Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Can I start all over? (AF) » .8.

Can I start all over? (AF)

11 nov 2014 - 15:35

2834

8

459



.8.

Image and video hosting by TinyPic

,,Ow, wauw!” Lindy staat met haar mond open in de deuropening als ik de deur opengedaan heb. Ik moet denken aan die jongen die aan de balie stond. 'Mevrouw Smith moet jullie wel hoog hebben zitten, dit heeft ze nog nooit voor iemand gedaan.' Echt ongelooflijk. Het leek wel alsof hij jaloers was. Zou hij het soms al een keer gevraagd hebben? Of hij in appartement 628 mocht met drie vrienden? Opeens word ik meegetrokken door Lindy. ,,Moet je kijken!” ze opent een deur en een prachtige kamer komt tevoorschijn. Lindy trekt me de kamer in. ,,Dit is toch een geweldige kamer?” zegt ze en ploft op het bed. Ik moet lachen.
,,Ik neem aan dat dit jou kamer word?” Ze knikt heftig en staat op.
,,Zullen we kijken welke kamer jou kamer word?” Ik knik. Lindy laat haar tas staan en trekt me mee de gang op. Ze is echt heel leuk. Ze is heel enthousiast en blij dat wij met haar willen wonen. En ik vind het ook wel leuk. We komen in een iets grotere kamer en mijn mond valt open. Deze kamer is echt geweldig en het is naast de kamer van Lindy. ,,OMG!” roep ik uit. Lindy begint te lachen.
,,Jij vind deze kamer het leukste?” Ik antwoord niet en loop de kamer verder in. Het is echt perfect, ik kan hier zo gelukkig worden en deze kamer is groter dan mijn oude slaapkamer. Lindy slaat haar arm om mijn schouder en geeft me even een knuffel.
,,We gaan het hier geweldig hebben, Lindy.” zeg ik en kijk haar aan. Dan bedenk ik me dat ik afgesproken heb met de jongens van One Direction. ,,Uhm, meiden het spijt me maar ik moet gaan. De jongens staan waarschijnlijk al op me te wachten.”
,,Mogen we je wegbrengen?” Melina kijkt me aan.
,,Waarom dat?”
,,Nou dan kunnen we heel even een glimp opvangen van de jongens.” Lindy droomt al weg.
,,Ik wil gewoon Harry zien!” roept Amber en ik begin te lachen.
,,Alleen wegbrengen.” Ze knikken en pakken snel hun spullen. Ik open de deur en met z'n allen lopen we de campus af.

Niet veel later komen we aan vlak voor de afgesproken plek en sta ik stil.
,,Bedankt voor het weg brengen.” zeg ik lachend en knipoog naar ze. Lindy kijkt naar Niall en ik zie dat ze nu al een kleur op haar gezicht krijgt. Even draai ik me om en dan zie ik Niall naar ons zwaaien.
,,OMG, hij komt naar ons toe!” roept Lindy.
,,Lindy, rustig alsjeblieft. Je wilt toch geen verkeerde indruk op Niall maken.” Dat helpt want ze doet weer normaal, nou ja 'normaal' ze ademt minder snel en haar ogen staan niet zo groot meer.
,,Hi, Nola!” Niall omhelst me. ,,Wie heb je meegenomen?”
,,Niall, dit zijn Melina, Amber en Lindy.” En ik wijs ze één voor één aan. Niall kijkt naar Lindy en loopt naar haar toe.
,,Hi Lindy.” Zegt hij en geeft haar een hand.
,,H-h-hi.” Stottert ze een beetje. Omg, wat moet Niall wel niet denken?!
,,Niall, Nola! Kom op, we moeten gaan!” Hoor ik Liam schreeuwen. Godzijdank, dank je Liam! Begrijp me niet verkeerd, ik vind het fijn dat de meiden er zijn, maar ze zijn zo'n fan dat ze niet eens normaal met ze kunnen praten. Niall pakt mijn hand en trekt me mee naar de andere jongens. Harry geeft een luchtkus aan Amber en Liam kijkt de hele tijd naar Melina. Zelfs Louis, alleen weet ik niet waarom hij naar Lindy en naar Melina kijkt.
,,Hi Nola.” Ik kijk opzij.
,,Hi Zayn.” zeg ik ietwat verlegen. Hij is echt de allerleukste van One Direction. Een grote fan ben ik niet, maar ik kan wel zien dat de jongens knap zijn.
,,Hoe gaat het met je?”
,,Het gaat prima. Ik ben heel benieuwd wat we gaan doen.”
,,We dachten eerst om naar een pretpark te gaan of zo, maar dat is veel te druk en waarschijnlijk vol fans.” Even grinnik ik.
,,Ja, dat is niet zo handig hé. Stel je komt daar, dan moet je dus de hele tijd gaan rennen omdat gekke gillende fans jullie achterna zitten.”
,,Hé, het was niet mijn idee.”
,,Van wie was dat idee van het pretpark?” vraag ik naar achteren.
,,Van mij en wat is daar mis mee?!” Liam slaat zijn armen over mijn schouders heen. Ik begin te lachen.
,,Nee, helemaal niets. Het is prima, als je door fans omver gelopen wilt worden.”
,,Jij bent zo flauw, je verpest de sfeer.” zegt Harry en steekt even zijn tong uit.
,,Wat wil jij doen dan?”
,,Bioscoopje pakken of zo.”
,,Nee, dat is totaal niet romantisch.”
,,Wat vind je dan wel romantisch?” Zayn en Harry kijken me tegelijk aan. Ik begin te lachen.
,,Wat?” Harry kijkt me verbaasd aan.
,,Jullie lijken wel een siamesische tweeling of zo, allebei precies gelijk.”
,,Ach ja, ik hou van hem!” Zegt Zayn en voordat Harry er erge in heeft geeft Zayn hem een kus op zijn wang. Harry stopt met lopen en doet net alsof hij moet overgeven.
,,Overdrijven is ook een vak.” zeg ik en moet lachen. ,,Laten we naar het park gaan of zo, lekker tussen de bomen en daar is het nooit druk op dit tijdstip.” De jongens knikken en we lopen het park in.

,,Zo Nola, vertel eens wat meer over jezelf.” Zayn zit naast me en kijkt me aan.
,,Wat moet ik vertellen?”
,,Gewoon wat je hobby's zijn en of je broers of zussen hebt, gewoon normale dingen. Ik hoef heus niet te weten hoe vaak je naar de kapper gaat hoor.” Ik grinnik.
,,Uhm, oké. Ik ben Nola Henderson, ik ben achttien jaar. Ik heb een broer Tyler, van tweeëntwintig, een broertje Luke, van zeventien en een zusje Samantha, van vijftien, maar twee december word ze zestien. Mijn vader werkt als advocaat en mijn moeder werkt in het ziekenhuis en heeft onregelmatige diensten. Ik zie ze niet vaak, maar als ik ze zie hebben we het altijd heel gezellig. Mijn broertje Luke en zusje Samantha studeren allebei in Londen, ze hebben beloofd om elke vakantie naar mij toe te komen.”
,,Dat zijn al je broers en zussen?”
,,Uhm, ja en dat vind ik meer dan zat.”
,,En wat zijn je hobby's?”
,,Ik probeer van mijn hobby mijn beroep te maken. Ik dans erg graag en ik hoop dat ik danseres kan worden voor grote sterren, zoals Robbie Williams of Madonna.”
,,Wow, je hebt echt grote dromen. En wat zijn nog meer je kwaliteiten?”
,,Meer?”
,,Ja, je hebt toch niet alleen de kwaliteit om te dansen? Kan je ook zingen of ben je juist heel goed in choreografie?”
,,Uhm, allebei een beetje. Zingen heb ik wel gedaan, maar ben ik mee gestopt en choreografie is gewoon leuk om te doen. Verzinnen jullie je eigen dansjes?”
,,Meestal verzint Louis ze. Het dansje van Best song ever bijvoorbeeld, heeft Louis bedacht.”
,,Nou het is een geweldig goed dansje, goed gedaan Louis.”
,,Je mag wel Lou zeggen hoor.”
,,Oké.”
,,En wat oefen je uit op je school nu?” Zayn is wel erg in me geïnteresseerd, maar dat vind ik wel leuk.
,,Uhm, nu dansen.”
,,Zou je ook zingen willen doen?”
,,Waarom vraag je dat? Wil je me soms horen zingen?” Alle vijf de jongens knikken. ,,Haha, misschien een andere keer.”
,,Nola.” Niall komt heel dichtbij me zitten.
,,Ja?”
,,Wat is het leukste wat je gisteren gedaan hebt?” Ik kijk hem wat raar aan.
,,Wat is dat nou weer voor vraag?”
,,Gewoon een vraag, ik hoef niet alles van je verleden te weten. Nou?”
,,Uhm, wat zal ik eens antwoorden?” Zeg ik plagend en begin dan lichtjes te lachen. Harry geeft me een klein duwtje.
,,Dat je daar nog over na moet denken, je hebt de leukste jongen van de hele wereld ontmoet!” Hij wijst met twee duimen naar zichzelf toe. Nu proest ik het uit.
,,Jij de leukste jongen van de wereld? Laat me niet lachen!” Hij kijkt me heel beledigend aan.
,,Niet?”
,,Nee, er zijn zat andere leuke jongens hoor. Jullie zijn alle vijf super knap en die jongens van 5 seconds of summer zijn ook knap.”
,,Ahw Nola is verliefd op één van de jongens van 5 seconds of summer?” Louis kijkt me aan.
,,Nee, ik ken ze niet eens. Ik heb wel eens een nummer gehoord, maar ik ben geen fan. Ik ben fan van jullie en van niemand anders. Maar om weer even terug te komen op de vraag van Niall...ik vind het toch wel leuk dat ik jullie ben tegengekomen.”
,,Ahw!” roept Niall en niet lang daarna word ik in een slordige groepshug getrokken.
,,Hé, mijn haar!” ik haal mijn hand door mijn haar om het weer goed te doen.
,,Je haar zit goed hoor.” Liam begint te lachen.
,,Wat is het vaakst afgespeelde nummer op je iPod?” Louis kijkt me aan.
,,Uhm, even denken. Ik luister zoveel verschillende muziek, maar ik denk dat het gaat tussen 'Amnesia' van 5 seconds of summer en 'Through the dark' van jullie. Ik heb geen idee welke ik het meeste luister.”
,,Je kan ze ook gewoon allebei tegelijk luisteren.” zegt Niall.
,,Tegelijk? Hoe dan?”
,,I don't know! In een afspeellijst misschien, ik heb geen idee.”
,,Luister jij nooit muziek?”
,,Natuurlijk wel, maar nooit naar mezelf.”
,,Haha, nee dat zou pas raar zijn. Dan zou je net Zayn zijn, die de hele dag in de spiegel kijkt.” zeg ik lachend.
,,Hé! Mijn haar heeft elke seconde van de dag nodig, het moet perfect zitten.”
,,Perfect? Maar dat kan toch helemaal niet meer? Alles aan jou is perfect.”
,,Oeh!” roepen Harry, Niall, Louis en Liam nu.
,,Ja, wat?! Het is toch de waarheid?”
,,Ja, wat jij wilt.” Zegt Harry en moet hard lachen. Oké, nu schaam ik me best wel. Dat had ik beter niet kunnen zeggen, maar ik vind dat Zayn perfect is.
,,Het is niet erg hoor.” Fluistert Zayn in mijn oor. Waarschijnlijk heeft hij gezien dat ik me een beetje schaamde.
,,Dank je.” Fluister ik terug.
,,Niet fluisteren in gezelschap!” Liam komt naast me zitten en kijkt me aan.
,,Wat?”
,,Ik heb een vraag voor je.”
,,Nou stel hem dan! Ik ga niet al te laat weg.”
,,Als je iedereen zou kunnen ontmoeten, levend of overleden, wie zou je dan ontmoeten?”
,,Wat is dat nou weer voor een vraag?!” Harry en Niall liggen dubbel van het lachen en aangezien hun lach aanstekelijk is, begin ik ook.
,,Ah, kom op! Het is toch een normale vraag?” Nu begin ik nog harder te lachen en kan niet meer stoppen. Soms stelt Liam echt een beetje rare vragen. Zayn lacht ook en kijkt mij aan.
,,Ja, hele normale vraag.” Proest Niall het uit. We komen weer wat tot rust, nadat we twee volle minuten de slappe lach hadden.
,,Zou je terug willen gaan in het verleden om je leven een andere wending te geven? Zodat de slechte herinnering een goede herinnering word?” Ik stop met lachen en kijk Zayn aan. Wow, dat is de diepste vraag tot nu toe en even slik ik. Ja, ik heb wel wat meegemaakt maar daar praat ik nooit over.
,,Uhm, ja. Sorry, maar daar praat ik liever niet over.” Zeg ik meteen erachter aan.
,,Geen probleem, ik heb nog zat andere vragen.” Zegt hij en knipoogt even naar me. Even voel ik een rilling door mijn lichaam gaan. Wat was dat? Waar kwam dat opeens vandaan? En wat betekend het?
,,Nou, stel ze dan aan haar. We willen haar ook beter leren kennen Zayn.” Harry legt zijn hoofd op zijn handen en gaat op zijn buik liggen voor me in het gras.
,,Hou je van tatoeages en piercings?”
,,Ja, ik heb zelf ook tatoeages. Om precies te zijn heb ik er vijftien. De woorden 'Just breathe' onder mijn linkerborst, in mijn oor het woord 'love', een dromenvanger op mijn zij, op mijn enkel een schedel en de rest kan je zelf zien.” Ik laat de rest van mijn tatoeages zien. ,,En ik heb een navelpiercing.” En even trek ik mijn shirt omhoog, zodat de jongens hem kunnen zien.
,,Waar had je die 'Just breathe' tatoeage?” Harry kijkt me hoopvol aan.
,,Nee, dat kan je vergeten!” Zeg ik en gooi een paardenbloem naar zijn hoofd.
,,Volgende vraag,” Niall kijkt me aan. ,,Wanneer heb je voor het laatste gehuild?”
,,Uhm, ik huil best vaak.”
,,Nee, maar ik bedoel wanneer je iets heel erg meemaakt en daardoor heel hard moest huilen.”
,,Oh, dat is twee jaar geleden gebeurd. En nee, ik wil er niet over praten.”
,,Als je op een onbewoond eiland zat, wat zijn dan de vijf dingen die je bij je zou hebben?”
,,Uhm, mijn drie beste vriendinnen Lindy, Melina en Amber, mijn mobiel en een hele grote mand vol met eten en drinken.”
,,Ik vind het vervelend om te moeten onderbreken, maar ik denk dat we beter kunnen gaan.” Ik kijk Liam aan.
,,Waarom? We hebben het nog zo gezellig.”
,,Wil je bij ons slapen dan?” Louis kijkt me aan.
,,Waarom zou ik dat willen?”
,,Omdat het al elf uur 's avonds is.”
,,Wat...?!” Ik kijk Harry aan. Zayn knikt.
,,Maar het is vrijdagavond en ik vind het helemaal niet erg als je bleef slapen.”
,,Dat kan toch niet, ik heb helemaal niks bij me.”
,,Je kan wel een shirt van mij lenen, dan is het een nachtpon.” Ik kijk Niall aan en moet lachen.
,,Jullie willen wel heel graag dat ik blijf slapen hé?” Ze knikken alle vijf. ,,Nou, vooruit.” Zeg ik en ik pak mijn mobiel. De meiden moeten het natuurlijk wel weten. Nola: Hi girls! Vnv slaap ik niet thuis, ik ben uitgenodigd bij de jongens. Spreek jullie morgen! -x- N. Ik stop mijn mobiel weer weg en ga op mijn rug liggen. De sterren zijn prachtig helder vanavond.
,,Gaan we dan wel verder?” Ik kijk naast me en aan mijn linkerkant licht Zayn en aan mijn rechterkant Niall.
,,Waarmee?” vraag ik aan Harry die het vroeg.
,,Die vragen natuurlijk.” Ik ga weer rechtop zitten en Zayn en Niall volgen mijn voorbeeld. Nu zitten we allemaal bij elkaar.
,,Een vragenuurtje!” roept Louis.
,,Een wat?”
,,Een vragenuurtje. Dat is een uur zoveel vragen dat je wilt.”
,,Een spel?”
,,Ja, zoiets.”
,,Oké, kom maar op!” De jongens juichen even en Harry begint.
,,Ben jij een echte dierenvriend of vermijd je dieren liever?”
,,Hangt ervan af welk dier. Slangen vind ik vreselijk, die vermijd ik, net zoals spinnen. Maar honden en katten of paarden aai ik altijd.”
,,Hou je meer van de zomer of de winter?”
,,Absoluut zomer Liam!”
,,Wat heb je aan als je slaapt?” Ik kijk Niall aan. ,,Je moet antwoorden.” zegt hij en steekt zijn tong uit. Hij is ook wel ondeugend alleen merk je dat niet snel aan hem.
,,Ik heb meestal een short en een hemdje aan.”
,,Wat is je favoriete film?”
,,Jeetje, ik hou van zoveel films. De film die ik honderd keer bekeken heb is 27 Dresses.”
,,Wat is je favoriete alcoholische drankje?”
,,Sex on the beach.” Zeg ik en kijk Zayn aan. Ik blijf hangen in zijn ogen. Waarom moeten die zo mooi zijn? Zijn neus is ook erg schattig en langzaam glijden mijn ogen naar beneden en kijken zijn lippen aan. Die zijn er ook niet verkeerd uit, ze zien er heel zacht uit. Omg, Nola! Stop! Snel draai ik mijn hoofd weer naar de anderen.
,,Uitgaan of uit eten?”
,,Uitgaan.”
,,Oud en nieuw of Koningsdag?”
,,Oud en nieuw.” Nu gaan ze wel heel snel, maar ik hou het goed bij.
,,Luxe hotel of backpacken?”
,,Luxe hotel!” roep ik uit. Louis is soms echt raar. Wie wil er nou backpacken?!
,,Wat is jou idee van romantiek?” Ik kijk Zayn aan.
,,Uhm, eerst picknicken zoals hier in het park, daarna een strandwandeling maken en op de boulevard in een sjiek restaurant wat eten, om vervolgens de avond af te sluiten met een zonsondergang.”
,,Wat is echt not done in een relatie?” vraagt Niall.
,,Vreemdgaan is het ergste wat jij je vriendin of vriend aan kan doen! Als mijn vriend vreemd zou gaan, dan zou ik hem gelijk dumpen.”
,,Heb je een vriend?”
,,Nee, maar als ik die zou hebben.”
,,Dan kon Zayn het wel vergeten.” zeggen Liam en Harry en beginnen te lachen.
,,Haha, grappig.” Zayn staat op en pakt zijn spullen.
,,Zayn, ze bedoelden het niet zo.” Probeer ik en loop achter hem aan. Ik kijk achterom en zie dat de jongens alles inpakken en daarna achter ons aankomen. ,,Zayn?”
,,Het is goed Nola.” zegt hij en kijkt me glimlachend aan.
,,Het was maar een grapje.”
,,Geen leuk grapje.”
,,Ach kom op, we hadden het toch gezellig.”
,,Ja, ik ben veel over je te weten gekomen.”
,,Nou dan, niks kan onze avond nog verpesten toch?” Hij knikt en slaat dan lachend zijn arm om mijn schouders heen. We steken over en gaan daarna de hoek om, op naar hun appartement.




Woonkamer nieuw appartement Lindy, Melina, Nola en Amber
Keuken nieuw appartement Lindy, Melina, Nola en Amber
Badkamer nieuw appartement Lindy, Melina, Nola en Amber
Slaapkamer Nola, nieuw appartement
Slaapkamer Melina, nieuw appartement
Slaapkamer Amber, nieuw appartement
Slaapkamer Lindy, nieuw appartement
Dakterras, nieuw appartement Lindy, Melina, Nola en Amber
Tatoages Nola


Reacties:

1 2

x1Dx
x1Dx zei op 14 nov 2014 - 17:23:
Leuk!


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 13 nov 2014 - 22:05:
aah sorry ;aatkomerr maar leukk


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 13 nov 2014 - 17:34:
Please vanavond hoofdstuk?

X


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 13 nov 2014 - 16:37:
niceeeeeee


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 12 nov 2014 - 20:31:
Leukk!!