Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Marry me or die (Draco Malfoy) » Hoofdstuk 29

Marry me or die (Draco Malfoy)

8 dec 2014 - 11:34

345

0

196



Hoofdstuk 29

(Snape pov)
De huiself is verdwenen maar ik heb zo mijn idee waarheen. "Beste huiself. Ik heb een boodschap voor Artemis." Zeg ik beleefd. Het hlofd van de huiself komt tevoorschijn vanuit de plek waarvan ik dacht dat hij zat. Hij buigt naar me voordat hij het briefje aanneemt. "Mijn naam is Severus Snape." Stel ik mezelf aan hem voor. "Ik ben Nuvi de huiself meneer." Antwoord hij vriendelijk terug. "Aangenaam. En wil je nu alstublieft het briefje afleveren? Het is nogal dringend vrees ik." "Ik vertrek meteen, meneer Snape." Antwoord hij voordat hij effectief naar boven wandeld. Eigenlijk wilde ik haar persoonlijk zien, maar het probleem was dat, als ik dan betrapt werd, alles verloren was. Altijd had ik haar als één van mijn favoriete studenten gehad, maar sinds ik weet dat het mijn dochter is, ben ik echt van haar gaan houden. Ik wil haar veilig en wel houden. Ookal zou het misschien mijn dood betekenen.

(Artemis pov)
Nuvi stapt de kamer binnen. "En?" Vraag ik hem ongeduldig. Nuvi vertelt me alles wat er gebeurt is, en er vormen zich tranen in mijn ogen. Hoe gruwelijk kan iemand zijn? En Draco's reactie was nog het ergste vanal maar misschien had het met een instructie van mijn vader te maken. Die had immers iets in Draco's oor gefluisterd. "Severus Snape gaf me ook een briefje, maar ik weet niet of ik naar hem mocht luisteren." Zegt hij terwijl hij beschaamd naar de grond kijkt. "Het is eigenlijk mijn vader. Maar dat is een geheim, je mag het nooit doorvertellen! Je moet hem altijd gehoorzamen." Zeg ik hem vriendelijk. "Ok, Artemis." Hij geeft me het verfromelde papiertje. Er staat: "Artemis, hou u aan het plan. Ik heb alles onder controle. Ik zorg dat je veilig blijft. Ook Draco hou ik zo veilig als ik maar kan. Doe niks stom, dan kan je alles verpesten." Eigenlijk wou ik naar beneden lopen en Draco stoppen maar mijn vader raadde het af. Aangezien hij slimmer is dan mij, besluit ik naar hem te luisteren. Ookal deed het me erg veel pijn.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.