Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » StandAlones. » Trust is a big word.

StandAlones.

28 mei 2009 - 17:06

308

0

132



Trust is a big word.

Trust is for me one thing that scares me, trust is something unbelieveble important in a relationship in any relationship. For me it is like an eye, I dan't live without it.

Heb je, je ooit al eens afgevraagd wat vertrouwen is, ik in ieder geval wel. Vertrouwen moet je verdienen en vertrouwen moet je ook koesteren, als je dat niet doet kan je het wel eens kwijt geraken en dan als je het kwijt bent besef je pas wat je gedaan hebt, je hebt iets dierbaars verloren dat niet zomaar terug komt. Of misschien besef je het helemaal niet, was het vertrouwen te zwak langs jouw kant. Maar vertrouwen moet van twee kanten komen, want jij kan wel iemand vertrouwen maar kan die gene jouw vertrouwen, wat als dat niet zo is, wel ik zeg het je, je kan flink gekwetst worden, zo hard dat alles weg is. Hoe je vertrouwen terug kan winnen? Ach dat si haast onmogelijk of het moet echt wel omslaan bij je. Vertrouwen is ervan het begin, het is er of het is er niet. Ik zal je wat vertellen vertrouwen is een groot woord dat sommige mensen niet kunnen definiëren. Ik kan het weten, ik vertrouwde haar, een halfjaar lang vertelde we elkaar alles, toen plots sloeg alle som, ik vertrouwde haar nog steeds, alleen ik twijfelde of zij mij wel vertrouwde, ik dacht dat ik het me verbeelde, maar doe dat nooit, confronteer die persoon er mee, voor je er zelf onder gaat lijden, want zo slim was ik niet, toen niet, nu wel. Vandaag si de dag dat de emmer overliep, weer een zoveelste ding dat ik te weten kwam van een ander, straks ga ik er haar mee confronteren, iets wat ik al veel langer moet doen, ook al raak ik haar er misschien door kwijt, maar zo kan het niet verder, en dat moeten jullie weten. Vertrouw niet zomaar iemand vertrouw iemand die jouw vertrouwd, dan pas kan je zeggen dat jullie beiden weten wat het woord vertrouwen betekend.


-S.Envy.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.