Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Can I start all over? (AF) » .11.

Can I start all over? (AF)

18 nov 2014 - 15:24

1772

7

493



.11.

Image and video hosting by TinyPic

.Nola.

We komen aan bij een heel sjiek restaurant en ik kijk Zayn gelijk aan.
,,Nee, dit kan ik niet betalen.”
,,Geen zorgen, wij betalen.” Harry en Liam knikken.
,,Waarom? We kennen jullie net.” Lindy kijkt de jongens nu ook verbaasd aan.
,,Omdat jullie te vertrouwen zijn en nu mee komen.” Voordat ik het weet trekt Zayn me al naar binnen. We gaan ergens achterin zitten en Zayn trekt me naast zich.
,,Zayn, wat doe je nou?”
,,Ik wil dat je naast mij komt zitten.”
,,Ahw.” Lindy kijkt ons aan en word daarna naast Niall getrokken door hem.
,,Haha, ik denk dat Niall naast je wilt zitten.” Zeg ik tegen haar en knipoog naar haar. Ik kijk even in het rond, het restaurant is echt te sjiek. Het menu zal vast en zeker onbetaalbaar zijn en ik wil niet dat de jongens alles voor me betalen. ,,Zayn, ik ga mee betalen hoor.”
,,Nee, dat mag niet.”
,,Sorry?” Ik kijk hem aan.
,,Jullie zijn onze gast, wij betalen.” Ik haal mijn schouders op en dan komt er een ober.
,,Goedenavond,” hij overhandigd ons een menukaart. ,,willen jullie alvast wat te drinken bestellen?” Ik knik en kijk even de meiden aan.
,,Ik wil een cola light.” zeg ik tegen de ober. Hij heeft prachtige blauwe ogen en ik ben best onder de indruk. Hij ziet er niet verkeerd uit.
,,Ik wil ook een cola light.” Zegt Lindy en Niall knikt meteen. Hij wilt dus hetzelfde als haar, wat toevallig.
,,Geef mij maar een ice tea.” Zeggen Melina en Amber tegelijk en kijken daarna verder op de menukaart. De jongens bestellen ook wat en daarna loopt de ober weg.
,,Wat ga jij nemen?” Harry kijkt me aan. Ik haal mijn schouders op.
,,Ik heb nog niet gekeken.”
,,En jij?” Niall kijkt Lindy aan.
,,Ik twijfel tussen deze en deze.” En ze wijst wat aan.
,,Welke nummers?”
,,Nummer 62 en 430.” Ik kijk op de kaart. Dat klinkt heerlijk allebei, ik ga nummer 62 nemen aangezien daar geen uien in zitten, ik haat uien. ,,Ze zijn allebei lekker, ik neem nummer 62, als jij nummer 430 neemt kunnen we dingen proeven van elkaar.” Lindy knikt en slaat haar menukaart dicht. ,,Meiden, vonden jullie Emma ook niet bekend voorkomen?”
,,Wat bedoel je?” Melina kijkt me aan.
,,Ik heb haar eerder gezien.”
,,Waar dan?”
,,Ja, dat weet ik dus niet.”
,,Ze zingt toch?” Lindy kijkt me aan. Ik knik. Ja, dat vertelde ze inderdaad. Misschien heb ik wel een videoclip van haar gezien! Ze is al derdejaars, nog één jaar en ze is klaar.
,,Misschien heeft ze wel al videoclips, ze is toch derdejaars?” Amber kijkt me aan.
,,Ja, dat kan het best zijn.”
,,Kan je haar niet opzoeken op YouTube?” Zayn kijkt me aan. Natuurlijk! Ik knik en pak mijn mobiel. Ik denk na, volgens mij gebruikt ze niet haar echte naam, wat was het ook alweer? Na een minuut nagedacht te hebben, schiet het me te binnen. 'Hayden Panettiere', zo is haar artiestennaam. Ik typ de naam in op YouTube en ja hoor, er komen verschillende videoclips tevoorschijn. 'I still believe', die ken ik helemaal uit mijn hoofd. Ik klik hem aan en we horen het liedje.
,,Cause I still believe in destiny, that you and I were meant to be. I still wish on the stars as they fall from above. Cause I still believe...believe in love.” Zing ik zachtjes mee. Ik denk dat niemand het hoort maar dat heb ik mis.
,,Wow, Nola!” de jongens kijken me aan.
,,Je hebt een prachtige stem, waarom doe je niks met zingen?” Liam kijkt me verbaasd aan.
,,Dat is een lang verhaal.”
,,Kan je het ons niet vertellen?” Harry kijkt me nu ook aan.
,,Sorry, dat is nog te vroeg. Ik ken jullie net twee dagen, daarvoor moet ik je toch wat langer kennen. Lindy ken ik ook nog niet zo lang en die weet het ook nog niet, ondanks dat ze mijn vriendin geworden is. Ik vertel het wanneer ik daar aan toe ben.”
,,Maar ik weet het wel.”
,,Lindy!” zeg ik misschien wat bozer dan ik wilde. ,,Sorry, maar ik wil niet dat je het verteld. Ik schrok.” verontschuldig ik me meteen, als ik zie dat ze schrikt van mijn stem.
,,Wil je alsjeblieft verder zingen?” Zayn kijkt me aan met puppyogen.
,,Alleen als Melina, Amber en Lindy ook meezingen.” Ik kijk de meiden aan. Lindy en Melina zeggen meteen ja, maar Amber niet.
,,Je weet dat ik niet zo goed kan zingen, ik ben er mee bezig, maar ik kan het nog niet zo heel goed.”
,,Kom op, ik heb ook gezongen.”
,,Ja, maar jij kan zingen.”
,,Alsjeblieft Amber.” Harry kijkt haar nu heel lief aan en ze knikt.
,,We beginnen wel opnieuw.” Zeg ik en spoel het liedje terug. ,,Alle drie een deel?” Ze knikken en ik speel het liedje af:

Nola:
Some how I know I will find a way, to a brighter day in the sun. Somewhere I know that he waits for me. Someday soon he'll see I'm the one. I won't give up on this feeling, and nothing could keep me away.

Lindy:
Cause I still believe in destiny, that you and I were meant to be. I still wish on the stars as they fall from above. Cause I still believe...believe in love.

Melina:
I know what's real cannot be denied, although it may hide for a while. With just one touch love can conquer fears, turning all your tears into smiles. It's such a wondrous feeling, I know that my heart can't be wrong.

Amber:
Cause I still believe in destiny, that you and I were meant to be. I still wish on the stars as they fall from above. Cause I still believe...believe in love.

Nola en Lindy:
Love can make miracles, change everything. Lift you from the darkness and make your heart sing.

Melina en Amber:
Love is forever, when you fall. It's the greatest power of all!

Nola, Lindy, Melina en Amber:
Oh, I still believe in destiny, that you and I were meant to be. I still wish on the stars as they fall from above. Cause I still believe...believe in love. Yes, I still believe...believe in love. I still believe in love.

Nola:
I still believe...believe in love.


Met open monden kijken de jongens ons aan.
,,Wauw, jullie waren fantastisch!” roept Liam en geeft Melina meteen een knuffel, die meteen rood word. Niall kijkt Lindy nu nog verliefder aan, dat hij verliefd is op haar is gewoon nu al te zien. Ongelooflijk, hij kent haar net een paar uur!
,,Je kan wel zingen!” zegt Harry tegen Amber. Ze moet blozen en kijkt naar haar handen. Waarom is ze altijd zo verlegen als ze een compliment krijgt?
,,Ik snap niet waarom je niet zingt Nola.” Zayn kijkt me verbaasd aan. ,,Je was echt geweldig!”
,,Dank je Zayn, maar nogmaals dat is een lang verhaal en dat wil ik liever nog niet vertellen.” Dan komt dezelfde ober weer.
,,Hebben jullie een keuze kunnen maken?” We knikken allemaal en bestellen. Hij knikt en loopt naar de keuken.
,,Nola, sorry dat ik er weer over begin, maar heb je nog iets nieuws geschreven?” Melina kijkt me aan.
,,Schrijf je liedjes?” Louis kijkt me aan.
,,Ja, maar niet voor mezelf, meer voor anderen.”
,,Heb je het schriftje bij je?” Ik knik. ,,Mag ik het lezen?”
,,Ja, alleen lezen!” Ik pak mijn schriftje uit mijn tas en geef hem aan Louis, meteen kijken de andere jongens ook mee.
,,Ik snap dit lied niet. Dit kan je toch niet zingen?”
,,Welke Harry?”
,,23 of zo.”
,,Haha, nee dat is ook meer een lied wat je moet rappen.”
,,Adore you?” Liam kijkt me verbaasd aan. Ik knik.
,,Kan je 'm zingen alsjeblieft?” Zayn kijkt me aan. Ik slik even, hij kijkt me zo lief aan dat ik geen nee kan zeggen.
,,Ik heb hier toch geen microfoon of zo.”
,,Dat kan ik wel regelen.” Zeggen Zayn en Liam tegelijk en voor dat ik er erge in heb, zijn ze al weg. Ik baal, waarom heb ik ja gezegd? Kwam dat doordat Zayn me zo lief aankeek? Met twee minuten zijn ze terug met een standaard en een microfoon. Ik sta op en ga staan voor de microfoon. Meteen kijkt het hele restaurant me aan en ik begin hem weer te knijpen. Dit is nu precies wat er gebeurde een jaar geleden, tijdens de audities. Melina merkt het en komt naar me toe.
,,Je kan het.” Zegt ze en omhelst me even.
,,Blijf je bij me alsjeblieft?” Ze knikt en gaat naast me staan. Even voel ik me wat veiliger, maar als ik opnieuw voor me uitkijk, kijkt iedereen me nog steeds aan en durf ik het nog niet. Nu komen ook Amber en Lindy naar me toe. Oké, nu moet ik het wel doen. Ik kijk Zayn even aan. ,,Ik heb de muziek op mijn mobiel staan, mag ik die even?” Hij knikt en pakt mijn mobiel. Bij de overhandiging, raakt hij met zijn vingers mijn hand aan en de rillingen gaan weer over mijn lichaam. Waarom gebeurd dat toch? ,,Dank je.” Ik haal even adem en begin dan:

Oh, hey, oh...

Baby, baby, are you listening?
Wondering where you've been all my life
I just started living
Oh, baby, are you listening?!

When you say you love me
know I love you more
And when you say you need me
know I need you more
Boy, I adore you
I adore you

Baby, can you hear me?
When I'm crying out for you
I'm scared, oh so scared...
but when your near me
I feel like I'm standing with an army
I am armed with weapons

When you say you love me
know I love you more
And when you say you need me
know I need you more
Boy, I adore you
I adore you

I love lying next to you
I could do this for eternity, you and me
We're meant to be in holy matrimony
God knew exactly what he was doing
when he lead me to you

When you say you love me
know I love you more
And when you say you need me
know, I need you more
Boy, I adore you
I adore you

When you say you love me
know I love you more
And when you say you need me
know, I need you more
Boy, I adore you
I adore you


De jongens klappen en gaan staan. Ik kijk naar Zayn en voel dat ik steeds meer van hem gecharmeerd ben. Ik vind belangrijk wat hij vind en wat zijn mening over mijn liedje is.
,,Nola, je bent echt heel goed. Je moet hierin verder.” zegt Louis. Opnieuw kijk ik naar Zayn, maar hij verroert zich niet. Een teleurgesteld gevoel vult mijn lichaam, hij vond het vreselijk daarom zegt hij niks! Weer een afgang dus!




I still believe – Hayden Panettiere
Adore you – Miley Cyrus. Zodat jullie weten hoe het klinkt als Nola dit zingt


Reacties:

1 2

xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 19 nov 2014 - 3:17:
mooieee liedjes
nash wut wuttt
xoxo


Nynlufx
Nynlufx zei op 18 nov 2014 - 18:53:
IS BOY WITH BLUE EYES NASH OR WUT


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 18 nov 2014 - 17:25:
Arme Nola! Zayn vond het geweldig! Dat weet ik zeker =)
Xx


fangirl5sos
fangirl5sos zei op 18 nov 2014 - 16:58:
awesome snel verder plzz
xx


x1Dx
x1Dx zei op 18 nov 2014 - 16:54:
Leuk!
Snel Verder!! X