Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Marry me or die (Draco Malfoy) » Hoofdstuk 34

Marry me or die (Draco Malfoy)

8 dec 2014 - 11:37

278

0

209



Hoofdstuk 34

(Artemis pov)
Het is al laat in de avond en samen met Voldemort praat ik met de verschillende deatheaters. Nu hebben ze hun masker af en het verbaasd me dat ik zoveel gezichten herken. Ik voel me plots als getransformeerd. Het lijkt wel alsof een deel van mijn zorgen is weggevallen, al zou ik niet weten wat die zorgen zouden kunnen zijn. Met meer macht dan ik ooit heb durven dromen kan ik geen problemen hebben. Al voel ik me wel een beetje leeg. Misschien maar beter als je op het punt staat om mensen te martelen en uit de moorden. Vooral the order of the phoenix, zij proberen al jaren mijn Dark Lord's plannen te dwarsbomen. Enkel jammer dat Harry Potter er voor moet sterven, maar om te regeren moet je offers doen, en dit offer wilde ik graag maken. De ogen van mijn vader kijken me recht aan. Hij wenkt me om te komen en ik excuseer me bij mijn man. "Wat moet je?" Vraag ik hem bruuks. "Vergeet alstublieft niet wie je bent Artemis, ookal heeft dat drankje een deel van je herinnering afgenomen. Je bent geen harteloos mens. Volg niet mijn weg, voor het te laat is en je degene verliest waar je het meest van houd." Smeekt hij me. "Ik heb niemand lief, dus ik kan ook niemand verliezen. Verder nog iets? Want ik heb het gevoel dat ik mijn tijd hier sta te verdoen." Hooghartig kijk ik op hem neer. De enige reden dat ik hem niet veraad aan de Dark Lord is omdat hij mijn vader is, en famillie veraad je nooit. Mij is dat aangedaan en ik wens het niemand toe.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.