Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Little Hemmings {Pauze} » Hoofdstuk 4

Little Hemmings {Pauze}

17 okt 2014 - 23:28

795

7

613



Hoofdstuk 4

laatste hoofdstukje die wij schrijven. Na 2 weken krijgen jullie weer een hoofdstukje

Melina

ik werd wakker, maar opende mijn ogen niet. ik probeerde weer te slapen maar het lukte steeds niet. Ik draai me om, zodat ik op mijn buik lig. ik voel Luke's hand op mijn rug en na een paar minuten val ik weer in slaap.

* Droom *

''Mel word wakker'' fluistert Luke in mijn oor. Ik kreun geïrriteerd en draai me om met mijn rug naar hem toe. Hij grinnikt en kust me wang.

''Mel word wakker'' Zegt hij nog een keer. ''Nee'' mompel ik ''Waarom nier?'' vraagt hij '' Omdat ik een leuke droom had'' zeg ik ''Vertel het me'' zegt hij en ik voel dat hij goed gaat liggen en me daarna op zijn borst trekt. Ik open langzaam mijn ogen. ''Nee, ik wil niet vertellen'' Zeg ik ''okey'' Antwoord hij

''Zullen we naar de andere gaan?'' Vraagt Luke na een tijdje te hebben geknuffeld. ''Ja'' antwoord ik ''Heb je een shirt voor me?'' Vraag ik ''Tuurlijk'' antwoord hij. ik pak mijn bh die ergens op de grond lag. we hebben een leuke nacht gehad

Nadat we zijn aangekleed, nou ja Luke heeft een boxer aan en ik Outfit lopen we naar beneden waar de rest zit. ''Hey'' zeggen we allebei. ''hey'' antwoorden de jongens terug.

nadat ik de hele dag bij de jongens thuis heb gezeten in mijn entje, de jongens moesten naar de studio, ik hoor de deur opengaan. ik loop naar Luke toe maar hij duwt me weg. geschrokken en verrast kijkt ik naar Ashton die ook verrast is.

''Luke, wat is er aan de hand?'' vraag ik ''Het is over'' zegt hij. tranen rollen over mijn wangen en ik ren nar boven. ik hoor iemand achter me aankomen. ik draai me om en zie dat het Ashton is. hij knuffeld met me en helpt met mijn spullen in te pakken. ik doe mijn uggs aan. Ashton loopt samen met me naar de voordeur en knuffeld met me voor dat Michael en Calum de deur uit komen om me te knuffelen.

''Ik ga jullie missen'' zeg ik huilend '' Wij jou ook'' zeggen de jongens. ik loop hun huis uit en stap Mijn auto in. ik kijk naar de jongens die me alle drie een glimlachje geven. ik glimlach terug voordat ik diep adem haal en weg ga.


* Einde Droom *

ik schik wakker en schiet omhoog. Luke word wakker en gaat ook naast me zitten. ''wat is er?'' vraagt hij. ''ik droomde over iets'' mompel ik en kijk omlaag waar Hope zou moeten liggen, maar ze ligt er niet. ''Hope?!'' roep ik en loop de kamer uit. ik ga naar Hope's kamer, maar daar is ze ook niet, de badkamer waar ze ook niet is, de logeerkamer waar ze niet is en de trap naar zolder waar ze vast niet zal zijn. ik ga naar beneden en kijk in elke kamer maar kan haar nergens vinden. ik ren mijn kamer in en zie Luke zitten. ''Heb je haar gevonden?'' vraagt hij ''nee'' antwoord ik. ''Oh. heb je overal gekeken?'' ''ja behalve zonder'' antwoord ik '' Ik zou daar maar eens gaan kijken'' ik knik en loop met Luke achter me aan de trap op naar zolder.

Hope zit op de grond met allemaal spullen en foto's omhaar heen. ze kijkt in een fotoalbum naar een paar foto's. shit ze heeft Luke's spullen gevonden. ''Hope, waarom ben je op zolder'' vraag ik aan haar ''Knuffel kwijt'' zeg ze en slaat de pagina van het fotoalbum om. ''Waar is ze aan het doe'' vraagt Luke '' Euhmm...'' antwoord ik. Luke loopt naar Hope toe en herkend de spullen en foto's die op de grond liggen. '' Oh'' zegt hij en gaat naast Hope zitten om met haar mee te kijken. Ik loop de trap af en ga naar beneden om eten te maken.

ik maak 2 gekookte eitjes voor Hope, een omelet voor Luke en een spiegelei voor mezelf. ik dek de tafel en zet het eten erop. Ik loop naar de trap en roep; ''Luke , Hope het eten is klaar!''. Luke en Hope stormen de trap af.

We gaan aan tafel zitten en Hope zit aan het hoofd van de tafel in haar Hello kitty stoeltje. Ze lepelt haar eitje leeg, zoals altijd. ''Pappie?'' Vraagt ze ineens. ''Ja'' Antwoord Luke ''Hou je van ons?'' Vraagt ze zachtjes. ''Ja ontzettend veel'' antwoord hij en geeft Hope een kus op haar voorhoofd. Hope Glimlacht.

Nadat we hebben gegeten doe ik de afwas terwijl Luke, Hope helpt met omkleden en wassen. ze komen naar beneden gelopen, Luke's kleren die ik gisteren gewassen had en Hope's Kleren. ik loop naar boven en ga me douche, daarna föhn ik mijn haar en doe wat make up op. outfit als ik klaar ben loop ik naar beneden.


Reacties:

1 2

xcarrotx
xcarrotx zei op 23 okt 2014 - 22:05:
Ik ben benieuwd naar de rest


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 18 okt 2014 - 19:48:
Leuk! XXX


tymiaxxxlove
tymiaxxxlove zei op 18 okt 2014 - 9:37:
supper !!!!!
Snel verder
Melding aub


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 18 okt 2014 - 0:27:
Awesome!!!
Xx


1Dtjetanya zei op 18 okt 2014 - 0:10:
Ahww superleuk!