Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Bill Kaulitz. You got me like no other. » Proloog.

Bill Kaulitz. You got me like no other.

28 mei 2009 - 19:00

497

2

239



Proloog.

Every day is a gift from God.

2009
Ik ben London Heatrow, een Brits meisje van 17 jaar. Ik woon met mijn moeder in Hamburg, Duitsland. Mijn ouders zijn vier jaar geleden gescheiden, ik heb besloten om met mijn moeder mee te verhuizen naar Duitsland, haar geboorteland. Mijn Broer Luke die twee jaar jonger als mij is, woont bij mijn vader in Manchester, de stad waar ik geboren ben en groot gebracht ben. Ik woon met mijn moeder in een appartementje in een buitenwijk van de havenstad, ik zit in mijn laatste jaar Bio Esthetiek. Nee ik ben niet zo een barbietrut in tegen deel ik word door sommige leerlingen op school gepest om mijn uiterlijk, ze noemen me een Emo, maar dat ben ik niet ik ben gewoon mezelf. Vrienden heb ik niet, ik heb één beste vriend Alex, hij is echt heel belangrijk geworden in deze twee jaar. Ik ben Londen Heatrow een 17 jaar oud brits meisje uit Hambrug Duitsland and this is the story of my life.


Het begon allemaal twee dagen na mijn aankomst in Hamburg, ik en mijn moeder hadden ons net gesetteld en ik was uitgeput van het verhuizen dat twee dagen had geduurd. Het was acht uur ’s avonds op een mooie zomerdag, mijn raam stond wagenwijd open de zon scheen op mijn donkergetinte huid, ik had net mijn laptop aangezet, terwijl hij aan het opstarten was, genoot ik van het mooie uitzicht op de Kaai, die je vanaf mijn balkon kon zien. In twee dagen was ik verliefd geworden op mijn nieuwe thuisstad, ik was van plan om hier altijd te blijven. Ik werd ontwaakt door een geluidje van mijn mailbox, ik had elf nieuwe berichten dat herinner ik me nog goed. De meesten waren van mijn webpagina, ik klikte ze weg en eentje had mijn aandacht gepakt. On-line chatting with people from your area, discover new friends. Ik klikte op de link die er bij stond en meteen opende mijn laptop een nieuw tabblad. Een webpagina met een licht grijze achtergrond vulde het scherm, op het eerste zicht zag het er wel vertrouwd uit, dus ik maakte een account aan. Username: LondonCalling Password: brotherandsisterlove. Ik klikte op activeren en meteen kwam ik in een chatbox terecht, je kon met verschillende mensen tegelijk praten maar ook met mensen apart. Het begon al frisser te worden en ik stond op om mijn raam dicht te doen, ik plaatste me met mijn laptop op mijn tweepersoonsbed en besloot om eens tussen de online mensen te kijken, nieuwsgierig ging ik met het pijltje langs de tweehonderdvierenveertig mensen die online waren, als ik helemaal beneden stopte bij iemand die zich zelf Player69 had genoemd, kwam ik tot het besluit dat er niemand was met wie ik wou praten. Net als ik het tabblad wou sluiten ving een naam die me nog niet opgemerkt was mijn aandacht, YourPrince, meteen sierde een glimlach mijn gezicht, ik klikte hem aan om een privéchat mee te starten en dat moment heeft mijn leven veranderd.


Reacties:


Naiisho
Naiisho zei op 6 juni 2009 - 19:21:
Wonderfull !
loove iit ! ^^


Suspicious
Suspicious zei op 30 mei 2009 - 16:55:
Prachtig lief!. <33