Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » StandAlones. » By the love of friendship.

StandAlones.

28 mei 2009 - 17:06

393

0

155



By the love of friendship.

friendshipn is the one thing I can rely on, th eone thing that makes me feel complete is the love that our friendship gives us. It is makeing me stronger everey single minut.

Ivy,

Bijna een jaar is het geleden dat we voor het eerst spraken tegen elkaar.
Maart 2008 was een maand die ik me altijd zal herinneren want Ivy toen had ik nooit gedacht dat het zo allemaal zou lopen. Ik mis die tijden serieus, alles was zo pril we hadden geen kopzorgen. Je begon me meer te vertrouwen en dat voelde goed, Juli 2008 wil ik liever niet weer aan denken, de donkere tijden laat ons het zo noemen, we zaten in een dip mijn moeder had gezegd dat ik je niet meer mocht kennen, ik was kwaad op haar, na een week ging het al mis, het voelde alsof een deel van mij weg was, dat wil ik nooit meer voelen. Ik kon je niet missen dat was duidelijk, we kenden elkaar toen vijf maand. Dus tegen de wil van mijn ouders in ging ik weer met je om en dan deed ik een ontdekking, ik voelde wat voor je, maar te bang om je kwijt te raken als vriendin vertelde ik het je niet. Nu voel ik nog steeds wat, maar dat is misschien maar dertig procent, wat wij hebben is te belangrijk voor me. Ik hield er van hoe je actief was, ik werd zelf ook actief, als jij je sip voelde, was ik het ook, ik had van die moment dat ik zo graag daar wou zijn bij jouw, jouw armen om de mijne. Ik ben jaloers en soms geeft dat de aanleiding tot een ruzietje, maar ik weet dat het weer goed komt, want wij kunnen niet zonder elkaar. We hebben samen gelachen, gehuild, tv gekeken, ruzie gemaakt, gespamd, geluld, geliefd maar lieve Ivy we hebben zoveel nog niet gedaan, maar die vierhonderd kilometer tussen ons ligt in de weg. Maar ik denk dat wij een voorbeeld zijn voor vele anderen, want Ivy, ik en jij zijn het bewijs: That the miles doesn’t count, because it al comes straight from the heart, but know that one day we will be together, holding hands. And know that even when you’re not around we’re connected, and al this is done by more than friendship, it’s done by the love of friendship, and it has never been stronger than this. Ivy ik hou zo veel van je dat het bijna niet kan, maar toch moet ik het geloven want het is waar.

Charissa.


-S.Envy.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.