Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Vele gebeurtenissen maar wie ben ik? » Hoofdstuk 3 Weer thuis

Vele gebeurtenissen maar wie ben ik?

16 okt 2009 - 21:05

1098

5

251



Hoofdstuk 3 Weer thuis

Hoi pap, mam roept Laura vrolijk waarneer ze thuis komt. Geen antwoordt. Ze loopt langzaam verder het huis in en legt haar sleutels in het sleutelbakje en dacht na. Kon het niet zo zijn dat ze dit weekend weg waren? Ze liep naar de agenda van haar moeder en zag inderdaad dat ze dit weekend weg waren. Hoe kon ik nu zo stom zijn om dit te vergeten? Riep Laura uit. Een van hun katten een grijs / zwart gestreepte stormde naar boven. Haar naam was eigenlijk Saartje maar ze noemde haar de laatste tijd altijd Zaza. Waarom wist ze niet, gewoon een leuke bijnaam voor dat gekke beest. Ze gooide haar handtas op tafel deed de tv aan en liep naar de keuken. Ze schok een glas cola in en pakte een pan en deed er wat boter in en zette de pan op het vuur. En ze deed er wat maïs in voor de popcorn. Ze liep weer naar de woonkamer zette haar cola op de tafel en plofte op de bank. En lekker tv kijken. Ze zapte naar TMF en and you make it real kwam er uit de boxen van de tv alweer James Morrison. Ze zapte weer verder. Echt niets op de tv dacht ze. Ze liep naar de keuken toe en pakte de deksel van de pan. Deed het vuur uit en strooide veel suiker over de popcorn en nam de bak mee. Ze stopt een willekeurige dvd in de dvd speler en keek welke film er kwam. What a girl wants een heerlijke film om naar te kijken. Af en toe nam ze wat popcorn of een slok cola.
RELAX, TAKE IT EASY, For there is nothing that we can. Klonk er op eens uit haar mobiel. Aaaa gilde ze. Okay, ze schrok altijd waarneer haar mobiel uit het niets overging. Ze zette de film op pauze en nam haar mobiel op. Haai Laura zei de stem aan de andere kant. Hai pap antwoordde ze verveeld. We blijven nog een paar dagen hier zo en hij hing op. Laura zuchtte diep. Zo ging het vaak te laatste tijd, als ze een weekendje weg waren, blijkbaar hadden ze het naar hun zin daarzo. En ze ging verder kijken naar de film. Toen de film was afgelopen ging ze nog maar een film kijken. Ze besloot om s avonds maar een pizza te gaan eten. Ze pakte de pizza uit de diepvries ze zette de oven aan en haalde de pizza uit de verpakking en legde de pizza in de oven. Ze besloot om naar boven te gaan om haar labtop te pakken en liep weer naar benden. Ze had hem aangezet en logde in op MSN. Opeens kreeg ze een melding

Maikel <3 You! Till the end! <3 zegt: Hay schat
X <3 sweetheart Laura - just find the lover of my live <3 zegt: Hay lief
Maikel <3 You! Till the end! <3 zegt: Alles goed?
X <3 sweetheart Laura - just find the lover of my live <3 zegt: Tuurlijk nu ik jou weer spreek met jou dan?
Maikel <3 You! Till the end! <3 zegt: Ook goed, was super gezellig in het zwembad trouwens Stefanie en Rosanne waren er ook.
X <3 sweetheart Laura - just find the lover of my live <3 zegt: Je buurmeisje en haar vriendin? Gezellig
Maikel <3 You! Till the end! <3 zegt: Was ook zo.
X <3 sweetheart Laura - just find the lover of my live <3 zegt: ooo Brb even de pizza uit de oven halen.
Maikel <3 You! Till the end! <3 zegt: Okay schat to zo.
X <3 sweetheart Laura - just find the lover of my live <3 zegt: Tot zo.


Laura schoof haar stoel achter uit en liep richting de keuken om haar pizza te pakken. Ze was aan het dagdromen over dat Maikel, dat hij in de keuken stond maar ze wist toch dat het niet waar was. Ze deed ondertussen de pizza op het bord en ging de woonkamer weer in en plofte op de bank. Zonder veel na te denken at ze haar pizza op en deed alles weer in de vaatwasser. Ze liep naar haar labtop toe zei Maikel snel gedag en slot hem af. Ze deed ook de achterdeur op slot en liep naar boven, naar haar kamer. Haar kamer was roze, met blauw en geel. Ze had een tv staan, een bureau, haar bed, een paar kasten met allemaal kleding er in. Ze pakte een schriftje verfrommelde de blaadjes waar wat op stond en gooide die richting prullenbak maar miste. Ze plofte op haar bed neer en sloeg de eerste bladzijde over en begon met de pen die op haar bed lag, voorzichtig op het blaadje te schrijven 24-07-2008, lief dagboek. Ze stopte met schrijven en gooide automatisch naar de prullenbak alweer miste ze. Voorzichtig begon ze weer te schrijven. Hoi, mijn naam is Laura. Maar dit blaadje scheurde ze ook weer er uit en gooide het richting prullenbak. Zo ging het nog een tijdje door, binnen het uur lag de hele grond bezeleit met allemaal papieren proppen, maar geen daarvan was in de prullenbak beland geraakt. Ze keek op, ze hoorde wat. Waar was dat geluid er. Meteen wist ze wat dat was. Haar kat kitkat, dit was een rooide dikke kater, ze liep naar de deur over de proppen papier. Ze opende de deur en liet kitkat binnen. Deed de deur dicht en liep weer over de proppen papier en plofte op haar buik in bed. Ze pakte het boek, waarin ze aan het lezen was onder het vandaan. Ze had het boek gevonden en sloeg hem open en bladerde er in tot ze bij de bladzijde kwam waar ze was gebleven en ze ging verder lezen. Laura die bleef lezen in het boek tot dat haar mobiel een ploppent geluid maakte. Ze keek op en pakte haar mobiel die naast haar op het nachtkastje lag. Ze klepte haar mobiel op en zag een smsje van Maikel. Hay lief, zin om morgenavond te gaan bowlen? Om half 8? -xxx- <3 hvj, nwly M. Laura las het smsje en er kwam een grijns op haar gezicht. Ze stond op en pakte haar agenda uit haar tas en keek erin of ze kon. Natuurlijk kon ze. Ze pakte een pen en schreef het op in haar agenda. En smste hem terug dat ze kon. Ze keek op de klok en zag dat het 10 uur was. Ze gooide al haar spullen van haar bed, trok snel al haar kleding uit en dook haar bed in. Ze zette haar wekker goed voor morgen, haar eerste schooldag en snel sliep ze.


Reacties:


neversay
neversay zei op 25 okt 2009 - 15:19:
Whaaa kitkat (L)
Wat een super intiligente naam voor een kat xP
Njaaa ik ga weer snel verder lezen <3

Xxx,


Asjeuhh
Asjeuhh zei op 2 juni 2009 - 20:02:
massas mooi geschreven

je moet zeker verder doen!

X


Sweetlady
Sweetlady zei op 28 mei 2009 - 18:12:
Ohw ja natuurlijk ik bedoelde 4 haha xxx


Sweetlady
Sweetlady zei op 28 mei 2009 - 6:31:
Hoiii snel verder jij... en ja ik wil ook hoodstuk 3 lezen hoor Hha
En eh nou ja doeiges xxx


KolaLollie
KolaLollie zei op 27 mei 2009 - 17:35:
ahw... x3 ikke wil hoofdstuk 4 ook lezen!