Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Can I start all over? (AF) » .16.

Can I start all over? (AF)

30 nov 2014 - 20:05

2440

6

332



.16.

Image and video hosting by TinyPic

Net als Jordan, Lindy, Melina, Amber en ik een dvd op hebben gezet, gaat mijn mobiel af.
,,Waarom neem je niet op?” vraagt Jordan als ik blijf zitten.
,,Ik ben met jullie film kijken, het is niet leuk als ik dan met iemand ga bellen. Het zal zo wel ophouden.” Mijn ringtone stopt. ,,Zie je wel. Kom op, film kijken!” Jordan komt naast me zitten, maar weer gaat mijn telefoon af.
,,Je bent belangrijk Nola.” Lacht Lindy. Ik sta wat zuchtend op. Wie belt me? Iedereen weet dat ik een filmavond ga houden. Ik kijk op het scherm en zie dat het Niall is; Telefoonscherm.
,,Uhm, Jordan. Zet de film is uit.” Zeg ik, terwijl ik opneem en mijn hand even voor mijn telefoon hou.
,,Waarom?”
,,Jordan, zet dat uit anders kan ik Niall toch niet verstaan!” Meteen pakt Lindy de afstandsbediening van Jordan af en zet de tv uit. Even moet ik lachen. Lindy heeft duidelijk laten weten dat ze Niall het leukste vind. Elke dag was het Niall dit en Niall dat. Er huist alleen één vraag in mijn hoofd. Als ze zo met Niall bezig is, waarom is ze dan ook zo bezig met Louis?
Nola, ben je er?
Ja, wat is er Niall?
De jongens en ik vroegen ons af of je met ons naar Central Park wilde.
Ik zou graag willen, maar nu zit ik met vriendinnen een film te kijken.
Neem ze mee!
Ik moet lachen. Harry en Louis op de achtergrond.
Heb je me op speaker?
JA!
Hoor ik vijf stemmen zeggen. Één stem springt eruit en doet iets met me. Zayn Malik, de vorige afspraak hadden we het erg naar ons zin. We zaten naast elkaar en praatte de hele tijd, zonder een pauze te nemen. Ik heb hem echt leren kennen.
Dat is niet eerlijk. Ik zet jullie ook op speaker! Ik zet mijn telefoon op luidspreker en zie de meiden over de bank hangen. Jordan staat op en zegt me gedag. Ja, met One Direction heeft hij niks. Ik vind het wel zielig voor hem, wilden we net een film kijken, komen de jongens er weer tussen. Maar ik kan niet ontkennen dat ik graag met de jongens af wil spreken, al is het alleen maar om Zayn te zien. Zeg maar iets.
Hi girls!
Niall en Harry zijn de eerste die wat zeggen. Lindy en Amber geven een gil.
,,OMG, Niall!” roept Lindy en valt nep flauw van de bank. Ik begin hard te lachen. Ze is zo lief en leuk, een echte vriendin. De eerste keer dat ik haar ontmoette was in de aula. We hebben elkaar leren kennen en het klikte eigenlijk meteen.
,,Lindy, doe normaal!”
O Niall, you're beautiful! Horen we Liam nu op een gay-achtige manier zeggen. Nu word Melina helemaal gek.
Ik wist niet dat je op mannen viel, Liam. Zeg ik door de telefoon en ik hoor de jongens hard lachen.
Dat doe ik ook niet. I like girls!
Haha, maar waar spreken we af?
Voor Central Park, breng je vriendinnen mee en dan gaan we gezellig kletsen.
Ik kijk naar de meiden. Ze knikken hard, het lijken wel van die poppetjes die bewegen in de auto.
Oké, we komen eraan. En met de jongens, die luid juichen op de achtergrond, hang ik op. Meteen word ik omhelst door mijn vriendinnen.
,,Nola, je bent geweldig!” roept Amber.
,,Ja, ik kan opnieuw mijn toekomstige man ontmoeten.” Ik kijk Melina lachend aan.
,,Is dat niet wat overdreven?”
,,Nee, Liam is perfect. Ik wil zo graag zijn vriendin zijn!”
,,Niall is een schatje.” Zegt Lindy. ,,Als ik alleen al naast hem zit, gaat mijn hart tekeer. Ik vind hem echt heel leuk.”
,,Jij vind Louis ook leuk.” Het is eruit voordat ik er erge in heb. Lindy kijkt even naar de grond.
,,Ja, maar hij is ook schattig. Ik weet niet wie ik moet kiezen.”
,,Dat weet je als jij je hart volgt. Ik zie dat Niall en Louis je allebei leuk vinden. Nou ja, Louis kijkt ook de hele tijd naar Melina, dus wie hij nou het leukste vind, geen idee. Ik weet in ieder geval dat je mensen eerst heel goed moet kennen voordat je echt verliefd kan zijn.”
,,Zoals bij Zayn en jou?”
,,Ik zal niet ontkennen dat het erg leuk met hem was en als ik zeg dat ik géén gevoelens voor hem heb, zal ik liegen. Ik vind hem echt heel leuk, maar ik doe er niks mee. Ik ben sinds vier jaar weer echt verliefd en als de jongens niet heel snel weg moesten zou ik er wel wat mee doen.”
,,Ahw, je bent echt verliefd. En ik maar denken dat je niet zo snel verliefd werd.” Amber kijkt me met een knipoog aan.
,,Ik word ook niet snel verliefd, maar Zayn en ik hebben al zo vaak afgesproken.”
,,Bij mij duurt het ook wel een tijdje hoor voordat ik echt verliefd ben.” Nu kijk ik Melina aan met een blik van 'dat meen je toch niet serieus'.
,,Mel, jij denkt al aan een toekomst met Liam, terwijl je hem nog maar twee keer heb gezien. Hoe vaak heb je met hem gepraat? Één keer?”
,,Liam en ik zijn voor elkaar gemaakt, let maar op.”
,,Zullen we gaan?” Amber en Lindy staan al bij de deur. Haha, die hebben er zin in. Ik knik, pak mijn mobiel en sleutels en loop dan met de meiden naar Central Park.

Niet veel later komen we aan bij Central Park. Louis kijkt meteen naar Melina. Vind hij haar dan het leukste? Harry heeft een oude radio in zijn hand, Niall heeft een picknickmand in zijn hand en Zayn glimlacht naar me. De perfecte glimlach.
,,Waarom heb je een radio mee?” Ik kijk Harry aan, terwijl ik naast Zayn ga staan. De ogen van Louis zijn nog steeds op Melina gericht, maar Melina kijkt alleen maar naar Liam.
,,Voor muziek off course. Zonder muziek is het zo stil.” Niall komt naar mij toe en neemt me even apart. Ik zie Lindy ons in de gaten houden. Ze moet niet denken dat ik hem leuk vind, want dat is niet zo.
,,Niall, wat is er?”
,,Denk je dat Lindy naast me wil zitten?”
,,Dat moet je zelf aan haar vragen.”
,,Dat durf ik dus niet.”
,,Dan moet je het zelf maar weten, maar ga niet piepen als Louis naast haar gaat zitten.” Ik loop terug en ga weer naast Zayn staan. Niall moet me niet gaan gebruiken, ik ben geen cupido!
,,Laten we gaan.” Zegt Harry en trekt Amber met zich mee. Lachend ren ik achter ze aan en ik word weer door de rest gevolgd. Ik plof op het kleed naast Harry. Naast mij gaat Zayn zitten en daarnaast Lindy. Nu moet Niall snel zijn, maar hij blijft staan en kijkt alleen maar verliefd naar haar. En ja hoor, Louis gaat naast Lindy zitten en naast Louis gaat Melina zitten. Niall is te laat en ik had hem nog gewaarschuwd.
,,Willen jullie 'Through the dark' zingen?” Amber kijkt eerst naar de jongens en dan heel lief naar Harry. Oh, die blik kan geen jongen weerstaan. Ze knikken en gaan staan. Ze hebben geluk dat het heel rustig is, want anders werden ze overspoeld door fans.

Liam:

You tell me that you said, “I lost your way”
You tell me that your tears are here to stay
But I know you were only hiding
And I just wanna see you
You tell me that you're hurt, and you're in pain
And I can see it here, it's so in shake
But I just wanna see your smile again
See you smile again


Niall:

But don't burn out
Even if you scream and shout
It will come back to you
And I'll be here for you


Zayn (Liam, Louis, Harry en Niall op achtergrond):

Oh, I will carry you over fire and water for your love
And I will hold you closer, hope your heart is strong enough
When the night is coming down on you
We will find a way through the dark


Zayn:

I wish that I could take you to the stars
I'd never let you fall and break your heart
And if you wanna cry or fall apart
I'll be there to hold you


Louis:

You tell me that you heard it's all in vain
But I can see your heart can love again
And I remember you laughing
So let's just laugh again


Niall:

But don't burn out
Even if you scream and shout
It will come back to you
Back to you...


Zayn (Liam, Louis, Harry en Niall op achtergrond):

Oh, I will carry you over fire and water for your love
And I will hold you closer, hope your heart is strong enough
When the night is coming down on you
We will find a way through the dark


Zayn:

And you don't need
You don't need to worry
And you will see it's easy to love
I know you wanna be loved


Liam:

Oh, I will carry you over fire and water for your love...


Zayn (Liam, Louis, Harry en Niall op achtergrond):

Oh, I will carry you over fire and water for your love
And I will hold you closer, hope your heart is strong enough
When the night is coming down on you
We will find a way through the dark


Zayn (Liam, Louis, Harry en Niall op achtergrond):

Oh, I will carry you over fire and water for your love
And I will hold you closer, hope your heart is strong enough
When the night is coming down
We will find a way through the dark


Mijn hart maakt even een sprongetje als ik Zayn het refrein hoor zingen. Amber ligt zowat aan Harry zijn voeten, Lindy kijkt van Niall naar Louis en ook Melina doet dat. Ik snap niks van die twee. De jongens zijn klaar en we beginnen te klappen. Zayn komt weer naast me zitten.
,,Hoe vond je het kleine optreden?”
,,Erg leuk. Je kan erg goed zingen.”
,,Jij ook.” Hoor ik Melina roepen. Nee! Wat doet ze nou?! Ik ga echt niet zingen hoor en al helemaal niet voor de jongens!
,,Nou, ik ben echt niet zo goed als de jongens,” begin ik en ik moet nu iets verzinnen. Ik moet hier onderuit zien te komen. ,,en trouwens, de jongens hebben een cd vol goede nummers meegenomen. Zonde om die niet af te spelen.”
,,Dat kan ook nadat je gezongen hebt.” Harry helpt niet echt, want iedereen knikt, zelfs Zayn. Waarom wilt iedereen mij toch altijd horen zingen. Ik ben best goed, maar niet professioneel. Ik zie Zayn heel lief naar me kijken. Ik smelt door zijn blik. Zijn ogen zijn zo mooi! OMG, Nola! Hou op! Het is maar een jongen. Jordan heeft ook mooie ogen. Ik knik en hoor gejuich. Ik kijk Melina aan.
,,Wat moet ik zingen dan?”
,,Je eigen nummers.” Zegt Amber.
,,Schrijf jij je eigen nummers?” Niall en Zayn kijken me aan.
,,Ja, ik vind het echt onzin als iemand anders de liedjes schrijft. Dan is het een stuk minder persoonlijk.”
,,Knap van je. Daar kunnen wij nog wat van leren.” Louis kijkt me aan en dan besef ik wat ik gezegd heb.
,,Oh, shit! Sorry, ik bedoelde niet specifiek jullie. Gewoon in het algemeen.”
,,Nola, het is niet erg. Het is wel leuk om iemand te ontmoeten die eerlijk tegen ons is.” Zegt Harry.
,,Het is ook wel aantrekkelijk.” Ik kijk Zayn aan en hij krijgt een lichte kleur op zijn gezicht. Zeker omdat het niet zijn bedoeling was om dat te zeggen. Ik ga staan en ga daarna naar Lindy. Ik trek haar omhoog.
,,Wil jij dat Niall je onweerstaanbaar vind?” Ze knikt wat verlegen. ,,Als je mee danst word hij helemaal gek. Alle jongens trouwens.”
,,Dan doen wij ook mee.” Amber en Melina staan naast me.
,,Laat me raden. Harry en Liam?” Ze knikken en leggen hun vingers op hun monden. Lachend schudt ik mijn hoofd en ga met de meiden klaar staan. Ik zet het muziekje op van mijn nummer; 'Can't be tamed' en begin te zingen.

For those who don't know me, I can get a bit crazy
Have to get my way, 24 hours a day
'Cause I'm hot like that
Every guy everywhere just gives me mad attention
Like I'm under inspection, I always get the 10s
'Cause I'm built like that

I go through guys like money flyin' out their hands
They try to change me but they realize they can't
And every tomorrow is a day I never planned
If you're gonna be my man, understand

I can't be tamed, I can't be tamed
I can't be blamed, I can't, can't
I can't,I can't be tamed, I can't be changed
I can't be tamed, I can't be (can't be)
I can't be tamed

If I see my reflection about my intentions
I'll tell ya I'm not here to sell ya
Or tell ya to get to hell
I'm like a puzzle but all of my pieces are jagged
If you can understand this, we can make some magic
I'm on like that

I wanna fly I wanna drive I wanna go
I wanna be a part of something I don't know
And if you try to hold me back I might explode
Baby by now you should know

I can't be tamed, I can't be saved
I can't be blamed, I can't, can't
I can't be tamed, I can't be changed
I can't be saved, I can't be (can't be)
I can't be tamed

I'm not a trick you play, I ride a different way
I'm not a mistake, I'm not a fake, It's set in my DNA
Don't change me (x4)
(I can't be tamed)

I wanna fly I wanna drive I wanna go
I wanna be a part of something I don't know
And if you try to hold me back I might explode
Baby by now you should know

I can't be tamed, I can't be saved
I can't be blamed, I can't, can't
I can't be tamed, I can't be changed
I can't be saved, I can't be (can't be)
I can't be tamed.


De meiden dansen met me mee. Even kijk ik naar Niall. Zijn ogen zijn alleen maar op Lindy gericht, maar hij heeft nog geen woord met haar gewisseld. Soms zijn jongens echt raar. Niall vind haar duidelijk leuk, maar waarom doet hij dan niks?
,,Zijn dit al je nummers?” vraagt Harry als we klaar zijn. Geschrokken kijk ik naar hem. Hij heeft mijn schrift in zijn hand. ,,Every rose has it's thorn?” Meteen ren ik naar hem toe en trek mijn schrift uit zijn handen.
,,Niet cool.” Zeg ik en ga weer zitten.
,,Kan je dat alsjeblieft zingen?” Harry kijkt me aan.
,,Waarom? Ik heb al gezongen.”
,,Je hebt een prachtige stem.” Ik kijk Zayn aan. Meent hij dat nou?
,,Nee, ik zing niet meer.” Zeg ik en richt me op Niall. ,,Wat heb je allemaal meegenomen?” Ik wijs naar de picknickmand. Hij opent hem en laat allerlei broodjes zien, zakken chips en drinken. ,,Hoe lang wil je hier zitten?” vraag ik lachend.
,,Elke dag.” Zegt hij en kijkt even snel naar Lindy. Doe dan wat! Ongelooflijk! Nu heeft hij de kans en zegt hij nog niks tegen haar. Jongens! En zuchtend ga ik met mijn rug op het kleed liggen.


Reacties:

1 2

fangirl5sos
fangirl5sos zei op 2 dec 2014 - 16:42:
snel verder


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 1 dec 2014 - 16:25:
ARRGHH STRESSS
NIALL!! DOE DAN IETS! STRESS! PANIEKK!!

X
Wel leuk hoofdstuk (;


xSerenaHoran
xSerenaHoran zei op 1 dec 2014 - 8:54:
Awh lief hoor, maar Lindy en Niall moeten er samen voor gaan
xoxo


Nynlufx
Nynlufx zei op 30 nov 2014 - 20:49:
Leeeuuukkk!!!!
xx


MelintjeX1DX
MelintjeX1DX zei op 30 nov 2014 - 20:22:
Niall moet iets zeggen!!!!
Niall en Lindy zijn zo schattig ^^
Xx