Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » 5 Seconds Of Summer » Tomorrow never dies ~ Ashton Irwin » 005 ~ At The Airport

Tomorrow never dies ~ Ashton Irwin

26 okt 2014 - 22:05

1021

7

361



005 ~ At The Airport

Image and video hosting by TinyPic Morgen begint school weer voor mij :( Ik weet niet wanneer hfst 6 komt, want mijn testweek begint na volgende week en sta 3 onvoldoendes *raakt in paniek* Ik hoop dat dit hoofdstuk genoeg is voor 2 weken :) Ik probeer zondag nog H6 te posten als huiswerk mee zit deze week Xx Me

POV Melina
De taxirit duurt niet heel erg lang en Marco en ik praten over van alles. Marco heeft net verteld dat hij zijn zaterdagavond bij Xander, zijn beste vriend, heeft doorgebracht en samen met wat andere vrienden de drankvoorraad van Xanders ouders hebben geplunderd. Iedereen was ladderzat. Ik lach, want in vergelijking met Marco, was mijn zaterdagavond erg gewoon. Niet dat dat erg is, want Lindy is geweldig!
“Hoe was het bij Lindy?” vraagt Marco.
“Was gezellig. Haar appartement is hartstikke groot! De woonkamer en keuken liggen aan elkaar en de hele wand is gemaakt van glas, waardoor je uitzicht hebt op de baai. In het hoofdgebouw werkt ook een super knappe jongen. Hij heet Lennart en Lindy is een blog begonnen. Toen ze vanochtend wakker werd, had ze al honderdveertig views en mensen hadden gereageerd via Twitter. Ze heeft nu ook een Twitter-/Instagramaccount aangemaakt, dus hoop dat het een succes wordt.”
“Lindy kennende, gaat dat zeker lukken.”
We lachen even en de taxi stopt bij het vliegveld. Marco betaalt de chauffeur en we stappen uit.

In de centrale hal is het druk. Gezinnen, studenten, stelletjes… Allemaal op weg naar een bestemming. Ik werp een blik op de klok: nog een kwartier tot oma landt. “Naar welke gate moeten we?”
Marco kijkt op zijn mobiel en zoekt het smsje.
“Gate zeven, maar zo te zien landt ze pas over een kwartiertje.”
We lopen door de hal tot we de Starbucks zien. We kijken elkaar aan en Marco begint de rennen met mij achter zich aan.

“Wat willen jullie bestellen?” vraagt het meisje achter de balie.
Ze draait een blonde haarlok rondt haar vingers en glimlacht verlegen naar Marco.
“Twee medium Frappocino Caramel, alsjeblieft ” zegt Marco met een glimlach.
Hij geeft een briefje van twintig aan het meisje en krijgt het wisselgeld terug.
“Welke namen kan ik erop schrijven?” vraagt het meisje.
“Marco en Melina” antwoord Marco.
Ze glimlacht en schrijft de namen op de bekers.
Ze vult onze bekers en na tien minuten zitten we op een bankje bij gate zeven.

“Marco! Melina!”
We kijken op en zien oma op ons afkomen in haar rolstoel. We rennen op haar af en Marco pakt haar koffer.
“Hoi oma Erin” begroet Marco haar.
Ik vind het zo schattig dat Marco altijd haar naam erbij zegt.
“Hoi oma” begroet ik haar.
Ze geeft ons allebei een knuffel.
“Wat zijn jullie groot geworden” zegt ze lachend.
“Oma Erin, serieus? Je bent maar drie dagen weggeweest” zegt Marco lachend en ik lach ook.
“Kinderen, ik wil niet moeilijk doen of zo, maar misschien kunnen we beter een taxi gaan zoeken” zegt oma.
We knikken en Marco duwt haar rolstoel vooruit, terwijl ik de koffer van Marco overneem.

Na een halfuur zitten we op de bank in ons appartement, terwijl Marco thee zet voor oma en voor mij een glas cola inschenkt. Mijn mobiel begint hevig te trillen en zucht even. Wie heeft me nou weer nodig? Ik ontgrendel mijn mobiel en open de klassen whatsapp:
@Lindy: Guys, check magister! Meneer Williams heeft ons een heel hoofdstuk gegeven om te maken voor morgen!
@Tess: What?! Dat mag hij toch niet doen? Ik haat hem nu zo hé.
@Luc: Dan heeft hij maar pech, want Coen en ik zijn aan het chillen en ben pas laat thuis vanavond.
@Coen: Jup
@Jesse: Wow badboy alert!
@Luc: Je weet zelf
@Lindy: maken jullie het nu wel of niet?
@Melina: Ik maak het wel, want hopelijk gaan we morgen dan iets leuks doen
@Jesse: Melina heeft gelijk. Vorige keer gingen we toch ook film kijken
@Emily: Als iemand het af heeft, stuur dan please door in de groep
@Amber: Komt goed

Ik sluit mijn mobiel af. “Fijn!” roep ik en stop boos mijn mobiel in me zak.
“Wat is er, Lieverd?” vraagt oma.
“Lindy heeft net gezien dat meneer Williams, mijn docent Engels, een heel hoofdstuk heeft opgegeven als huiswerk en dat moet morgen dus af zijn.”
“Als je je spullen pakt, help ik je”
“Dat is lief aangeboden, maar rust u maar uit”
Ze knikt even en Marco zet een kop thee en twee glazen cola op tafel.
“Meneer Williams is echt een sukkel. Ben blij dat ik nu mevrouw Jones heb” zegt hij. Ik geef hem een boze blik.
“Mevrouw Jones is zo geweldig! Ik wil haar weer terug.”
Marco glimlacht en ik zucht.
Ik pak mijn glas cola en loop de trap op richting mijn kamer.

Ik zet mijn glas op mijn bureau en loop richting mijn boekenkast voor mijn Engels boeken. Meneer Williams flikt dit wel vaker, maar het blijft irritant. Ik open mijn boek. WOW! Vijf bladzijdes om te lezen! Ik durf mijn werkboek niet te openen… Ik open het voorzichtig en bekijk de opgaves. veertig opgaves! Ik open de groepsapp:
@Melina: Guys, we moeten vijf bladzijdes lezen en daarbij veertig opgaves!
@Lindy: Ik begin nu pas met dat huiswerk, dus ik ben rond zes uur klaar denk ik en het is nu al één uur.
@Amber: Ik ben al bij opgave twintig
@Luc: ...
@Coen: Dafuq!

Ik zet mijn mobiel uit en begin het hoofdstuk te lezen. Gelukkig is het alleen tekst verklaren en daar ben ik redelijk goed in. Voor ik het weet ben ik al bij vraag veertig en als ik die af heb, werp ik een blik op de klok. Het is nu al half vier! Toch langer over gedaan dan gedacht. Ik maak nog snel de drie opgegeven opgaves voor wiskunde en loop daarna naar beneden. Ik zie oma in de keuken staan en het eten voorbereiden en Marco zit op de bank een programma te kijken. “Oma, heeft u hulp nodig?”
“Nee, Lieverd, ga maar tv kijken.”
Ik knik en neem plaats naast Marco.

Na het eten kijk ik nog wat tv met Marco en oma totdat ik rond half negen naar boven loop om mijn tas in te pakken en neem ik een snelle douche. Ik trek mijn pyjama aan en ga in bed liggen. Snel nog even Twitter en Instagram checken. Lindy heeft weer een foto geplaatst zo te zien.
@5SecondsOfLindyIrwin: Trow Back! He´s growing up and I can’t handle it! I miss the old Ashton, but the new Ashton: he is so hot! What do you think? The old or the new Ashton? Let me know in a reaction Tomorrow school again. Ugh, I had so much fun this weekend. Good evening and sleep well xx
Ik laat nog een reactie achter en val dan in slaap.


Reacties:

1 2

fangirl5sos
fangirl5sos zei op 30 okt 2014 - 15:36:
nice


xCalPal
xCalPal zei op 29 okt 2014 - 17:09:
Hot pic <3
Like it

x


PinkyPunk
PinkyPunk zei op 28 okt 2014 - 17:52:
OMG! 1 woord geweldig
i love it


1Dtjetanya zei op 27 okt 2014 - 23:47:
Leuk!!


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 27 okt 2014 - 8:44:
Niceee xxx