Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Marry me or die (Draco Malfoy) » Hoofdstuk 39

Marry me or die (Draco Malfoy)

8 dec 2014 - 11:42

283

1

190



Hoofdstuk 39

Artemis pov)
Met de onzichtbaarheids mantel wandel ik samen met Draco tot we een heel eind uit het zicht van het huis zijn. "Mijn lieve Artemis, ik heb er voor gezorgd dat Snape een betere vervoermethode geregeld heeft. Het zou argwaan wekken moest de trein reiden op de dag van je verdwijning." Zegt Draco. Ik knik begrijpend. "Ik leg het je subiet uit maar eerst." En dan kust hij me passioneel. Daarna kust hij Eleanor op haar voorhoofd. "Zorg goed voor je moeder, mijn prachtige dochter." Fluistert Draco tegen het meisje. "Nuvi komt subiet naar hier met de spullen en dan kunnen jullie verschijnselen naar Hogwarts. Snape heeft de bescherming tijdelijk opgehoffen zodat jij ook mee kan verschijnselen. " Legt Draco uit. "Oké. Ik ga je heel erg missen Draco. Ik houd zo immens veel van je." Zeg ik met veel verdriet in mijn stem. "Ik hou ook van jullie. Maar ik moet nu echt gaan, voordat ze het merken. Hij plant een laatste kus op mijn lippen voordat hij weg wandeld.

"Hé, Artemis, wat doe jij hier? Je moet op het domein van de Mansion blijven." Hoor ik mijn zo gezegde vader, Igor, plots zeggen. "Ik ben gewoon mijn benen aan het strekken." Zeg ik niet echt overtuigend. KNAL, Nuvi versxhijnt vlak naast me met een grote tas. "Het lijkt er eerder op dat je probeert te vluchten, mijn lieve kind." Zegt hij op een sarcastisch toontje. Met een snel gebaar leg ik Eleanor in Nuvi's armen. "Je weet waar je heen moet." Beveel ik. En zo gauw ik uitgesproken ben, KNAL, verdwijnt hij. Met een bang kloppend hart neem ik mijn toverstok en bereid ik me voor op de mogelijkheid dat ik ga sterven.


Reacties:


Liekekusje1D zei op 14 maart 2015 - 21:42:
Omg!
I love your story!!!!
Melding voor mij, please
X