Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » StandAlones. » My V.I.Q. party.

StandAlones.

28 mei 2009 - 17:31

1763

2

229



My V.I.Q. party.

Even though we hate each other, a party can always change it.

TOMSDICK zei op 15 januari 2009 - 6:42:

Eindelijk is het zover, tijd om geschiedenis te schrijven. De beruchtste party ooit, de Q V.I.P party. Enkel degene met karakter zullen uitgenodigd worden. Op 27 maart 2009 zal er een echt Q party worden gehouden, en het is makkelijk bereikbaar voor iedereen, Jullie zijn allemaal welkom vanaf acht uur in Café d' Anvers Verversrui 15, 2000 Antwerpen. Je komt niet zomaar binnen, je bent pas welkom als je een mail krijgt met daarin dat je uitgenodigd bent, deze mail druk je af en neem je mee op vrijdag 27 maart anders word je niet toegelaten. Vervalsen kan niet want dat merken we meteen. Dare to come.


-S.Envy & A.Prodigy.



Nog geen vijf seconden na die topic online kwam, kreeg ik al meteen een heleboel reacties, van Ik moet er bij zijn. Ik mag toch ook komen, please. En natuurlijk konden sommige het niet laten om slechte commentaar te geven zoals dit meen je niet. Dat word de derde wereldoorlog. Nauw ten eerste ik meen het wel voor een paar minuten dacht ik ook dat word de derde wereldoorlog maar ik zou mij niet zijn als ik er niet mee zou doorgaan. Ik heb ook meteen Jolla’s hulp in geroepen en die van Joyce, zo een Party kan ik niet alleen organiseren. Lachend kijk ik naar mijn computerscherm, zeven pagina’s reacties al en dat in minder dan tien minuten.


17 januari 2009.


Vandaag is de dag dat we mensen gaan uitnodigen. Er staan al wel enkele mensen op het lijstje zoals alle mods ja inclusief Tara en Mariko. Ook al dachten Jolien en Joyce dat ik hen er niet wou, het zou geen Q party zijn zonder hen. Dus eerst nodigen we alle mods uit, terwijl Joyce met mijn laptop de uitnodigen verstuurt, vullen ik en Jolien het lijstje aan. Er komen nog mensen op zoals Ivy, Lindsey, Tanya, Britt en ook Eef, Siham en Chantou zijn uitgenodigd. Ik weet nu al dat er ruzie gaat gemaakt worden, maar dan worden ze er gewoon uit getrapt. Na twee uur grondig heel de ledenlijst zijn afgegaan, hebben we besloten om de leden die jonger als twaalf zijn niet uit te nodigen, ook de leden die ouder dan negentien zijn hebben we niet uitgenodigd behalve Rutger dan. Aan hem hebben we lang getwijfeld maar om te laten zien dat ons hart op de goede plaats zit hebben we hem toch maar op de lijst gezet. Ach misschien komt hij wel niet.


18 februari 2009


Over een maand en een week is het zover, mijn VIQ party, al vele mensen hebben toegezegd. Alle mods komen behalve op Damian en Melanie na. Voor de zaal was al geregeld en vandaag gaan we hem bekijken met zen drieën, de drank daar zorgt mijn vader voor en mijn moeder die zorgt voor de beveiliging. Samen met Jolien en Joyce komen we aan in Café d’Anvers. Damn ik voel nu al dat het geniaal word, mijn ego word te groot. Ach het is ook zo. De zaal is in orde en we hebben alles al op papier gezet van waar wat moet komen, de bar die staat er al en zetels en tafels zijn er ook al, alleen nog maar de muziek en de inkom die helemaal moet klaar gemaakt worden. It’s gonna be great.


20 maart 2009


Het is nu zeven uur in de morgen en ik ben bezig met de budget berekening, mijn ouders betalen het grootste deel alleen de Deejays moest ik zelf voor betalen. Ik heb in totaal drie Deejays voor vrijdag. Dj Shifty, DJ Raz en Geht’s Noch? Natuurlijk heb ik ook een sponsor gezocht en ik was blij dat Coco-cola me gisteren had gemaild dat ze met plezier zouden sponsoren dus heb ik morgen een afspraak met de manager. Dus morgen om één uur ga ik met Jolien naar meneer Verlierde toe en Joyce die gaat voor de inkom zorgen, bandjes, controlepost, je weet wel usual stuff. And than we are almost ready to begin.


27 maar 2009 -17:54


Het is druk in café d’Anvers, Jolien legt aan de barman uit dat alleen mensen boven de achttien sterke dranken mogen bestellen en dat zijn de mensen met een rood bandje. De mensen met een groen bandje, dat zijn de 16+, die mogen alleen de gewone alcoholen bestellen en van 13 to en met 15 hebben een blauw bandje, dat is alleen frisdrank. Joyce die legt de mensen die voor de controlepost staan uit dat ze de identiteitskaart moeten vragen en dan de kleurtjes van de bandjes. Mijn moeder die is aan het overleggen met de baas van de zaal en mijn vader is bezig met de drank. Ik ben alles in het oog aan het houden over een uur komen de Deejays toe en dat is dan weer mijn branche, de Deejays hun kleedkamer tonen en hen roepen wanneer ze moeten beginnen. De adrenaline komt mijn lijf al binnen en ik kan niet wachten tot de eerste aankomen.


27 maart 2009- 18:58


Blij laat ik de Deejays hun kleedkamer zien, ik leg alles nog een keer uit wanneer ze moeten beginnen wanneer ze eindigen en dan over de betaling die achteraf zal worden bevestigd door mijn bank. Ik laat hen zien waar de drank staat en het eten vinden ze zo wel. Ik wens hen veel succes en bedank ze al op voorhand en loop terug naar de zaal waar ondertussen alles al klaar is. Joyce en Jolien komen naar me toe, ik knuffel hen enorm hard, ik ben gewoon zo blij en ik voel me met de minuut genialer. Snel haasten we ons alle drie naar een kleedkamer waar onze kleren hangen. De grijns op mijn gezicht gaat niet meer weg, van heel de avond niet. Tot plots dan hoor ik mijn moeder roepen, ik raak meteen in paniek bang dat er wat is. Snel haast ik me, met achter me Joyce en Jolien naar de zaal waar mijn moeder staat. Achter haar zie ik een meisje staan, en meteen slaagt mijn hart een slag over, komt er een adrenalinestoot opgang, de seconden die erna komen gaan zo snel. Voor ik het weet heb ik het meisje al geknuffeld, de tranen lopen langs mijn wang op haar schouder. Sorry dat ik wat vroeg ben zegt ze. Ievs damn zeg nauw geen sorry is mijn antwoord, nog steeds in een knuffelhouding voel ik hoe mijn hart bonkt of is het die van Ivy?


27 maart 2009- 19:59


Zenuwachtig sta ik met Joyce, Jolien en Ivy te wachten op onze eerste gast of gaste. Niet veel later komt een massa volk naar binnen als eerste herken ik meteen het blonde haar van moderator DarkPassion, verbaast als ik ben als ze naar ons vieren toe stapt, maar na een paar seconde weet ik de grijns weer op mijn gezicht te zetten. Dank je voor de uitnodiging, en trouwens het is best geniaal van je. Ik kijk haar lachend aan, maar mijn ogen komen in contact met die van Tara. Mijn grijns word nog groter en ik knijp eens in Ivy haar hand. Mariko en Tara zijn al in een diep gesprek en Joyce die loopt naar Nousz toe die net binnen kwam. Mijn ogen en die van Moderator Cherished zijn nog steeds in gesprek met elkaar. En dan zet ik de eerste stap, Ievs die is al weg. Ik word omringd met volk en na een tijdje ben ik dan eindelijk bij mijn beste vriendin aangekomen, niet dus, oké maar ik heb me voor genomen niet gaan vechten. Hoi zeg ik maar gewoon omdat ik bang ben dat er anders wat verkeerd uit zou komen. Dank je en trouwens best wel moedig van je om dit te organiseren zegt ze. Ik lach eens en ga dan weer weg. Ik denk dat het beste is als ik haar nu niet meer zie en trouwens ik moet de eerste deejay gaan halen. Als ik dat gedaan heb en DJ Shifty het publiek begint te entertainen, krijg ik plots iemand op me rug gesprongen, HOI LEGGEUR WAIF word er vlak naast mijn linker oor geroepen. SIHAAAM, meteen draai ik me om en knuffel ik mijn beste vriendin uit Nederland. Noël die achter haar staat geef ik ook een hug en meteen voel ik me over gelukkig. Op één avond heb ik al mijn Quizlet vriendinnen ontmoet en zelfs mijn vijanden. Ik baan mezelf een weg door de menigte en dan zie ik aan de bar Ivy staan met Jalissa. Eigenlijk wou ik haar niet uitnodigen maar iets zei me dat ik het moest doen. Ik knuffel Ivy en begroet dan Jalissa, met een simpele hoi. Aan de barman vraag ik een pintje, net als dat in mijn handen zit word ik meegetrokken door Jolien, samen dansen we, en terwijl ik dans bestudeer ik kritisch mijn uitgenodigden en merk ik meteen dat het een goed idee was want vele mensen hebben eindelijk hun vriendinnen kunnen ontmoeten. Om 21.30 moet ik alweer de volgende Dj halen, maar als ik weg wil gaan neemt hij me mee op het podium, het word stil in de zaal en alle ogen zijn op mij gericht. SPEECH hoor ik Joyce roepen. Oké dat had ik wel kunnen verwachten, terwijl ik een speech bedenk, roepen verschillende mensen dat het geweldig is. De mods die komen liever niet bij elkaar in de buurt, nauw sommige dan. Ik kom ook liever niet bij sommige in de buurt, maar dat is nauw eenmaal ook zo op Quizlet. En dan weet ik plots wat ik ga zeggen, ik lach eens in mezelf. Hallo coole Quizletters. Goed dat jullie hier zijn, zonder de leukste mensen van Quizlet zou dit geen echte V.I.Q. party zijn! Doe alsof je thuis bent, amuseer jezelf, maar vooral, laat zien dat wij zoveel beter zijn dan die ordinary Quizletters. Ik vervoeg me weer in de menigte en kreeg van alle complimenten, in de verte zie ik Tara staan samen met Mariko en Jolien, zo blij als ik ben ga ik er bij staan en begin mee te doen met het gesprek. Om twaalf uur komt de laatste Dj op. Ik zet me in de zetel bij Ivy, Eef, Jolien,Tara, Mariko, Siham, Noël, Joyce en Jalissa. Luisterend naar de muziek gaan er verschillende gedachten door me heen, en vooral die ene trekt mijn aandacht. Ik kijk rond de tafel en zie in ieder zijn ogen dat ze zich best wel diep schamen, de ene meer als de andere. En dan komen de woorden vloeiend uit mijn mond, Nooit gedacht dat we ooit allemaal te samen rond één tafel zouden zitten zonder scheuren in onze kleren.


-S.Envy.


Reacties:


Anzonium
Anzonium zei op 15 juni 2009 - 17:17:
Great <33

x.


BABBELICIOUS
BABBELICIOUS zei op 29 mei 2009 - 16:58:
MEISJE!

Hij is prachtig ^^

xoxo<3