binnen, heel voorzichtig. De jongen draaide zich om.
Het was Elma.
Ze zag er prachtig uit.
'Ben je er klaar voor?' Vroeg ze zachtjes, de jongen had het zwaar op dit moment. Hij wist het niet meer.
'Natuurlijk is hij er klaar voor!' Er kwam een ander meisje de kamer binnen. Ze had dezelfde jurk als Elma aan.
Janita was haar naam.
De twee meisjes waren vriendinnen, Zayn en de andere jongens hadden de meisjes ontmoet tijdens één van de show's die ze gaven. Het klikte meteen met iedereen, dus besloot de groep vrienden in contact te blijven.
'Zayn? Perrie is zo ver.' Begon Janita zachtjes, de jongen knikte moeizaam en draaide zich nog één keer om naar de spiegel.
Hij kan nog eventjes denken, een glimlach verscheen op zijn mooie gezicht.
'Succes.' Fluisterde Elma zachtjes en liep samen met haar vriendin de kamer uit.

Terwijl iedereen plaats nam, familie vrienden. Iedereen was er klaar voor.
'Perrie ziet er prachtig uit.' Begon Janita zachtjes en stootte haar vriendin die naast haar stond aan.
Elma, om precies te zijn.
'Ik weet het.' Antwoordde ze en landde haar ogen op de jongen die nerveus vooraan stond te wachten. Hij had zijn handen samen gevouwen en leek diep in gedachtes te zijn.
Tenminste, dat leek haar op te vallen.
Janita en Elma waren niet de enige bruidmeisjes, nee ook het kleine zusje van Zayn was erbij.
Op het moment werd iedereen stil in de zaal, de bruidmeisjes gingen staan en draaiden zich om.
Daar stond ze, Perrie Edwards.
Het gelukkigste meisje op de hele wereld. Langzaam liep ze naar voren met haar prachtige witte jurk.
Alle ogen in de zaal waren op haar gericht.
Het duurde niet lang en het stel stonden tegen over elkaar.
En de priester begon te praten, totdat het zo ver was.
Dé moment van de waarheid.

'Perrie Louise Edwards, neemt u Zayn Javadd Malik als u wettige echt genoot?' Heftig knikte zij met haar hoofd, een klein traantje liep over haar wangen.
'Ja, ja ik wil.' Fluisterde ze nog er achter na, een klein glimlachje was er te zien.
'Zayn Javadd Malik, neemt u Perrie Louise Edwards als u wettige echt genooit?' Alle ogen waren op de jonge gericht, zijn zwarte kuif zat perfect. Al zijn vrienden en familie kijken toe.
Hij slikte eventjes en keek naar zijn vriendin, dringend kijkt zij haar vriend aan.
'Het spijt mij.' Fluisterde hij zachtjes naar zijn vriendin, die verbaasd en bang begon te worden.
'Ik kan het niet.' Voegt hij er achter aan toe, hij liet alles vallen wat hij vast had en begon te rennen.
Hard.







***

Written by Janitaa.
Reactie, is een lieve melding.


Reacties:

1 2

Rosalinda zei op 28 dec 2014 - 21:32:
Snel verder!!!!!!!!!


tymiaxxxlove
tymiaxxxlove zei op 19 okt 2014 - 16:36:
snel verder !!!!


Anne
Anne zei op 18 okt 2014 - 10:06:
Snel verder


HemmoGirl97
HemmoGirl97 zei op 17 okt 2014 - 22:55:
Leuk! X


Nadja
Nadja zei op 17 okt 2014 - 19:12:
Wauw snel verder