Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » i got a crazy K I N D A crush on you » Deux

i got a crazy K I N D A crush on you

28 mei 2009 - 17:47

879

0

206



Deux

geen inleiding

... ik plof woedend terug op de bank die geen zucht slaakt. "misschien even de songtekst bekijken die Joe mij had gegeven" en ik sta op, pak een envelop uit mijn tas en plof dan weer terug. ik lees hem eerst even snel door en laat daarna langzaam woordje voor woordje tot mijn toe dringen wat er staat. nadat ik het gelezen heb en weet wat er allemaal staat schrijf ik er nog wat ideeën onder en commentaar en prop hem zachtjes terug in de envelop. en leg hem weer terug van waar ik hem heb gepakt. "nog even mijn blog afmaken voor ik de rest opruimen" denk ik bij mezelf en pak mijn laptop weer op schoot en begin langzaam verder te typen.
...misschien is het allemaal wel beter zo. maar je gelooft het nooit! de persoon waar ik het net over had was net bij me en ik kreeg direct dat gevoel in mijn maag, van fladderende dieren. die op zichzelf hun schoonheid al meedragen. tot dat ik wat las waar ik minder blij mee was maar dat laat ik allemaal achter mij. ik hou me nu alleen maar bezig met dat geweldige gevoel genaamd "liefde" Bigkisses from me. ik druk snel op opslaan voor dat ik het weer eens kwijt was zoals gewoonlijk...

...ik stop mijn laptop terug in zijn hoes en pak ook mijn andere tas die ik nog mee moest. pak de envelop en kijk nog even rond. Dit was echt de laatste keer het besef was zo klein dat ik het niet eens zelf door had. ik loop achter mijn vader aan naar buiten waar een paar meisjes argwandend kijken, of omdat ik misschien een dure tas heb of omdat ik ergens uit kom waar hun waarschijnlijk nooit inkomen. ik loop verder en snuif de frisse lucht op die ik een lange tijd heb moeten missen wegens een mega blunder die ik had begaan...

...ik keek buiten nog even rond en duwde mijn tassen bij mijn vader in zijn arm "ik loop wel" en ik ren weg voor dat hij wat kon zeggen. ik wandel door het park en zie 2 bekende gezichten op een kleedje onder een boom bij het meertje zitten. ik loop naar ze toe en tik kelly op haar schouder, ze draait zich om trekt me onderuit en geeft me een knuffel "ook leuk om jou weer te zien" en ze knikt. De jongen die bij haar zat herkende ik uit duizende en ik zag hoe hij bloosde en lachde tegelijk. blijkbaar was mijn plan om ze te koppelen gelukt. "hoi, ik heb het bekeken" en ik zie dat hij de hint snapt en knikt. Ik zie Kelly met verliefde ogen naar Joe staren en ik zie dat hij bloost "misschien moet ik maar weer gaan, mijn vader wacht thuis op me" en ik sta weer op en loop weg "vanavond filmfeestje bij mij thuis kom ook" hoor ik hem nog naroepen, ik draai me om knik ja en bots dan tegen een oudere mevrouw op die in zichzelf loopt te vloeken...

... ik zie ze lachen en hun hoofden komen bij elkaar waaruit een romantische kus leid. "sorry sorry sorry" zeg ik tegen de mevrouw maar te vergeefs. ik loop door en zie een ijscoman. ik kan het niet laten en moet een ijsje hebben. "hallo meneer 1 vanille ijsje" maar die meneer doet wat vreemd en ik herkend hem van mijn aller eerste bijgewoonde optreden. ik zag een langzame beeldenflits voorbij zoefen en voor ik het weet wordt ik omringd door paparazzi en wordt het rennen geblazen. maar ik sta zo ingebouwd dat het niet de eerste keer is dat ik weer eens door Joe en Kelly gered moet worden. ik zie ze al tussen de hoorde door kruipen en ik voel dat er aan mijn arm getrokken wordt. als we uit de menigte verdwenen zijn draaien we ons om en wordt er nog 1 foto gemaakt door een slim mannetje met een camera en ik weet zeker dat die foto gepubliceerd gaat worden "ik zie de magazines al "Joe de een of de andere" en ondertussen haal ik als een hoofdredacteur mijn hand door de lucht.ik hoor kelly en joe hard lachen. als ze een beetje bij gekomen zijn vraagt joe voor de laatste keer zonder pardon "kom je nou vanavond" "ja wat dacht je dan" en ik zie ze hand in hand weglopen...

..."Bijna thuis"denk ik bij mezelf als ik gemerkt heb dat het toch verder lopen was dan dat ik had gehoopt. ik loop via de tuin naar binnen en geef mijn jongere zusje een kusje die alweer vrolijk verder huppelt met het overbuurjongetje. ik loop de keuken binnen en zie mijn moeder en vader gezellig aan een kopje thee zitten mijn moeder wenkt en staat op om nog een kopje thee in te schenken. ik ga bij ze aan tafel zitten en begin dan maar direct over vanavond "Mam & Pap, er is vanavond een Filmfeestje bij de Familie Jonas en ik ga ook" "oke schat weet je het heel zeker" "ja ik heb er goed over nagedacht" en drink in 1x mijn kopje thee leeg om wat kleren uit te zoeken want het was al bijna half 7 en ik zou om half 8 bij de familie Jonas zijn...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.