Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Marry me or die (Draco Malfoy) » Hoofdstuk 32

Marry me or die (Draco Malfoy)

8 dec 2014 - 11:36

313

0

197



Hoofdstuk 32

(Artemis pov )
Wanneer ik een blik in de spiegel werp, valt mijn mond open van verbazing. Niets herken ik nog aan de persoon die naar me terug staart. Het lijkt wel alsof ik al Te Dark Lady ben. Voetstappen weerklinken van op de gang. Ik draai mijn hoofd weer naar voor. De deuren van mijn kamer gaan open en ik zie mijn toekomstige man binnentreden. "Je bent zo mooi, Artemis. " Zegt hij. In zijn ogen zie ik echte bewondering die snel weer verdwijnt. "Dankje, my Lord." Zeg ik met een buiging. "Over een paar uur ben ik jou Lord en jij my Lady. Ik kan niet wachten tot vanacht. " Zegt hij met een grijns. Natuurlijk dacht Voldemort dat ik nog maagd ben en dat hij echt alles van me af nemen kan. Pech voor hem, ik ben al van een ander. Ik ben van Draco Malfoy en ik hoop vurig dat we snel weer herenigt worden.

Mijn hand ligt op de arm van Voldemort. hij heeft een donkerzwart pak aan wat natuurlijk bij mijn kleed past. We lopen gracieus door het gangpad en aan weerszijde zitten deatheaters met hun maskers aan. Het is een echte ode aan hun leider en zijn Dark Lady to be. Ook ik zou een zekere macht hebben over de deatheaters. Eerlijk gezegd had ik eerst verwacht dat Voldemort me zou mishandelen om zo Albus te pijnigen. Tot mijn verbazing is het tegendeel waar. Hij wil er voor zorgen dat ik de macht proef en net zo duister word als hem. Voldemort heeft wel gelijk, dat zou erger zijn voor mijn grootvader, ik die slecht zou worden. Die duisternis wil me ook meer en meer inslikken. Zoals de filosoof Machiavelli zegt: "De mens is een sociaal wezen en is gericht op macht." Mijn vader is ooit ook een dooddoener geweest. Maar ik heb een vermoeden waarom dat veranderd is, liefde.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.