Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Marry me or die (Draco Malfoy) » Hoofdstuk 38

Marry me or die (Draco Malfoy)

8 dec 2014 - 11:42

260

0

181



Hoofdstuk 38

(Artemis pov)
Draco en ik liggen al ongeveer een uur samen op het bed. Ondertussen hield Nuvi trots de baby in zijn armpjes. "Ik weet dat je me gaat haten als ik dit zeg, maar ik wil dat je naar Hogwarts gaat en je daar verstopt. Jij en de baby zijn hier niet veilig." Verbreekt Draco de gelukkige sfeer. Natuurlijk weet ik ook wel dat hij gelijk heeft, maar ik wil niet dat we alweer gescheiden worden. "Is er echt geen andere oplossing?" Vraag ik met tranen in mijn ogen. "Ik vrees van niet, mijn lieve Artemis." Zucht Draco verdrietig. "Maar hoe kan ik hier weg geraken? Hij betrapt me zo." Zeg ik bang. "Ik heb een onzichtbaarheidsmantel gestolen voor het geval ik eens moest vluchten, die kan je gebruiken om ongezien op de trein te geraken." Antwoord hij terwijl hij met zijn hand door mijn haren wrijft. "Wat hou ik toch van je. En toch lijkt het ons niet gegund, Draco. er komt steeds van alles tussen." Zeg ik gefrustreerd. "Kijk is naar dat meisje in Nuvi's armen. Dat is onze dochter en het ultieme bewijs dat we moeten vechten voor dit." Draco klinkt vastberaden. "Eleanor, ons leidende licht." Fluister ik. Nuvi legt de baby in mijn armen. "Beste Artemis, ik kom met je mee. De laatste maanden was je niet bepaalt vriendelijk maar ook niet jezelf. Je hebt me nooit pijn gedaan of mij afgesnauwt dus wil ik overal met je heen." Zegt hij vastberaden. "Ik zou je niet kunnen missen, mijn vriend." Antwoord ik met een kleine glimlach.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.