Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Marry me or die (Draco Malfoy) » Hoofdstuk 30

Marry me or die (Draco Malfoy)

8 dec 2014 - 11:34

305

0

198



Hoofdstuk 30

2 maanden later
(Artemis pov )
Midden in de nacht word ik wakker door een vloed van misselijkheid. Sinds de kus met Draco voelde ik altijd wel iets knagen in mijn borst, maar dit was anders. Geen bedreigende pijn, eerder een vervelend gevoel. "Nuvi. Ik voel me zo misselijk." Zucht ik klaagelijk. De huiself kijkt me slaperig aan. "Mag ik?" Vraagt hij terwijl zijn hand boven mijn buik zweeft. Ik knik en hij legt zijn hand erop. Zijn ogen gaan dicht en er komt een gecondenseerde rimpel op zijn voorhoofd. "Er zit een klein wezentje in je buik." Zegt hij na een tijd. Ik hap naar adem. In mijn buik zat de baby van Draco. Mijn hersens veginnen op volle toeren te draaien. Nu moest ik een plan bedenken om ervoor te zorgen dat Voldemort hier niet achter zou komen, anders ging hij flippen.

Die avond wandel ik de trap af in mijn mooiste kleed. Vastberaden ga ik naar Lord Voldemort en buig beleefd voor hem. "Wat kan ik voor u doen, Artemis? " Vraagt hij me. "Trouw met me. Dat is wat je wilde, en ik eis het." Zeg ik met een strenge stem. Het liefst wil ik sterven maar nu ik ook nog eens een kind droeg wilde ik het niet tot mijn lot vervloeken. Ik zou er voor zorgen dat Draco het over een paar maanden wist en samen met hem een oplossing zoeken. Eerst moet ik ervoor zorgen dat Voldemort zal denken dat het kind van hem is, en dat vooruitzicht zinde me alles behalve. "Je hebt gelijk. Ik ben misschien een monster, maar een man van zijn woord. Wat denk je van morgen avond?" Antwoord hij alsof het iets is wat alledaags gebeurde. Ik knik, buig nog is voor hem en ga dan aan de tafel zitten waar meteen het eten geserveerd zou worden.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.