Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Queen | Harry Styles » The Queen 1

The Queen | Harry Styles

26 okt 2014 - 12:22

239

0

212



The Queen 1

'Dag lieverd, we, we gaan je missen.' Mijn moeder's stem trilt, en ze kijkt me huilend aan. Vandaag had ik, samen met veertien andere meisjes tussen de zestien en negentien de taak om naar het koniklijk huis te gaan. De koning, Harold Styles, zoekt namelijk een koningin. Iedere week worden er vijftien meisjes uitgekozen. Geen van alle voorgaande meisjes hebben het overleefd. Als Koning Harold je niet goed genoeg vind, word je afgemaakt. Daarom huilde mijn moeder, dit zou de laatste dag zijn dat ze me zou zien. Morgen zou ik er niet meer zijn. Mijn moeder doet mijn lichtroze jurkje die ik aanheb goed, en geeft me een knuffel. 'Hou je sterk mam, ik geloof in je.' Fluister ik in haar oor. Een harde snik van mijn moeder vult de kamer. Opeens hoorde ik hard getoeter. Ik kijk mijn moeder even angstig aan. 'Dag dan maar.' Zeg ik super zachtjes tegen mijn moeder, die nog harder begint te huilen. Ik open deur en loop naar buiten toe. Een groot zwart busje staat recht voor mijn huis. Ik loop richting het busje. Er stapt een man uit die de deur voor me open maakt. Ik kijk nog even naar mijn moeder, ze staat in de deuropening te huilen. Alle buren kijken ook mee. Heel zachtjes hoor ik gesmoes uit het speeltuintje. Natuurlijk over mij. Ik zwaai nog even voorzichtig naar mijn moeder, en stap dan het zwarte busje in.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.