Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Lost | ft. RivLovee » Ik...

Lost | ft. RivLovee

26 okt 2014 - 12:30

452

0

170



Ik...

Geschreven door @Hoodlinson

Ik staar naar de plek. Een kleine kuil zit erin, van de kont van Niall.
Niemand mocht van hem op zijn plek zitten, want zijn plek was 'speciaal'.
Op die plek kon hij beter eten pakken en beter tv kijken volgens hem.
Ik streel de plek zachtjes. Ik mis hem zo erg.
Ik kan het niet goed verwoorden.
Misschien omdat ik verantwoordelijk was voor de dood van Niall?
Wat?! Ik.. Misschien had ik wel gelijk en was het mijn schuld.
Door die stomme vraag die ik stelde! Ik, ik heb gezorgd voor de dood van Niall!
Daarom waren mijn ouders nu niet thuis, zij wisten al dat ik het gedaan had!
Ik.. ik ben vreselijk! Ik sta op, en ren naar mijn kamer toe. Ik! Nee.

Ik ben een moordenaar.

Ik pak een grote tas, en stop er veel kleding in. En pak mijn mobieloplader, en mijn spaarpot, die ik kapot maak, en al het geld. Wat zo'n $150 euro is, stop ik in mijn portemonnee.
Ik ga weg. Weg van hier, weg van mijn familie. Ik laat alles achter.
Ik doe mijn tas dicht, en ren naar beneden. Ik kijk even in de spiegel in de gang. Ik kijk naar een moordenaar, maar ook naar mezelf. Ik.. Ik haat mezelf! Ik heb voor alles gezorgd! Voor al het ongeluk in iedereens leven! Daarom was Niall ook het lievelingetje van mijn ouders! Hij kon toeminste wat! Ik! Ik kan helemaal niks! Huilend ren ik naar buiten. De deur slaat achter me dicht en ik ren weg. Ik kan hier niet blijven. Dan zal ik nog meer verpesten dan dat ik al doe. Of heb gedaan.

Ik ren weg, ver van mijn huis. Op straat kijken veel mensen naar me. Ze weten vast al dat ik een moordenaar ben. Ik ontwijk de blikken van de mensen op straat, en ren verder. Ik zie in de verte het treinspoor. Zal ik? Nee, ik moet een ander leven krijgen. Niet meer hier. Maar ergens, waar ze nog niks van me weten, en waar ze me gaan accepteren hoe ik ben.
Maar eerst, moet ik misschien op zoek naar een nieuwe woonplek. Ik heb nu maar $150 euro, en daar kan je geen huis mee kopen. Eigenlijk helemaal niets.
Wat moet ik nu doen? Ik heb alles opgegeven, en een briefje achter gelaten voor mijn ouders.
Waar dit opstaat:

Pap, Mam en Niall.
Het spijt me voor alles. Ik zal jullie altijd met rust laten.
Jullie hoeven me niet te zoeken, ik vind mijn weg wel.
Het spijt me van Niall, ik besef nu dat het mijn schuld is, en ik snap dat jullie mij niet kunnen vergeven.

Lola Jamie Horan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.