Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Marry me or die (Draco Malfoy) » Hoofdstuk 31

Marry me or die (Draco Malfoy)

8 dec 2014 - 11:35

323

0

213



Hoofdstuk 31

(Artemis pov)
De volgende dag maakt Nuvi me wakker. Mijn hart klopt hard in mijn borstkast door de nachtmerrie waaruit ik gewekt ben. "Wat is er?" Vraag ik hem verward. "Je opmaak team is er. Voldemort wilt dat je er heel erg mooi uitziet aangezien je zijn bruid word." Hij zegt het met medelijden in zijn ogen. Meteen ben ik klaarwakker. Vandaag is de dag dat ik ga trouwen met The Dark Lord. Zou gauw ik mijn bed uit ben stormen er een stuk of 5 mensen binnen. "Goedemorgen, mevrouw. Kunnen we beginnen?" Vraagt een strenge uitziende vrouw me. "Ja, ga u gang." Antwoord ik. Uren en uren doen ze vanalles met mijn lichaam. In mijn zwarte haren leggen ze grote pijpenkrullen. Mijn nagels maken ze langer en lakken ze zo zwart als de nacht. Ook mijn kleed bestaat uit zwarte kant. Eerlijk gezegd, Voldemort heeft wel goede smaak qua trouwkleed. Op mijn gezicht word van alle brol gesmeerd, ik veronderstel dat het ook zwarte oogschaduw zal zijn, en een lichtroze lippenbalsem. Mijn hart gaat als een bezetenen tekeer. Het dringt nu pas volledig tot me door dat ik ga trouwen met de meest gevreesde tovenaar aller tijden. Ik slik luid waardoor het strenge vrouwtje me vies aankijkt. "Waar kijk je naar mens? Ik pik jou blik niet." Zeg ik hooghartig tegen haar. Nu ik toch een gemene trut moet gaan spelen, kan ik beter oefenen tegen iemand die ik niet mag. De vrouw kijkt snel weg en werkt verder. Eigenlijk voelde het wel heel goed. Misschien werd ik wel zwart vanbinnen en net zo slecht als Voldemort zelf. Maar dan denk ik aan die kleine Draco in mijn buik. Hierdoor herinner ik me gelukkig weer wie ik ben en wat me te doen staat. Vanacht, als ik getrouwd was met The Dark Lord, zou ik het bed met hem delen. Alleen op die manier kan ik verbergen dat de baby van Draco is.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.